Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein joku aika sitten Fazerille valituksen kun pullapusseista..

Vierailija
14.07.2007 |

puuttu kaks kertaa yks pulla pussista. No sain korvaukset ja nyttemmin kun olen ostanut on ollut ainakin 5krt peräkkäin taas yks YLImääränen pulla :DDD

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sellaista mössöä vaan, ei maistu paljoa millekään.

Vierailija
2/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää niistä suomalaisista tavis-pullista..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään keksejä, viinereitä tai munkkeja. Pulla oli herkullisin vierastarjottavakin ennen. Ja pannukakku ja lelut olivat herkkuja vanhaan aikaan. Minä olen ainakin jo lapsuudessa oppinut syömään mummon leipomia herkullisia pullia. En oikein välitä näistä nykyajan erikoisuuksista.

Vierailija
4/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tuore pulla ja kylmä maito menevät edelle kekseistä jne. Itse leivon pullaa silloin kun mieli tekee, ehkä kerran kuussa.

Vierailija
5/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ymmärrä, ettei leipomot voi tehdä noita munattomia pullia muut kuin Linkosuo kilopitkoa ja sitäkin saa niin harvasta kaupasta.

Vierailija
6/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen sellaisen puolen litran taikinan kerrallaan josta riittää pakkaseen moneksi syöntikerraksi - mikäs sen parempaa kuin tuore vehnänen ja kaloreitakin vähemmän kuin useimmissa kakuissa, piirakoissa esim mokkapaloissa jne

Vierailija
7/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi aloittaa kertomalla reklamaatiosta, toiset hyökkää kimppuun syyttelemällä, miksei ap leivo itse tai miksi ap yleensäkään syö pullaa...

Nimim. Pulla on hyvää, Fazerin parempaa, kotipulla parasta

Ihme, etteivät osaa laskea niitten pulliensa määrää, muuten. Noin niin kuin alkuperäistä avausta kommentoidakseni.

Vierailija
8/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fasun pullat kätevä vaan uunissa lämmäyttää :DD Eipä siitä yhdestä pussista nyt 6 kovin montaa tule per lärvi varsinkin jos yks vielä puuttuu.

Vierailija
9/22 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en erityisemmin pidä pullasta, en edes todella täydellisestä kotikorvapuustista. Pidän makeista herkuista ainoastaan juustokakuista, ja mutten vain suklaasta ja vahvasta salmiakista. Suolaiset leivonnaiset, esim. vaikka jotkut ihanat juustosarvet on nameja.

Vierailija
10/22 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tuo Fasu nyt vittuilla.

Vierailija
11/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ei voita mikään.

Vierailija
12/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapaistettuna voin syödä muutaman kylmän maidon kanssa mutta sitä tapahtuu erittäin harvoin! Ja pullassa ei saa olla kardemummaa eiä mitään muutakaan mössöä.

Vierailija
13/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, jos puuttuu yks pulla silloin valitetaan mutta jos saadaan ylimääräistä ollaan tyytyväisiä.

Vierailija
14/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin pullaa leivotaan joka lauantai. Se on perinne, josta lapsetkin tykkäävät.

Vierailija
15/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka meillä maistuvat, muuten vain omatekoinen menee. Tulee aina lapsuus mieleen kun leipoo pullaa ja tulee ihana kotoinen tuoksu ja kotona leivottu pulla on hyvää.

Mitä hyvää te syötte jotka ette syö pullaa? Vai oletteko niitä ikuisia kalorikammoilijoita että ei voi sen takia syödä pullaa.

Vierailija
16/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin olen enemmän suolaisen pikkuhyvän perään kuin makean. Eli todella harvoin pullaa meillä! Nytkin toisaalta maistelemme lapsen kanssa Wasan täytettyjä Sandwichejä, hyviä!

Vierailija
17/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pullaa syödään ehkä kahdesti vuodessa lasten synttäreillä, kun isoäitini haluaa sitä välttämättä leipoa ja mukanaan tuoda. Pari pussia saattaa jäädä juhlista pakkaseen, ja niitä sitten joskus tarjotaan vieraille, mutta en voisi kuvitellakaan syöväni pullaa edes joka viikko, saati päivittäin.

Ja herkkuja en kyllä muuten karta, pulla vain ei ole minulle mikään välttämättömyys, ja harvoin juhlissakaan sitä syön.

Vierailija
18/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: meillä leivotaan sen verran että tulee syötyä, ei niitä leivota pakkaseen asti. Aivan hyvin voi kerran viikossa leipoa sen pellillisen. Jos jää niin pakastetaan.

Vierailija
19/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen yleistys! Just ap kertoo ostavansa kaupan pullaa, eli syö pullaa, vaikka ei leivo. Kun taas minä osaan leipoa pullaa ja vaikka mitä täytekakkuja, mutten niitä mielelläni syö =)

Vierailija
20/22 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pullilla kuin kaupan kekseillä jotka on täynnä kaikenlaista kenotekoista. Kauralastuja tehdään usein itse ja ne maistuu lapsille tosi paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi