Millainen ihminen investoi nimikilpeen rattaissa?
Se on jotain niin turhaa, etten voi koskaan käsittää.
Miksi?
Kommentit (65)
enkä mä sitä arvostele, on mullakin omat tapani joita jonkun toisen voi olla vaikea ymmärtää.
mä en ikinä osta mitään turhaa, en edes mene kauppoihin kuin varta vasten silloin kun tarvitsen jotain.
panostan kyllä laatuun ja jonkun mielestä voin olla turhamainen, vaikka olen hankkinut laatuvaatteen nimenomaan tarpeeseen.
ei ole turhaa ostaa kunnon ulkoiluvaatteita, mun lasten ulkoiluvaatteet on maksaneet yhteensä yli 400 euroa (3 lasta). mutta ne ei ole olleet turhia ostoksia. sellaiset 24,90 e -haalarit on tarkoitettu lapsille, joiden äidit roikkuu aina av:lla eivätkä vie lapsiaan ulos.
ihmettelen vain, millainen ihminen ostaa sellaisen typerän kilven. niin, ihmettelen edelleen. tuo turvallisuus-perustelu on naurettavan turhamainen perustelu. hyvä perustelu on se, että pitää sitä kivana ja halusi sen. mutta siinäkin tapauksessa ostos on MINUN mielestäni ollut turha.
ap
Vierailija:
enkä mä sitä arvostele, on mullakin omat tapani joita jonkun toisen voi olla vaikea ymmärtää.mä en ikinä osta mitään turhaa, en edes mene kauppoihin kuin varta vasten silloin kun tarvitsen jotain.
panostan kyllä laatuun ja jonkun mielestä voin olla turhamainen, vaikka olen hankkinut laatuvaatteen nimenomaan tarpeeseen.
Sä et ole enää edes hauska.
Eikö elämääsi mahdu tosiaankaan mitään tärkeämpää kuin joku saamarin kilpi?
Vierailija:
ihmettelen vain, millainen ihminen ostaa sellaisen typerän kilven. niin, ihmettelen edelleen. tuo turvallisuus-perustelu on naurettavan turhamainen perustelu. hyvä perustelu on se, että pitää sitä kivana ja halusi sen. mutta siinäkin tapauksessa ostos on MINUN mielestäni ollut turha.ap
Se, joka päättää mikä on turhaa ja mikä ei? Se, joka päättää senkin, mikä perustelu on sallittu ja kelvollinen ja mikä ei?
Ketä oikeasti kiinnostaa mikä on SINUN mielestäsi turhaa ja mikä ei...
Ja miksi sinua kiinnostaa niin kovasti se, ostaako joku muu jotain turhaa?
PS: usko pois, tuo rekkari on pirun hyvä heijastin, ihan oikeasti. Hyvää heijastavaa materiaalia (siis ne himpun verran kalliimmat) ja isokokoinen, oikealla korkeudellakin vielä. Erottuu paremmin kuin tavallinen pieni heijastin, ja on kivemman näköinen kuin keltainen huomioliivi :) Meidän rattaissa on toki heijastimet sivussa ihan valmiina, mutta edessä ei ollut, eikä siihen eteen olisi mitään muuta heijastinta saanut järkevästi edes asennettua (joku mainosheijastin turvakaaressa, ei kiitos). Tottakai tykkään myös kyltistä itsessään, ja lapsi rakastaa sitä. Hän rakastaa myös 20 euron rattiaaan, joka asennettiin rattaiden turvakaareen. SE vasta turha onkin, kun ei edes heijasta :)
Vierailija:
ihmettelen vain, millainen ihminen ostaa sellaisen typerän kilven. niin, ihmettelen edelleen.
ap
mainostettiin sellaista heijastavaa nimikylttiä hauskana vaihteluna esim. ristiäislahjaksi. Minusta se oli ihan hauska muisto. Eihän sitä pakko ole rattaisiin laittaa jos ei halua. Älkää nyt kaikesta niuhottako täälä :)
naurattaa kuinka teitä ottaa päähän, kun joku nauraa teille ja teidän typerille kilville
ap
(ellei satu lahjaksi samaan), mutta minusta joku muu saa sellaisen hommata eikä minua yhtään naurata!
kyllä tässäkin keskustelussa on ihan muut kuin minä niitä niuhottajia...
mä tulin vain pitämään hauskaa ja te vielä vaan itkette, ja ette näe kuinka typeriltä kuulostatte kun selitätte ihan tosissaan, kuinka tarpeellinen se kilpi voi olla.
ihania, oi ihania olette rakkaat av:t!
ap
noin kovasti päähän :D :D :D
Vierailija:
naurattaa kuinka teitä ottaa päähän, kun joku nauraa teille ja teidän typerille kilvilleap
otat parisuhteeni ihanasti mukaan keskusteluun, kun puhutaan turvallisista-heijastin-kilvistä.
ihanaa.
ap
ja kaikki yrittävät kaikin voimin loukata sitä, joka on eri mieltä.
av-äidit on niin ihanan herkkiä.
kilpineen. =)
ap
Vierailija:
kyllä tässäkin keskustelussa on ihan muut kuin minä niitä niuhottajia...
mä tulin vain pitämään hauskaa ja te vielä vaan itkette, ja ette näe kuinka typeriltä kuulostatte kun selitätte ihan tosissaan, kuinka tarpeellinen se kilpi voi olla.
ap
Eikä vastanneet!
t. ekaa kertaa ketjun avannut
kyseisen kilven ja jopa pitävät siitä.
Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija:
ja kaikki yrittävät kaikin voimin loukata sitä, joka on eri mieltä.av-äidit on niin ihanan herkkiä.
kilpineen. =)
ap
Ne jotka lesottava kaupungilla.
Niillä on lapsilla reimatecit rattaissa.
Vierailija:
Joskus (aika useinkin) on mukavaa ostaa jotain ihan vaan siksi, että haluaa. Vaikka ostos sinänsä ei olisi mitenkään välttämätön.