Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävimme pitkästä aikaa lomareissun lopuksi eilen Tuurin kyläkaupassa...

Vierailija
15.07.2007 |

...repesin ihan totaalisesti, kun näin Keskisen pojan linnan. Ihan älytön patsasviritelmä ja suihkulähdenäyttely on noussut siihen edustalle! Yksisarvinen takajaloillaan. Ajattelin vain, että on siinä lapsellinen ja tyylitajuton mies.

Nyt sitten viikon nettipimennon jälkeen tsekkasin Iltalehden netti-tv:tä ja siellähän tämä " ikinuori" kauppias hehkuttaa tuntevansa itsensä 2-kymppiseksi. Silmäpussit retkottaa, niin, että tämä " parikymppinen" tarvitsee niihin kohta a-kupit.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole koskaan käynyt Tuurissa. Mutta nytkin kattelin hänen vaatteitaan (lehdestä siis), niin kyllä on karseen värinen silkkipaita ja ns. kesäpuku. Ja toden totta nuo kammottavat silmäpussit, jos mulla olisi tuollaiset ja rahaa yhtä paljon, niin tekisin jotain niille.

Vierailija
2/4 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...meiltä on sinne matkaa 200 km:ä, joten emme lähtisi sinne varta vasten näin kaukaa. Jos se sopii lomareissun varrelle sillalailla pienellä panostuksella (alle 50 km:ä lisää matkaa) niin poikkeamme kyllä.

Normaalihintaiset tuotteet ovat ihan markettihinnoissa ja jopa kalliimpia, mutta heidän valttinsahan ovat sellaiset " shokkimyynnit" . Kyllä siellä aina jotain älyttömän halpaa on. Eilen löysin poistokorista 10 eurolla tytölle ensi kesäksi tosi kivat Adidaksen pinkit spottibikinit. Itselleni ostin syksyksi töihin Marimekon tasaraitapaitoja pari. Maksoivat 35 euroa kappale (joo olen päiväkodissa). Dvd-elokuvia ja cd-levyjä on aina halpoja eriä. Muumi-vaipat oli halpoja.

En lähtisi kaukaan varta vasten niinkuin monet tekevät, mutta pienen koukkauksen teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan nähnyt, ku käytiin ostoksilla sielä kaupassa. Vai oonko vaan sokee..

Vierailija
4/4 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me jouduimme parkkiin sinne tavarapuodin taakse ja sieltä, kun kävelee sisäänkäynnille, niin kartano on siinä oikealla eikä sitä voi olla huomaamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi