Mitä hyvää tai kivaa sinulle on tänään tapahtunut?
tai mitä hyvää mieltä tuottavaa olet tänään tehnyt ja kokenut?
Minulla on ollut ihan mieletön päivä :) Pienistä jutuista tulee se hyvä mieli.
Ex-appivanhemmat hakivat lapset tänään mökilleen. Olen niin iloinen lasten puolesta, saavat harvoin viettää aikaa isän puolen isovanhempien kanssa. Isä tuo lapset maanantainan takaisin.
Ja yllämainitusta johtuen tällä yh- äidillä on täysin vapaa viikonloppu! Viimeksi lapset ovat (tarhaa ja kuntokeskuksen lapsiparkkia lukuun ottamatta) olleet jonkun muun kuin minun vastuulla tammikuussa -07.
Tämä mamma suuntasi heti lasten lähdettyä kaupungille, kävi törsäämässä ja osti pitkään harkitut B&O: n stereot. Sitten shoppailin vaatetta sekä itselle että lapsille. Ja varasin syksyksi viikon loman aurinkoon ja lämpöön. Istuin pitkään ravintolassa (ruoka- sellaisessa) kahden ystävän kanssa ja parannettiin maailmaa.
Kotona olen nyt illan aikana pessyt pyykkiä ja siivonnut, kuunnellut musiikkia tuolla uudella pelillä (vau) ja nautiskellut punkkua. Kohta nukkumaan.
Huomenna on treffit aamupäivällä kaverin kanssa: mennään juoksulenkille ja sitten kuntokeskukseen punttisalille ja pilatekseen.
Kotona käyn saunassa ja kokkailen pitkän kaavan mukaan, muutama ystävä tulee syömään ja istumaan iltaa.
Sunnuntai on varattu lukemiseen, jumppaan ja siivoiluun, maanantaiaamuna tulee lapsukaiset takaisin kotiin.
Olen pilvissä :) Muilla yhtä hyviä fiiliksiä?