Mieheni on niin hyvän näköinen jaa seksikä, että kaupungilla kaikki (lähes) tuijottavat häntä.
Ärsyttää...ihme, ettei ambulanssi kulje perässämme ottamassa hoitoon pyörtyneitä naisia. :)
Kommentit (12)
Silti mä oon tosi ihana ihminen, ja fiksu kanssa. Vaik noita ominaisuuksii ei aina liitetäkkään tämmösiin kaunottariin!
Mulla on kaveri, jonka miestä pidetään hyvän näköisenä, mutta täytyy sanoa ettei laisinkaan minun makuun. Pidän itse häntä hieman imelänä liimakaupauksineen. Mies tiedostaa itse että miellyttää valtaosaa naisista, joten osaa kyllä olla sit olevinaan ihmistenilmoilla. Flirttailee avoimesti naisten kanssa, vaikka oma vaimo mukana yms...
Tämän vaimolla on asia " noussut päähän" , eli aina tsiikailee että kuinka muut katsoo hänen miestään. Kuitenkin hän on todella mustasukkainen.
Jotenkin säälittää tämä pariskunta kun luulevat olevansa jotain ihmeellisyyksiä...
taidankin tietää sut.
Opiskelututtu (eri aineita opiskeli kuin minä mutta samassa koulussa kuitenkin) oli todella hyvännäköinen ja kiva juttukaverina, muttei semmoinen tyyppi kenen kanssa haluaisin lähempää tuttavuutta.
Muutaman kerran törmättiin pubissa/yökerhossa ja yritettiin jutella, mutta tyttöystävänsä ampaisi paikalle ja tempoi kaverin pois läheltäni =p Taisi olla vähän mustis ;)
ja jos näkee, niin nekin ovat muualta tulleita eli ulkomaalaisia.
Suomalaisilta miehiltä puuttuu eräs hyvin ominaisuus mikä tekee miehestä komean ja sen CHARMI! Ei riitä että vaatteet on muodikaat ja kroppa bodattu, jos silmissä ei ole eloa.
Sen huomasin kun muutin tänne 11 ulkomailla vietetyn vuoden jälkeen.
Vierailija:
Suomalaisilta miehiltä puuttuu eräs hyvin ominaisuus mikä tekee miehestä komean ja sen CHARMI!
i]Tarkoitus oli sanoa siis että suomalaisilta miehiltä puuttuu eräs tärkeä ominaisuus joka tekee miehestä komean, ja se on CHARMI.
mut en mä sillä ylpeile enkä tee mitään numeroa, kun ei mies itsekään sitä mitenkään korosta.
Hassuja tapauksia on kyl käynyt, esim. meidän häissä tätini kysyi äidiltäni kuinka olen tuollaisen miehen saanut;) Tähän vielä lisään, ennenkuin kukaan ehtii haukkumaan rumaksi, niin en todellakaan ole missi enkä malli, mutta kivannäköinen nainen itsekin. Missin mitoista puuttuu kyl melkein 20cm pituutta.
Nautiskele säkin vaan ap komeasta miehestäsi, mut onkse ylpeilyn aihe? ...empä tiedä...
Kaikki kirjoittamasi sopii täydellisesti tähän pariin.
Vaimo on monesti hehkuttanut, miten heitä pidetään ihanneparina, ja miten kaikki naiset haluaisi olla hänen asemassaan, koska hänellä on niin komea ja seksikäs mies.
Onhan mies ihan komea, jokseenkin tosi sliipattu ja tietää itse ihan liian hyvin olevansa komea. Mutta hän hakkaa vaimoaan. Vaimo itse on kertonut sen minulle itkien. Eli se siitä täydellisyydestä. Vaimoa tosin ei hakkaaminen juuri haittaa, koska mies on muuten niin ihana ja komea ja hot =/
Vierailija:
Mulla on kaveri, jonka miestä pidetään hyvän näköisenä, mutta täytyy sanoa ettei laisinkaan minun makuun. Pidän itse häntä hieman imelänä liimakaupauksineen. Mies tiedostaa itse että miellyttää valtaosaa naisista, joten osaa kyllä olla sit olevinaan ihmistenilmoilla. Flirttailee avoimesti naisten kanssa, vaikka oma vaimo mukana yms...
Tämän vaimolla on asia " noussut päähän" , eli aina tsiikailee että kuinka muut katsoo hänen miestään. Kuitenkin hän on todella mustasukkainen.Jotenkin säälittää tämä pariskunta kun luulevat olevansa jotain ihmeellisyyksiä...
Itse havainnut, että monet miehet mitä moni pitää hyvännäköisenä tyyliin " kun tulee kadulla vastaan" ovat mielestäni joltakin osin rumia. Usein liian punkeroita ja siististi pukeutuvia, anteeksi vain kaikilta ketään erityisesti tarkoittamatta tai syyllistämättä.
Ainoastaan kolmesti elämäni aikana olen tavannut tyypin, joka on oikeasti mielestäni ollut käsittämättömän kaunis. Kaksi heistä oli ulkomaalaisia ja yksi oleskellut ulkomailla vaihtelevasti pidempiä aikoja. Eli, ikääni suhteutettuna kyse on n. kerran kymmenessä vuodessa tapahtuvasta ilmiöstä.
seurustelen ammattiurheilijan kanssa, ja itse olen hoikka ja huoliteltu, mielestäni muodikas, ja kyllä meitä on sanottu kauniiksi pariksi, en sillä kehuskele, enkä mitään, mut saahan sen sanoa jos joku niin on sanonut.
mieheni ehkä joillekin herättää kiinnostusta, " julkisuutensa" takia, ei siis ole mikään superjulkkis.
kamppailu-urheilulla leipänsä saa...
Nauti täysin rinnoin komistuksestasi!