Tänään Hesarissa tuon kellariin surmatun kuolinilmoitus
Olen ollut vissiin uutispimennossa kun hätkähdin tuota ilmoitusta. Minähän tiedän tuon naisen. paljon nukketeatteria seuranneena. Ja hänen äitinsä on ollut mun opettajana
Kommentit (22)
Lasten sukunimi on kuitenkin Lakopoulos.
Jos oma mieheni tappaisi minut, en haluaisi että lapsilta viedään isän sukunimeä. Enkä myöskään haluaisi itse mennä hautaan tyttönimelläni. En aio eronkaan jälkeen (eropaperit on jo viety) ottaa tyttönimeäni takaisin, koska se ei tunnu lainkaan omalta.
Kun on tuttu ihminen sitä ei voi uskoa, mutta täällä av:lla aina kaikki tuomitaan se on niin helppoa. Kun kerroin että miehelläni napsahti ja hakkasi minut (ainoa kerta ja ollaan olut 9v yhdessä) niin olisi pitänyt heti jättää se sika joka kuitenkin heti hakeutui tarapiaan ja sairaslomalle.
Mutta kun ei tunne niin voi hyvin tuomita kenet vaan..
Omaisille ja ystäville osaanottoni tässä kamalassa tragediassa!
En ole koskaan nähnyt häntä siellä, vaikka olen käynyt useita kymmeniä kertoja.
Vierailija:
Olen ollut vissiin uutispimennossa kun hätkähdin tuota ilmoitusta. Minähän tiedän tuon naisen. paljon nukketeatteria seuranneena. Ja hänen äitinsä on ollut mun opettajana
Anna sekä surmaaja lapsineen ovat minullekkin tuttuja nikketeatterin kautta. Todella traagista.
Anna sekä Jannis olivat molemmat mukana lähes jokaisessa esityksessä. Kuin myös Annan vanhemmat joista äiti teatterinjohtajana ja sisarukset myös. Sekä Janniksen aikuiset lapset.
Olen ollut suuri Sampi teatterifani ja käyty useasti lasten kanssa katsomassa esityksiä. Ihan hirveä menetys teatterin väelle. Mitenköhän syksyn esityksien käy.
Toivon voimia omaisille kestää tämän suuren surun.
Puolella ihmiskuntaa on se nimi...
Vierailija:
Puolella ihmiskuntaa on se nimi...
Lakopouloksen ja Baricin perheet vaikuttivat niin läheisiltä toisilleen ja tekivät vuosia töitä yhdessä. Hirveä kohtalo. En usko miehen suunnitelleen tekoa vaikka minusta se ei ole koskaan kovin tavalliselta ja rauhalliselta mieheltä vaikuttanut. On vaan perheväkivalta mennyt yli. Varmaan alunperin se syy miksi Anna halusi eroa. Miehellä lopulta kilahti liikaa. Voi sattua kenelle vain. Ihan hirveätä pienille lapsille vaikka isovanhemmat heidät varmasti rakkaudella kasvattavatkin.
tai siltä se aluksi kuulostaa.. Äitinsä on Mari ja tyttöä sanotaan kans Mariksi,mutta oikeasti se on kutsumanimi,koko nimi on Tiina Mari _________.
samoin tiedän sisarukset joilla on ns sama nimi,molempia kutsutaan " Mariaksi" ,toisella se on ensimmäinen nimi,toisella toinen,molemmilla kutsumanimi.
Maria on tyypillisesti suvuissa kulkeva perinnenimi! Meilläkin on ainakin yksi Maria jokaikisessä perheessä. Voisin kuvitella, että Baricin suku on vielä katolinen, joten voipi olla heillä vielä yleisempää.
Kreikkaan ja Anna tuli elämään ja tajusi että tätä hän on etsinyt. Vaikutti niin onnelliselta.
Tää on niin surullinen tapaus, ovat olleet yhdessä 7-vuotta ja Anna on silloin ollut 22-vuotias nuori tyttö ja nyt hänen elämänsä on päättynyt traagisella tavalla, puolison tappamana.
eli varmasti Maria on perheessä ns. perinnenimi.
Kaunis nimi.
itku tuli aamulla hesaria lukiessa kun tajusin kenestä kyse, mutta onneksi en tiennyt taustan tragediaa. Ehkä ei niin väliksi nytkään...
ja Anna meni hakemaan tavaroitaan entisen asunnon kellarista. Mies oli hakannut tätä vasaralla, jättänyt virumaan kellariin, mennyt aamuyöllä katsomaan, nainen oli kuollut ja soittanut vasta sitten poliisille.
Miettikää mikä tapa kuolla, huh huh.
Ja äijä saa tuosta " elinkautisen" eli vapautuu 10-13 vuoden kuluttua. Suomen " elinkautinen" on niin naurettava ettei toista!!
Mahtaakohan pienet tyttäret olla enää isänsä kanssa tekemisissä...
ehkä ne ei halunneet laittaa sitä jos oli jo päättänyt erota
Eikä lapsillekaan ole hyväksi jos menee samalla sekä äiti että isä.
Isä on heille kuitenkin rakas, vaikka tekikin näin kamalan teon.
Vierailija:
Mahtaakohan pienet tyttäret olla enää isänsä kanssa tekemisissä...
" ei olis ikinä uskonut että tämä henkilö tekee tuollaisen teon, hnä oli aina niin mukava ja rauhallinen" niin mitäs kauheuksia ne sitten kaikki ei -niin- rauhalliset hullut tekee?