G: MITÄ LASISSA?
Kommentit (18)
Pienen pullon join ja enempää en juo.
Mukista koska lapsi oli ekaa ottaessa vielä hereillä, enkä halunnut selitellä mitä äiti juo ja miksi hän ei saa samaa.
jotain sinne päin. Join jo pippuripihvien kanssa kuuden aikaan lasin punaviiniä ja mies teki vielä kermalikööristä jonkun ihanan kahvin jälkkäriksi eli on tässä jo alkoholia nautittu pitkin iltaa. Nyt saunasiideri menossa ja ehkä vielä vähän viiniä kun saa nuo lapset tosta kohta nukkumaan.
Cabernet Sauvignon -punkkua, 2. lasi menossa. Tosi hyvää!
Vierailija:
strongball siideriä vai mitä tää enkkusiideri nyt onkaan
no juonut 7 koffia ja mies 5 koffia ja lapset nukkuu ;)
Joku toinenkin Irlantilaisen Magnersin ystävä täällä, ilahduttavaa :-D Kaikki kun tuntuvat nykyisin juovan noita esanssilitkuja, jotka eivät ole oikeaa siideriä nähneetkään.
Nyt kylläkin menossa toinen lasi Chileläistä punaviiniä, mutta silloin kun siiderin korkkaan, niin sen täytyy ehdottomasti olla Magnersia. Harmi vaan kun sitä ei joka paikasta saa.
Vierailija:
Joku toinenkin Irlantilaisen Magnersin ystävä täällä, ilahduttavaa :-D Kaikki kun tuntuvat nykyisin juovan noita esanssilitkuja, jotka eivät ole oikeaa siideriä nähneetkään.
Itse en koske ollenkaan noihin epäsiidereihin, mitä nuo nykyisellään tuntuvat juovan.
Jess, hyvä me ;) Hienoa että meidän joukko kasvaa, niin ehkä saadaan Magners laajempaankin levitykseen :-D
t. 34
pullossa ja muutama tullut nautittua...
kohta kolmatta, kunhan ensin otan vähän suolaista väliin.
:)
Ei tosin oo lasissa vaan juon pillillä suoraan pullosta :-) Tämän jälkeen siirryn limuun.
äsken energiajuomaa ja nyt mustikkakeittoa :) ehkä kohta siideriä. Lapset isovanhemmilla kesälomalla, mies töissä ja itse nolosti iltaa viettämässä av:lla....
- ostin eilen alkosta uutuutta, ja täytyy sanoa, että erittäin positiivinen yllätys !
kuulostaa kauhealta " intialainen punaviini" , mutta on ihan ok juoda vaikka ei aterioikaan samalla.
Mies ei suostunut lähtemään iltakävelylle:(
Toisen lapsen juuri nukutin ja toinenkin menee ihan kohta. Mies on golfaamassa, joten mulla pari tuntia omaa aikaa...
syon just esikoisen kans iltapalaa, kun lapset on nukahtanut nautin ehka lasin valkoviinia