G: Nainen ja paino & muodot
Eli; minkä pituinen /painoinen olet, millainen kroppa sulla on ja minkä verran on vientiä miesten keskuudessa?
Itse olen 28v ja aikuisiälläni painanut kaikkea 54kg ja 129kg väliltä (uskokaa tai älkää!). Pituutta mulla on 158cm.
Olen ollut ikäni melko menevä ihminen, joten miehiäkin on paljon vastaan tullut ja ehdottomasti eniten oli vientiä silloin, kun painoin 65-70kg!
Tällä hetkellä painan 75kg ja ei nyt pahemmin tarvi miehiä pois hätistellä, mutta ilmeisesti en kuitenkaan ihan iljettävä ole, koska eilenkin baarissa pari miekkosta haki tanssimaan jms.
Ruumiinrakenteeltani olen sellainen, että maha on kriittisin paikka, läski siis kertyy sinne. Peppu on ihan ok, monet sitä jopa kehuneet ja isot (liian isot!) tissit vaikuttaa olemukseen aika paljon. Kuppikoko siis E80/85
Naamaltani ihan tavallisen suomalaisen näköinen; en mikään erityisen kaunis, eikä toisaalta mitään silmiinpistävän rumaakaan :o/
Ja yksi asia; minä en _koskaan_ meikkaa enkä värjää tukkaani (joka on luonnostaan punaruskea ja pitkä)
Tämmöisiä ajatuksia mulla, tuon " naisissa ällöttävintä" -ketjun innoittamana.
Kommentit (24)
Miehenä hämmentävän mukava lukea naisten itsensä kertomana omasta vartalosta ja kuinka suhtautuvat siihen. Automaattisesti alkaa vertailemaan omaan mielikuvaan ihannevartalosta, mutta en kommentoi julkisesti sitä. Nyt saa naiset sananvuoron ja ihailen kertomuksia.
168/74, C70-rinnat, tosi kapea vyötärö, peppu iso ja paksut reidet. Painoa ja pehmeyttä tullut viime vuosina vähän liikaa, pitäisi alkaa tehdä asialle jotain. Selluliittia on ollut jo nuorena, enkä ole aktiivisesti treenannut pariin vuoteen.
Kasvoista olen omasta mielestä nätti varsinkin kun vähän meikkaan. Oon ilmeikäs ja mulla on klassiset piirteet, näytän kai vähän ikäistäni nuoremmalta. Hiukset on ohuet, pitkähköt ja vaaleahkot.
Ikää on jo 49, ja se alkaa vähän näkyä huomiota saan kyllä silloin tällöin, ja kommentteja kauneudesta. Tekisi mieli enemmänkin jossain käydä ja ns. testata viehätysvoimaa, vaikka oon ihan onnellisesti naimisissa. Kai tää on vähän joku ikäkriisi.
165 cm, 63 kg, paino liikkunut välillä 55-65 kg, viime aikoina valitettavasti enemmän ylänurkilla. Vartalossa ei mitään erityisen huomiotaherättävää mielestäni, tissit on C70 ja vyötäröäkin on vielä jonkin verran, raskautta ennen se oli kyllä monta senttiä kapeampi :(. Maha pikkasen pömpöttää, se harmittaa sitkeän selluliitin ja vyötärömitan lisäksi. Naama on keskinkertainen, ei mikään järkyttävä mutta ei herätä ihastustakaan. Ohut maantienvärinen tukka, meikkaan tosi kevyesti. Tykkään naisellisista, peittävistä vaatteista.
Ei ole koskaan ollut miehiä jonoksi asti, ihan yhden käden sormilla voi laskea kiinnostuneet elämän aikana. En kyllä käy baareissa ja välttelen tuntemattomien katseita ja seuraa, sekin saattaa vaikuttaa. Huomion kohdistuminen minuun tuntuu kiusalliselta. Silti olen jotenkin ihmeellisesti puolison onnistunut löytämään.
N42
164 cm, paino 67-77 kg koko aikuisiän. Leveä lantio ja iso peppu, isot tissit, kapea vyötärö. 2 raskautta muovannut vatsaa. Kiinnostuneita miehiä ollut aina enemmän kuin tarpeeksi. Ikää nyt 42 vuotta.