4 lasta 3 eri ulkomaalaisen miehen kanssa, mitä ajattelet minusta?
Kommentit (24)
Olen ihan keskiverto parisuhteissa, käsittääkseni (erot on johtuneet minusta riippumattomista syistä).
Säälittävänäkään en itseäni pidä.
ap
Esikoinen oli ihan vahinko. Olin kielikurssilla Englannissa 16-vuotiaana, ja tulin raskaaksi puoliksi kreikkalaiselle enkkupojalle. Hän ei ole koskaan kuulunut elämäämme millään lailla.
Reilu parikymppisenä rakastuin ruotsalaiseen mieheen, jonka perässä muutin Ruotsiin. Saimme kaksi lasta. Otin eron, kun avioliittoa oli kestänyt 6 vuotta, ja mies oli hakannut minut muutamaan otteeseen.
Muutin Suomeen, elin sinkkuäitinä muutaman vuoden, ja tutustuin erääseen Suomessa jo parikymmentä vuotta asuneeseen belgialaiseen mieheen. Nyt olemme kihloissa, ja meillä on 4 kk ikäinen poika.
Lapsista vanhin on perinyt isältään tummat silmät ja ruskean tukan, sekä ihon, joka ruskettuu helpolla, ja on hieman perussuomalaista ihoa tummempi. Kolme muuta on aika suomalaisen värisiä.
Mutiaisen patjaksi en itseäni tunne :)
ap
että olen seurustellut myös suomalaisten miesten kanssa, mutta vakavampaa suhdetta niistä ei ole syntynyt.
Nykyistä miestäni luulin aluksi suomenruotsalaiseksi hänen etunimensä (Jan) ja aksenttinsa takia. Mutta Belgiasta hän siis alunperin on kotoisin.
ap
kuin että olisi 3 lasta 4 eri miehen kanssa. Tai no sitten varmaan pääsisit jos seiskaan....
jos lapset ois kaikki tummapintaisia, niin jopa ois pitkä ketju jossa haukuttas mutiaisenpatjaksi tms.
Minun omalla äidilläni on 3 lasta myös ulkomaalaisten kanssa, minut on tehty ruotsalaisen kanssa.
Jos naisella on miehenä muslimi tai mustaihoinen, hän saa tusinoittain ilkeitä kommentteja. Mutta kun jollain on ollut miehenä useampi ei-islaminuskoinen, kukaan ei jaksa kiusata.
minä en ikinä kärsinyt siitä että meillä oli eri isät, ainoastaan siitä kärsin että yhtä veljeäni kiusattiin koulussa ihon värin takia. Vieläkin sattuu kun sitä muistelen.
oliko se numero 19..
Ja joskus miehen paskamaisuus paljastuu vasta, kun ollaan naimisissa ja on pieniä lapsia. Sitten alkaa alko maistumaan tai nyrkki heilumaan, ehkä lerssi lepäämään liikaa vieraissa vosuissa. Säälittävää on se, että joku nainen jää sellaiseen liittoon. Se, että nainen lähtee ja uskaltautuu vielä uudelleen parisuhteeseen kovan kokemuksensa jälkeen, ei ole säälittävää vaan hieno homma!
Kun asiaa penkoo, on tilanne varmasti oikein hyvä ja neljä ihanaa lasta <3
ja kaikki miehet afrikasta. Lapset tummaihoisia ja kiharapäisiä, minä todella valkoinen! Tällä hetkellä olen yksin ja nuorimmaiseni on 1 v. Viimeisin mieheni jätti kun olin raskaana, käski tehdä abortin.
Vierailija:
ja kaikki miehet afrikasta. Lapset tummaihoisia ja kiharapäisiä, minä todella valkoinen! Tällä hetkellä olen yksin ja nuorimmaiseni on 1 v. Viimeisin mieheni jätti kun olin raskaana, käski tehdä abortin.
heittäytyvät itsekkin sossunasiakkaiksi ja alkavat vässään pentuja urakalla.
sillä joku naapuristostani ilmoitti lastensuojeluviranomaisille. Ja nyt täällä ravaa sosiaalitanttoja ja kun kävin synnyttämässä niin muut lapset olisi otettu väkisin houstaan kahseksi viikokai ilman hyviä perusteita. Ensimmäisen Mieheni , joka on Ghanasta, kanssa sain kolme lasta, ja hän pahoinpiteli esikoisemme niin että hän on tällähetkellä psykiatrisella osastolla. Sen jälkeen tapasin mieheni kaverin jonka kanssa sain kaksi lasta mutta se suhde päättyi. Ja tämä viimeinen siis ei ehtinyt nähdä isäänsä. Ei kukaan valkoihoinen mies ota minua enään vakavasti enkä aio edes enää olla tummienkaan kanssa.
ja tehnyt kaikki niinkuin vanhemmat käski, jossain vaiheessa vain sit halusin revitellä ja lähdin maailmalle nyt en sit enää ookkaan yhteydessä vanhempiini. Mutta täytyy sanoa että kadun sitä että olin niin jääräpää, kyllä suomalainen mies sentään on oikeasti tasa-arvoisempi!
Joko provo tai sitten ei vaan voi nähdä itsessään vikaa, mikä on liian, liian monen ihmisen ongelma.
ei kukaan jolla on lapsia ulkomaalaisten kanssa ja vielä useamman peräti, ala sitten nyyhkiin että voi kun oisin ottanut suomalaisen. :´(
Eikö olut muka aikaa harkita tekojaan?
Jotenin ärsyttää noi rasistit, ne kyllä yrittää kyllä kaikkesa ja valehtelu on niille muutenkin tuttua.
Tai asut Suomessa, sulla on joku ulkomaalaisfetissi ja olet huono parisuhteissa.