Kerro "ostin uuden, mutta käytän silti vanhaa" -kokemuksesi!
Minä ostin vanhan myttääntyneen tyynyn tilalle uuden, piti olla hieno. No, uusi on liian korkea eikä voi nukkua sillä. Käytän siis edelleen sitä vanhaa myttääntynyttä.
Muita?
Kommentit (14)
Ostin föönin ja ostin sähköhammasharjan ja jatkoin vanhan sähköhammasharjan käyttöä vielä pari vuotta ja ei lakannut toimimasta ja vanhaa fööniä käytän edelleen ehkä 4 vuoden jälkeen..
Ostin viime syksynä ihanan uuden hienon talvitakin, päätin että otan vasta joulun jälkeen käyttöön kun kunnolla pakkasia. Erinäisistä sylistä lihoin 10kg ja takki ei enää mahdu päälle. Jos sitten seuraavana talvena menisi?
Uusi telkkari, hienot kuvanparannus toiminnot. Tv-kuva näyttää siltä, että se nykisi jatkuvasti. Tietokoneen kanssa saa säädettyä hyväksi. Säilytän tätä alkuperäisessä pakkauksessa koska iso telkkari ei mahdu nykyiseen asuntoon. Ei tuosta saa enää mitään rahaa koska on jo vanha malli.
Ostin uuden puhelimen. Tiedonsiirto vanhasta kävi yllättäen niin hankalaksi, että käytän vanhaa puhelinta siihen saakka, kun sen akku alkaa tosissaan reistailla. En vain jaksa ottaa yhtään ylimääräistä stressiä noiden kapineiden vuoksi.
Ostin uuden kännykän, akku ei kestä paria tuntia kauempaa. Palasin takaisin vanhaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin uuden kännykän, akku ei kestä paria tuntia kauempaa. Palasin takaisin vanhaan.
Hyvänen aika. Palaa takaisin kauppaan! Uuden akun kuuluu kestää alussa päivän tai parikin ihan kunnon käyttöä. Puhelimessa on jokin asetus pielessä ja se pitää resetoida.
Mulla oli joskus sama ongelma uuden puhelimen käyttöönotossa ja myymälässä neuvoivat. Sen jälkeen toimi hyvin.
Pakko sanoa, että rintaliivit. Miten ne voikin olla niin vaikea löytää sellaisia, jotka olisivat alusta alkaen mukavat?
Ostin ensimmäiset kalliit rintsikat liikkeestä enkä meinaa raaskia käyttää. Arjessa kuljen vanhoilla. Älytöntä.
Vanhat vaelluskengät on reikäiset, haisee hielle ja muutenkin loppuunvirttyneet. Ostin uudet, mutta niin vaan ne vanhat on aina jalassa😝 kun kerran vielä koossa pysyy
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa, että rintaliivit. Miten ne voikin olla niin vaikea löytää sellaisia, jotka olisivat alusta alkaen mukavat?
Mulla sama, urheilurintsikat pahimpana. Olen ostanut tässä vuosien varrella useita uusia, mutta kaikki ovat niin järjettömän epämukavia, että käytän edelleen mieluiten yli 15 vuotta vanhoja rintsikoita. Niissä on monia reikiä ja ne ovat muuttaneet väriä valkoisesta harmaaksi aikapäiviä sitten, mutta edelleen ne on maailman parhaat päällä.
Olen aina tykännyt käyttää kelloja, ja olin jo pitkään haaveillut älykellosta. Hankin sellaisen, enkä nyt sitten koskaan muista käyttää sitä, koska lataamisen takia en säilytä sitä samassa paikassa kuin muita kellojani. Ja sitten kun muistaisin sen laittaa, niin siitä on mennyt akku tyhjäksi.
Onneksi ei ollut kallis kello.
Kesäkuussa ostin uuden puhelimen, mutta jätin sen "varalle", käytän vanhaa Nokiaa niin pitkään kun se vielä toimii. Eräänlainen kestotesti menossa, haluan nähdä kuinka sitkeä se lopulta on.
Ostin uudet lenkkarit mutta käytän yhä vanhoja koska uusissa ei ollutkaan mikään kovin hyvä kävellä, toki niitä sovitin ja kaupassa niillä kävelin ja silloin tuntui hyvältä jalassa mutta ei ne sitten olleetkaan mitkään buenot metsässä kävellessä.