Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Nainen ja paino & muodot

Vierailija
14.07.2007 |

Eli; minkä pituinen /painoinen olet, millainen kroppa sulla on ja minkä verran on vientiä miesten keskuudessa?

Itse olen 28v ja aikuisiälläni painanut kaikkea 54kg ja 129kg väliltä (uskokaa tai älkää!). Pituutta mulla on 158cm.

Olen ollut ikäni melko menevä ihminen, joten miehiäkin on paljon vastaan tullut ja ehdottomasti eniten oli vientiä silloin, kun painoin 65-70kg!

Tällä hetkellä painan 75kg ja ei nyt pahemmin tarvi miehiä pois hätistellä, mutta ilmeisesti en kuitenkaan ihan iljettävä ole, koska eilenkin baarissa pari miekkosta haki tanssimaan jms.

Ruumiinrakenteeltani olen sellainen, että maha on kriittisin paikka, läski siis kertyy sinne. Peppu on ihan ok, monet sitä jopa kehuneet ja isot (liian isot!) tissit vaikuttaa olemukseen aika paljon. Kuppikoko siis E80/85

Naamaltani ihan tavallisen suomalaisen näköinen; en mikään erityisen kaunis, eikä toisaalta mitään silmiinpistävän rumaakaan :o/

Ja yksi asia; minä en _koskaan_ meikkaa enkä värjää tukkaani (joka on luonnostaan punaruskea ja pitkä)

Tämmöisiä ajatuksia mulla, tuon " naisissa ällöttävintä" -ketjun innoittamana.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiukka vatsa, persettä on muttei hölsky liikaa, rinnat B75 (imettänyt neljä lasta), reittä piisaa ja vähän selluakin.

vientiä on välillä vähän liikaakin näin varattuna naisena. :)

paljonhan saa piiloon kledjujen alle, mutta seksijutut on harvemmin yhteen panoon jääny...

Vierailija
2/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

157cm

50kg -> paino putosi 25 kg synnytyksen jälkeen noin puolessa vuodessa, en laihduttanut.

kapea vyötärö, suht leveä lantio

pienet rinnat (ehkä tunnistin itseäni niistä tyhjä pussi-keskusteluista, yksi lapsi ja rinnat pienentyneet huomattavasti ajasta ennen lasta, enkä ole vielä keksinyt keinoa, miten olisi niiden kokoa saanut painon tippumisen yhteydessä pidettyä ;))

lyhyet jalat, joita saa onneksi hämättyä hyvin istuvilla farkuilla mallia suora ja kunnon koroilla ;))

kiinteä ja pöyreä takamus, joka kanssa on aika hyvä em. farkkujen kanssa

kukaan ei ole ulkonäköä valittanut

pitkät, ruskeat hiukset

itse ajattelen, että ei hassumpi, enkä piittaa muiden mielipiteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

170 cm, 66 kg, suhteellisen sopusuhtainen, maha vähän pömpöttää kolmen lapsen jälkeen ja mulla kans läski kertyy mahaan, jumpalla saan sen pidettyä siedettävänä.

Rinnat 80C, ei enää teinitytön terhakkaat, mutta ihan ok mielestäni. Vyötärö vois olla kapeempikin, vaikka en nyt ihan suora pötkyläkään ole. Peppu mielestäni vähän turhan runsas, mutta mieheni sanoo, että senttiäkään ei saa treenata pois, on kuulemma ihan täydellinen.

Selluliittiä ei oo ollenkaan, raskausarpia on jonkin verran kunniamerkkeinä vatsanahassa. Reidet on aika kiinteät ja sääret pitkät, harmi kun on paksut nilkat ja niitä ei taida millään treenillä saada ohuemmiksi.

Pärstä on ihan ok, mikään kaunotar en oo, mutta ryppyjä ei oo nimeksikään, vaikka kohta on nelikymppiset. Parasta naamassani on isot silmät ja sensuellit huulet.

Hiukset on pitkät ja vaaleat, enkä koskaan niitä värjää. Meikkiä käytän lähinnä juhlissa, joskus huulipunaa ja ripsiväriä saatan laittaa muulloinkin.

Tykkään pukeutua naisellisesti, mikä ei tarkoita mitään hutsun asua.

Olenpahan itseeni ihan tyytyväinen ja vaikuttaa, että mieskin tykkää. Muista miehistä en tiedä, eikä oikeestaan kiinnostakaan. En siis käy baareissa tms.

Vierailija
4/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta ja mieheni mielestä olen hyvänmuotoinen, mies tykkää erityisesti pyöreästä pyllystäni ja kapeasta vyötäröstäni, kehuu niitä naiselliseksi yhdistelmäksi. Vyötäröni palautuminen takaisin entiselleen on mielestäni suorastaan ihme kun mulla on kuitenkin kolme lasta.

Isommat rinnat ottaisin jos saisin ne luontoäidiltä itse valkata, mutta kuitenkin vain b-c-kupin kokoiset ja kiinteät, silikoneja en halua, ne on keinotekoisen näköiset ja kornit, enkä muutenkaan usko kauneusleikkauksiin, kyllä on oltava sen verran itsetuntoa että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on. Mulla on aina ollut a-kupit ja voi sanoa että samoina ovat pysyneet imetyksen jälkeen. Vain imetysaikoina ne oli b-c-kupin luokkaa, kun maito täytti rinnat. Olihan se ihanaa kun oli edes hetken omien toiveiden mukaiset!;-)

Mutta siis olen kyllä onnekas, kun olen edelleen hoikka ja nuorten naisten ihania vaatteita voi edelleen käyttää. Ikää mulla on 30. Eilen juuri kaupungilla mulla oli tiukat koristeelliset lantiofarkut ja tiukka farkkutoppi, joka niskasta kiinni, ja miehet terassilla katteli ja kommentoi ihan ääneenkin, että ihanat tiukat farkut sulla.;-)

Muuten mulla on kauniit kasvonpiirteet, isot silmät, pitkät ripset, hymyilevät pehmeät huulet, pitkä vaalea tukka (ja olen kyllä vaalentanut, se on mulle sopivin hiusväri), meikkaan silmät ja huulet, käytän piilareita kaupungilla useimmiten.

MUtta siis vaikka vientiä olisi (ja on aina ollut, mieheni mustasukkaiseksi tehden;-), tosin niin hänelläkin), niin tarvetta ei, ihana mies mulla kotona.

" Eli; minkä pituinen /painoinen olet, millainen kroppa sulla on ja minkä verran on vientiä miesten keskuudessa?"

Vierailija
5/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli; minkä pituinen /painoinen olet, millainen kroppa sulla on ja minkä verran on vientiä miesten keskuudessa?

N.160 cm pitkä ja painoa n.60kg. Takamuksessa ja reisissä vähän liikaa ylimääräistä. Rinnat olis hyvät jos peppu ja reidet olis vähän pienemmät. Myös jenkkakahvat häiritsee minua. Maha on myös vähän ällö kun on löllä ja arvet..

Vientiä..hmm..toisinaan katseita tulee, mutta mitään juttua ei pahemmin ole ollut, vaikka olenkin yh. Mutta enpä koskaan käykään missään (paitsi naperon kanssa hiekkalaatikolla), joten ehkä vientiä on vaikea " mitata" .

Vierailija
6/24 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
7/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 177/90, rinnat F75, melko iso perse (aina roikkunut:( ) selluliittia melko paljon nuoresta iästäni huolimatta, lantiohousuista tulleet jenkkakahvat, eivätkä muuten mitkään pienet. Vyötäröä on, rasva kerääntynyt pääasiassa lantiolle, kuitenkin ihan sopusuhtaisen näköisesti, lyhyet jalat, kasvot melko persoonalliset, pienet ruskeat silmät, iso leuka, pieni nenä. hiusten väri vaihelee, mutta tällähetkellä blondi

Vierailija
8/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta 172 ja puol senttiä jos tarkkoja ollaan ja painoa 75 kiloa. Vyötärö aika hoikka, peppu pyöreä ja tiukka, rinnat riippuu ja roikkuu (4 imetettyä lasta ja lypsämällä luovutettu maitoa monelle monelle keskoselle) kokoa 75c/d, vatsaan kertyy aina läskit joten pömppö on :) Kasvot sopusuhtaiset ja hiukset punaiset.

Vientiä on kun kapakkaan menen, eikä edes tarvitse mennä kapakkaankaan miehiä saisi mukaan vaikka lenkkipolulta jos haluaisin.

Vierailija
9/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin jokaisen pitäis itseensä suhtautua, kysehän ei todellakaan ole mistään itserakkaudesta!!! Itse olen ihan ylikriittinen, valitettavasti....

Vierailija
10/24 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

172cm ja 53kg. Mitat on 90-60-89 ja kuppikoko 70D. Olen sopusuhtainen ja aika treenattu. Tosi takapuoli on mun heikko kohta, liian lättänä mun makuun ja lisäksi on alkanut iän myötä hieman roikkua. yök. Tosin ei näytä vaatteet päällä hirveältä kun lantio on niin kapea. Rinnat on tosi ok ja ei roiku yhtään. Jos jonnekin kertyy jotain niin se on vatsa joka muutenkin turpoaa helposti. Jalat on pitkät. Olen blondattu, tällä hetkellä VB tukka ennen pitenpi noin puoliselkään ja suora. Meikkaan usein ja varsinkin jos lähden illalla ulos. Tosi kuljen kyllä meikittäkin kun ei aina jaksa. Kasvot ihan ok, ruskeat silmät. Ehkä hieman alkaa jo ikä näkyä silmissä mutta olen aika laska käyttämään rasvoja tai tekemään muita hoitoja. Pitäisi hoitaa ihoa paremmin mutta aina tuntuu et on jotain muuta tekemistä. Kropassa parasta on pitkät jalat ja treenatut käsivarret. Olen ihan tyytyväinen mutta aina sitä tietenkin olisi jotan paranneltavaa jos saisi toivoa lampunhengeltä

Vierailija
11/24 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintani c75.

Olen täysin tyytyväinen itseeni. Kroppaani on helppo kantaa, se tekee sille annetut tehtävät ilman valituksia, joustavasti. Toivon, että sen työikä jatkuu vielä vuosikymmeniä. Siksipä huollan lihaksistoani hyvin: juoksen, pyöräilen, uin, käyn kuntosalilla.

Rintani ovat myös täyttäneet odotuksensa. Kaksi lasta ja mies ovat niistä saaneet nautintonsa. Miehen ahkerassa käytössä ne ovat edelleenkin.

Viennistä:

Hymyilen, juttelen, nauran, ärjyn, vitsailen monien kanssa. En jokaista saamaani hymyä ota tosissaan. Työelämässä olen jatkuvasti miesten kanssa tekemisissä. Saan lounaskutsuja silloin tällöin. Joskus olen aavistellut toisen osapuolen voivan olla kiinnostunut. Tiedä häntä kuitenkaan. Olen sitoutunut tiukasti omaan mieheeni ja tällaisissa tilanteissa yritän sen jollakin tavalla tuoda esille. En ole myöskään ajatellut, onko kiinnostus lähtenyt vartalostani vai jostakin muusta.

koska tykkään miehestäni:

En leikkaa pitkää, kiharaa, vaaleaa tukkaani lyhyeksi.

Levittelen reisiäni ja käsivarsiani sekä pyöräyttelen peppuani ahkerasti sekä tarjoan hänelle tarkoituksella esteettisiä nautintoja vilauttelemalla, pukeutumalla houkuttelevasti, kiinnittämällä huomiota alusvaatteisiin, kiusoittelemalla(toki teen tätä ihan itsekkäistäkin syistä -> ne auttavat minua saamaan hyvää seksiä ja tarpeeksi usein).

Itsetuntoni ei ole kiinni kropassani. Se on annettu minulle lapsuuden kodissani rakastamalla, luottamalla ja huomioimalla minua omana itsenäni.

Vierailija
12/24 |
18.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lantiohousuista tulleet jenkkakahvat

Vierailija
13/24 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

166cm ja 60kg. Kapea vyötärö, pyöreä peppu. Lihasta paljon, ja suht kiinteä. Vatsa litteä. Peppu liian iso ja pyöreä. Vaaleat pitkät hiukset ja vihreät silmät. Pienet rinnat. Kauniit hartiat jotka on työllä hankittu ja käsivarret.

En esittele itseäni baareissa ja kaduilla. Enkä tiedä olisiko minulla kysyntää. En ole kokeillut. Olen armottoman ujo ja herkkä ja punastun jos minulle tullaan ehdottelemaan. Muuten olen kyllä iloinen ja herttainen, ystävällinen aina.

Tälläinen olen minä ja tykkään olla minä. Minut vain pitäisi " löytää" koska minä en uskalla lähestyä ketään :D

N27

Vierailija
14/24 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miehelle hienoa luettavaa!

Olkaa ylpeitä itsestänne. Ja jos ei nyt ylpeitä, mutta tuollainen realistinen suhtautuminen omaan habitukseensa antaa teille juuri sellaisen olemuksen, joka tekee teistä haluttavia!

Vierailija
15/24 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas hauskaa kuvitella teitä kaikkia muitaki, miltä mahdatte näyttää todellisuudessa..!! :)

Niin, no itse olen n.164cm ja 67kg. Kuppikoko 80A ;(, tasapaksu pakkaus! No, vyötärö löytyy, kuin myös lantio... Maha, jalat, kädet ihan ok ja treenamalla saa muokattua kyllä! Selluliittiä vähä pepussa, raskausarpia 0. Vientiä on, paljo!!

Sen jälkeen kun lapsen saamisen jälkeen olen alkanut taas baareissa pyöriä, niin kyllä vientiä olisi enemmän nyt kun ennen lasta... Kivaahan se on! Tuo lisää itsevarmuutta!! :)

Vierailija
16/24 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiinrakenteeltani en mikään keiju, vaan rotevaluinen, harteikas. Tissit roikkuu (no joo, tämähän lienee tekosyy mutta sanottakoon, että niillä on ruokittu 4 lasta.. ;) kuppikoko on C.

Vyötärö ok, lantio sais olla leveempiki.

Tukka tosi huono, sellainen ohut ja väriltään tummahko ruskee.

Mikään kaunis en voi sanoa olevani.

Omalle ukolleni olen kelvannut mainiosti, seksielämä luistaa ja rakkautta riittää.. joten ei haittaa vaikkei vientiä pahemmin muualla olekaan :)

N 31

Vierailija
17/24 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm/ 48 kg. Vatsassa pöppöä ja perse roikkuu. Koko ajan on suunnitelmissa lähteä salille : / Tissit kokoa 70B, kahden pitkän imetyksen jälkeen roikkuvat. Aina olleet " kainaloissa" , mieheni epäilee niiden yrittävän treffata toisensa selkäpuolella = D Haluaisin suuremmat kiinteä, kauniit, pyöreät rinnat.

Ja on kai sitä vientiä aina ollut, jos sillä nyt niin väliä. Olen niin naisten kuin miesten mieleen.

Vierailija
18/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äippälook,169/87 iso pyöreä peppu, masua hieman, tissit liian isot 90J yhdellä pitkällä imetyksellä. Baareissa miehet kyllä tulevat juttelemaan. N29

Vierailija
19/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/120, kuppikoko 85F, lihasta löytyy ja läskiä myös. Fyysinen työ. Kolme synnytystä taustalla. Koskaan en ole ollut sellainen pieni ja hentoinen. Sm-tasolla kilpaurheilua harrastin aikoinani ja painoin silloinkin 85kg. Nykyisin painoa kertynyt enemmän vatsaan, aiemmin kertyi tasaisesti ympäri kehoa, mutta monikaan ei uskoisi painoani. 

Vaikka en ole missi, malli, enkä fit, niin yllättävän paljon seuraa saisi. Elän pitkässä parisuhteessa, niin tarvetta ei ole. Ulkonäöltäni olen vaalea ja sinisilmäinen. Pukeudun vapaalla naisellisesti ja töissä käytännöllisesti. Kannan itseni painosta huolimatta ylpeydellä. 

Vierailija
20/24 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

167/90, isot tissit ja tummat isot nännipihat. Posliini olen ja vientiä on.

N59

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi