Millainen ihminen investoi nimikilpeen rattaissa?
Se on jotain niin turhaa, etten voi koskaan käsittää.
Miksi?
Kommentit (65)
ei tarvitse enää jutella äitien kanssa niitä turhia tyyliin: minkäikäinen, minkäniminen, tyttö vai poika jne. kun kaiken voi lukea kilvestä! Loppupahan vähäkin kommunikaatio ;)
Mutta ne on oikeesti kivoja vaikkei meillä olekaan.
Mitähän muuta rekvisiittaa vois olla, ettei vaan tarvis puistossa keskustella? Tästä voi avata uuden ketjun.
Ovat hankkineet paljon kaikkea mahdollista lapselle, suurin osa ihan turhaa tavaraa. Kuitenkin mukavia tavallisia ihmisiä, jotka rauhoittuvat viimeistään sen seuraavan lapsen myötä ja tällainen tavallaan huvittavakin hössötys tasaantuu kuitenkin ajan myötä.
Tällaisia ne kaksi perhettä, joissa olen sellaiset vaunukilvet nähnyt :)
Kiitoksia, nyt voin mennä jatkamaan onnellista elämääni täydellisen perheeni luokse.
T: ap
eikä kehtaa olla laittamatta rattaisiin kun ei halua loukata lahjan antajaa ????
haittaa ja loukkaa mua
LOPETTAKAA!
ap
Ap on jo julistettu viralliseksi kilpikonnaksi ja keskustelunaloitus kilpistyi rajuun vastustukseen...
Edes pikku kilpirauhanen...
Vierailija:
no sit on kyl aika huono itsetunto 70
kuolen nauruun, ihanaa että jollain toisellakin on kivaa
ap
Kyllähän täälä av:lla pitäisi osata varautua tällaiseen ryöpytykseen jos täälä on vähääkään käynyt lukemassa. Itse en täälä aloittaisi mistään asiasta ketjua kun en jaksa niitä ilkeämielisiä vastauksia:(
Vierailija:
haittaa ja loukkaa muaLOPETTAKAA!
ap
Mun mielestä on ihanaa tollanen kaikki vauva- ja taaperokrääsä. Meiltä löytyy pienimmiltä mm. Bumboa, Babybanzit, reimatecit, Gragon autobaby istuimet ym. turhuutta mitä ilman isommat saivat kasvaa. = D
T: vauvoihin hurahtanut kuuden lapsen äiti.
Vierailija:
vielä pusu 79:lle joka ei ymmärrä mistään mitään
ap
Sitä ärsyttävät eniten ne, jotka yrittävät osoittaa sympatiaa, 73 ja 79...
Kilvessä luki MARTTI.
Olivat varmaan ostaneet sen juuri turvallisuuden takia, sillä eihän kenenkään lapsen nimi voi nykyään olla Martti.
ap
Vierailija:
Kilvessä luki MARTTI.Olivat varmaan ostaneet sen juuri turvallisuuden takia, sillä eihän kenenkään lapsen nimi voi nykyään olla Martti.
ap
*** Mun kaverin pari vuotiaan pojan nimi on Martti :)
Mä luulen että monet ostavat esikoisen vaunuihin tuollaisen kilven. Itsekin ostelin esikoisen aikaan kaikkea mahdollista ja mahdotonta joista osa sitten osoittautui täysin tarpeettomaksi. En ole meidän lapsille sellaista kilpeä hankkinut kun en halua että kaikki vastaan tulevat sekopäät tietää mitkä meidän lasten nimet on.
Mutta minulle on aivan sama jos joku siitä tykkää. Joten sori minua et päässyt loukkaamaan, mutta ajattelin toisten ihmisten tunteita.