Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten suhtautuisit tällaiseen tilanteeseen :

Vierailija
14.07.2007 |

Kaverini on viimesillään raskaana. Hänellä ja miehellään on ennestään kaksi alle 4-vuotiasta lasta.

Laskettuun aikaan on vajaa kaksi viikkoa. Miehellä alkoi kesäloma ja mies lähti " poikaporukalla" VIIKOKSI lomalle.

Ystäväni jäi siis lasten kanssa ja viimeisillään raskaana yksin kotiin.

Minua jotenkin niin ärsyttää ystäväni puolesta.. Tekisi mieli vähän " avautua" tälle kyseiselle miehelle.. Kaveri kyllä itse väittää, että päästää ihan mielellään..

Ajattelin ottaa kaverin lapset hoitoon joku päivä ensi viikolla, että saa edes vähän levätä, mutta onko tämä teistä muista ihan normaalia perhe-elämää?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuda ja nalkuta omalle miehellesi, älä kaverin.

Ei muakaan haittaa mieheni omat menot, kun ei nyt ihan koko aikaa kuitenkaan ole lennossa. Eiköhän se kaverisi pärjää mahansa ja lastensa kanssa, kerta niin sanoo. On monia jotka on yksin ja pärjää silti.

Vierailija
2/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei todellakaan lähde omalle lomalle tuossa vaiheessa! Olis ihan eri juttu, jos laskettuun aikaan olisi vaikka 2 kk aikaa. Silloin voisi mennä, mutta lapsi voi syntyä ihan koska tahansa! No, jospa ovat sopineet, että mies hoitaa lapsia vauvan syntymän jälkeen koko loppulomansa, että äiti saa keskittyä vauvaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pitäisi tuollaisesta järjestelystä yhtään. Mutta minä olenkin mieheni tiukasti lieassa pitävä emäntä ;-)

Vierailija
4/4 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan synnytykseen jos lapsi syntyisikin.

Miehelleni (ovat siis kavereita hekin) oli vaan naureskellut, että eipä ne ennenkään oo aikasemmin syntyny.

Musta vaan henkilökohtaisesti olis niin loukkaavaa jos oma mies voisi lähteä tuossa tilanteessa yksin reissuun. Mielestäni vaimo sitä lomaa tarvitsisi ennemmin kun ukko.

Voikohan ystäväni olla vilpittömästi sitä miltä, että " päästää mielellään" vai yrittääkö leikkiä sankaria? kerätä " sääli pisteitä" ...

Jotenkin vaan tää tilanne on musta niin outo.

t. ap (jolla asia ei ilmeisesti sais edes kuulua)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän