Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törmäsinpä sitten yhteen veemäiseen huutonet myyjään :( ov

Vierailija
13.07.2007 |

Huusin puolitoista kuukautta sitten yhden kohteen, minkä hv ei ylittynyt. Huutoni oli 3 euroa ja hv oli 50 euroa (ja kyse oli yksittäinen tavara, ei mikään vaatepaketti tms.). Tuo tavara maksaa uutena max 15 euroa eli tuo 50 euroa on huuhaa hinta. Katsoin sitten myös muut myyjän sulkeutuneet kohteet (kaikissa hv) ja ylläri, ylläri. Kaikissa kohteissa oli yhtä utopistiset hv:t.

Myyjä lähetti sitten kohteen sulkeutumisen jälkeen 3 viestiä, missä käski mua tarjoamaan jotain ja kun en vastannut (tajuaahan sen jo järkikin, etten mä ala enää tarjoamaan mitään, kun olen jo tarjonnut). Myyjä lätkäisee neutraalin, missä valittaa kun en lunastanut kohdetta. Ja myyjä oli siis laittanut kaikille huutajille, jotka eivät ole lunastaneet kohdettaa, kun hv ei ylittynyt, neutraalin.

Laitoin myyjälle vastavuoroisesti neutraalin ja viestin, missä kehoitin lukemaan säännöt. Hv kohteita ei tarvitse lunastaa ja ihan turhaan käskee tarjoamaan jotain, kun hv on noin korkea jne.

Vastauksena tuli, että hän saa pitää kuinka korkeaa hv:tä hän itse haluaa (turha sitten ihmetellä miksei saa mitään kaupaksi..). Annoin asian olla, mutta vaihdoin palautteeni pari päivää sitten ja eikös tuolta eukolta tullut kiukkuinen viesti, missä käskee jättämään mut rauhaan (en laittanut enää mitään viestiä) ja hän vaihtaa sen vitun palautteen, jos se kerta on mulle niin tärkeää ja vittuakos se mulle kuuluu, jos hv:t ovat korkeita. Laitoin tuohon uuteen palautteeseeni ainoastaan, että myyjä pitää törkykorkeita hv:itä ja lätkii turhia neutraaleita palautteita.

Nyt tuo oli vaihtanut palautteensa, mutta haukkuu siinä mut lyttyyn.

Ja huom! Myyjä siis laittoi nuo kolme viestiä KOLMEN päivän sisään ja sitten heti neutraali. Eli en edes olisi ehtinyt vastaamaan hänelle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä vaan ymmärrä mitä ihmettä oikein myyjä kuvitteli. No jos tulee asiasta vielä ongelmaa niin ilmoita ylläpidolle, niin minä tekisin. Ja tosiaan sinun ei tarvitse tarjota enää mitään jos hv ei ylittynyt ja olet tarjouksesi tehnyt.

Vierailija
2/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtöhinnoilla ja hv on jossain pilvissä -yleensä hv on tuplasti se, mikä kaupan hinta on. Kuitenkin ovat paljon kauppaakin tehneet, vaikka voittajahuudon tehneellä usein on huudettuna vain pari-kolme euroa. Ovat siis näitä myyjiä, jotka pitävät korkeaa hv:tä etteivät ostajat voi antaa negaa, mutta neuvottelevat sitten sopivasta hinnasta. Ärsyttää tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän