Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TYYLIKONKARIT! Mitä baariin päälle (vaihtoehdot) Haluan tehdä vaikutuksen yhteen mieheen..

Vierailija
14.07.2007 |

Eli.. Mulla on kiikarissa yks mies jonka tiedän olevan hulluna hameisiin.. Eli luultavasti pitää laittaa se päälle :D.. Noh.. Aion kyllä tanssia tänään ja hame on siinä ehkä hieman hankalampi, mutta tosin seksikkäämpi ;)

Eli. Mulla on kyllä hyvä " runko" , joten se kestää kyllä hameen tai housut.

Nää olis vaihtoehdot:

-musta puolihame, a-linjainen, helmassa kirjailua, tän kanssa mustat korkeat sandaalit ja musta tiukka t-paita tai 3/4 hihainen paita, elävöitän koruilla

-lantiofarkut, musta vyö jossa iso koristeellinen solki ja mustavalkoinen niskalenkkitoppi (tämä siksi koska toppi on hyvän mallinen) tai sitten koristeellisempi toppi (jadenvihreä tai tummansininen), hieman pitsiä rinnassa, sandaalit

-Mustavalkoinen kietaisumekko, mustat sandaalit

Help! Mä en osaa päättää.. Mikä olis paras vaihtoehto.. Tykkään farkuista, mutta kaikilla on melkeen baarissa farkut ja olis toisaalta vähän mukavampi erottua hameella..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sääret ovat yksi parhaita puoliasi niin tuo kietaisumekko kuulostaa hyvältä. Kaula-aukko saa olla siinä juhlapukumaisen avara muttei mikään tyrkky.

Jos taas lantio ja vyötärölinja halutaan framille niin farkut on silloin hyvä valinta. Oman kokemukseni mukaan vähän rennompi olemus ja pukeutuminen vetoavat miehiin paljon paremmin kuin liika laittautuminen ja juhlavuus. Kerran kauan sitten lähdin ystäväni kanssa terassiolusille mutta päädyimmekin loppuillasta yökerhoon. Meillä oli farkut, neuleet ja kangastennarit eikä juurikaan meikkiä. Eikä koskaan ole ollut sellaista flaksia kuin silloin, pojat haki ihan villeinä meitä tanssimaan ja korkkaritypyt jäi seinäruusuiksi.

Ja muista hymyillä iloisesti, älä viettelevästi. Ei siis vielä ;P. Hauskaa iltaa!

Vierailija
2/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät raajat ja olen kyllä hoikka, mutta en tidä kumpi sitten on parempi puoli, vyötärö vai sääret

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame+t-paita kuulostaa tylsältä. Farkut päällä olet taas samannäköinen kuin kaikki muutkin pimut siellä baarissa.

Vierailija
4/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat iskeä, niin muista pari tärkeää seikkaa.

Rintojan pitää näkyä - sopivasti. Ei liian vähän, mutta sopivasti, mies kyllä osaa kuvitella loput. Jos näytät liikaa se tarkoittaa: " tahdon rakastella sinua" , tai se aiheuttaa sen.

Reisi näkyviin, niin ei ole huolta huomisesta! (Sama juttu, ei mitään roiskeläppää, ks. kohta " rinnat" edellä)

:)

Vierailija
5/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta miehiin vetoaa usein naisellinen ulkomuoto. Silloin kyllä mekko on paras vaihtoehto.

Vierailija
6/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yökerhoissa! Farkkujen kanssa voi yhdistää nykyään myös jotkut tosi hienot korkokengät! Ja niskalenkkitopin kanssa ei tarvii hirveesti mitään kaulakoruja, voi tietty laittaa, mutta esim. jotku kesäiset rannekorut ja hieno kello sopisi hyvin.

Eikä tarvii hirveesti laittaa, esim. tukkaa ja meikkiä. Mullakin on 2 pitkäaikaisin seurustelusuhdetta alkanut siten, että lähdin ihan peruskamoissa (farkuilla!!!) liikenteeseen ja vientiä olikin hurjasti. Toinen näistä miehistä on mun nykyinen kihlattu. Hame vaan jotenkin karkottaa miehet yökerhossa, jossain tanssilavalla ehkä parempi.

Vierailija
7/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään hameista ei ole roiskeläppä.. hameet ulottuvat reiden puolivälin paikkeille tai polven yläpuolelle.. Siitä mä olen aina pitänyt huolen, että jos on avonainen toppi niin sen kanssa en koskaan yhdistä minihametta.. vaan aina toinen vaatekappale on se peittävämpi..

Vielä mielipiteitä?

ap

Vierailija
8/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis tää mies mihin haluan vaikutuksen tehdä on nimenomaan hulluna hameisiin.. ilmeisesti jokin fetissi hänellä ;) Mutta kieltämättä tän yhden vastaajan mukaan minustakin hame on ehkä hieman tätimäinen.

Ikää mulla ja tällä miehellä on 27

ap

Vierailija
9/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnet miehen maun ja innon hameisiin, unohda siis ne farkut. Mies voi nähdä sut ihan missä tahansa muuallakin farkuissa mutta tänä iltana olet juhlimassa. Jos se kietaisumekko on mukava päällä niin laita se. Nimittäin vaatteen mukavuus on tosi tärkeää jos aiot tehdä positiivisen vaikutuksen. Jos keskustellessanne koko ajan korjailet helmaa tai olkainta, kiskot kaula-aukkoa tai muuten räpläät jotain kohtaa asussasi, mies ei enää huomaa sinua itseäsi. Jos sulla on mukava olla niin se heijastuu koko olemukseesi ja hymyysi. Laita siis vaihtoehdoista se, jossa mieluiten viettäisit vapaa-aikaa kotonasikin.

Mekko ei ole mielestäni mikään tätimäinen ravintolassakaan jos et muuten ole tanttatyylinen. Varsinkin hoikalla varrella mekko näyttää trendikkäältä. Puolihame ja paita saattaa tuoda miehen mieleen äidin tai ala-asteen opettajan, ja tuskin sitä mielleyhtymää haluat hänen päähänsä provosoida...

Säästä farkut kahvitreffeille ja hameyhdistelmä vaikka siihen kun menette ulos syömään.

Vierailija
10/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta siinä asussa yhdistyis sekä rentous, seksikkyys ja sit olis se hamekkin :) eikä ole tätimäinen kuten tuo puolihane. Jos vielä löytäisin jonkun sellasen hameen johon se sun vyö sopisi ja sit rannekoruja jotka sopii vyöhön, niin kokonaisuus olis tosi jees!!! Mut kengistä en osaa kyllä tässä asussa sanoo... hmm? pitäskö olla matalat kuitenkin, ja ehkä mustat jos topissakin löytyy mustaa?

Mitäs pitäisit ap?

Vierailija
11/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:))

Ehkä sitten se kietaisumekko

ap

Vierailija
12/15 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä taidan tehdä ruokaa, mennä suihkuun ja alotan sit tälläämisen :)

Kiitos neuvoista

ap

Vierailija
13/15 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta valitsin sit lopulta ton vaihtoehdon 1 kun oli tukka ja meikki ja muut valmiina...

Ihan mukava ilta oli, vientiä riitti.. Hameen kanssa on kiva kun voi vähän puolihuolimattomasti vilauttaa sitä reittä.. Olis ollu pari miestä pyrkimässä yöksi ja yks kaveri tunnusti rakkautensa, et ei ihan huono ilta ollut kumminkaan :D...

Mutta yksin tulin kotiin ja yksin heräsin. Olen hetki sitten eronnut ja haluan vain sen miehen jonka perässä olen jos jonkun haluan.. :)

Vierailija
14/15 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei tavoittelemasi mies ollut paikalla vaikka niin odotit, mutta ehkä ensi kerralla. Ehkä sitten sulla onkin se kietaisumekko ja siitä tulee sun onnenmekkosi...

No mutta mukavaa jatkoa sulle =) ! T:2

Vierailija
15/15 |
15.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta valitsin sit lopulta ton vaihtoehdon 1 kun oli tukka ja meikki ja muut valmiina...

Ihan mukava ilta oli, vientiä riitti.. Hameen kanssa on kiva kun voi vähän puolihuolimattomasti vilauttaa sitä reittä.. Olis ollu pari miestä pyrkimässä yöksi ja yks kaveri tunnusti rakkautensa, et ei ihan huono ilta ollut kumminkaan :D...

Mutta yksin tulin kotiin ja yksin heräsin. Olen hetki sitten eronnut ja haluan vain sen miehen jonka perässä olen jos jonkun haluan.. :)

Oikea asuvalinta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme