Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen investoi nimikilpeen rattaissa?

Vierailija
15.07.2007 |

Se on jotain niin turhaa, etten voi koskaan käsittää.

Miksi?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on olemassa äitejä, jotka työntävät lapsensa aina eturiviin ja siinä takana sitten kertovat lapsen hyvinkin intiimejä asioita mukavan hilpeästi yhtään lapsen tunteita ajattelematta.

kaksi viikkoa sitten 3-vuotiaan pojan äiti selvitti minulle ja kahdelle muulle äidille poikansa punaista esinahkaa. poika oli äärimmäisen häpeissään eikä typerä äiti tajunnut vaan jatkoi vaan siitä sitten peräreikäasioihin. oli pakko pyytää lopettamaan.

sellainen on yököttävää ja mä luulen että sellaisilla kaheleilla on nuo kilvet rattaissa.

Vierailija
62/65 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eräässä tuttavaperheessä. Minusta ihan hauska idea, en ajatellut että olisi edes turhimmasta päästä vauvalle hankittavasta krääsästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Se on jotain niin turhaa, etten voi koskaan käsittää.

Miksi?

Olisi aika kurja elämä, jos pitäisi ostaa aina vaan kaikkea täydellisen tarpeellista.

Aika ikävää ettet pysty ymmärtämään sitä että ihmisillä on eri tulot. Mutta jokainen määrittää tietysti itse mikä on kurja elämä ja mikä ei.

Vierailija
64/65 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat " tavallisia" työssäkäyviä ihmisiä. Tai siinä mielessä eivät ehkä ole tavallisia, että ovat molemmat " elä ja anna toisten elää" -tyyppejä, eivät siis kyräile ja kadehdi muita vaan keskittyvät omaan elämäänsä ja elävät niin kuin itse haluavat muita loukkaamatta (tosin joku nyt ilmeisesti loukkaantuu nimikilvistä). Todella mukavia, rentoja ja huumorintajuisia ystäviä, olisipa heidänlaisiaan enemmän tuttavapiirissä! Itse en ylimääräisiä rahojani nimikilpiin laittais, mutta eipä ole minulta mitenkään pois että tuttavaperheessä rahaa on tällaiseen käytetty. Eiköhän tupakka ja olut ole paljon turhempi ja lasten kannalta paljon huonompi kohde sijoittaa rahansa!

Vierailija
65/65 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap