Kysyin urheiluliikkeessa Haglofsin liivia. Myyjalla oli paallaan tammoinen ja tuhahti vastaukseksi, etta VAIN harvalla on varaa ostaa tammoinen!!! :O
Toistin kysymyksen, että missäpäin liikettä noita on, ja onko ko. paikassa myynnissä?
En saanut asiallista vastausta... Ihmettelen mistä tuo pimatsu varallisuuteni tietää :P
Kommentit (11)
Katsotaan vaan pitkään ja palvellaan niitä vanhempia asiakkaita :(
Kerran olimme menossa ostamaan uutta keittiötä pieneen liikkeeseen. Sieltä myyjä tuli sitten puolen tunnin päästä myymälän puolelle ja sanoi ettei nämä kalusteet ole sitten mistään halvemmasta päästä!! Kuvitelkaa! Olisimme kyllä olleet valmiita maksamaan niistä, mutta kävelimme suoraa tietä liikkeestä ulos! Eipä tullu kauppoja!
olla vähän parannettavaa, jos tulee leimatuksi köyhäksi heti ensi silmäyksellä?
Vierailija:
olla vähän parannettavaa, jos tulee leimatuksi köyhäksi heti ensi silmäyksellä?
Olen 28v. huoliteltu kampaus, korvissa helminapit, sporttinen ja trendikäs, huoliteltu nainen! t. ap
asiakaspalvelijalla on parannettavaa, jos tekee moisia päätelmiä!
Köyhät ne vaatteilla koreilee!
eikä tyttö voinut kuvtella, että joku ihan tosissaan haluaisi ostaa sen, mitä hän käyttää vain koska on pakko... Luuli, että pottuilit?
Meni HKI:ssä alusvaateliikkeseen katsomaan uimapukuja. Olin ehkä n.16-vuotias ja olin liikellä äitini kanssa. Löysin kivan bikini-uimapuku yhdistelmän ja kysyin myyjältä kokoa. Myyjä katsoi minua ja ilmoitti että taitaa olla liian kallis minulle. Olen aina pukeutunut vain merkkivaatteisiin ja puku ei ollut edes kallis. Poistuimme liikkeestä äitini kanssa ja en koskaan enää mene kys. sabina alusvaateliikkeeseen
Noin just kävi Eerikinkadulla tutulle. On todella rikas, mutta pukeutuu hyvin boheemisti - tosin aina merkkivaatteisiin, mutta ei sellaisiin, joissa labelit näkyvät päälle. Meni liikkeeseen katselemaan ympärilleen eikä saanut palvelua vaan tuhahtelua ja nyrpistelyä lähinnä. Seuraavan kerran kun meni samaan liikkeeseen, häntä tultiin suunnilleen ovelle vastaan ja palveltiin niin maan perkeleesti. Oli näköjään joku kertonut myyjälle, että tällä asiakkaalla sattuu muuten olemaan pätäkkääkin.
NIIN noloa myyjältä olettaa mitään asiakkaan ulkonäön perusteella.
Myyjä sitten tuhahti miehelle, että taitaa olla vähän liian kalliit autot sille. Joo o, kyseinen mies olisi ostanut käteisellä uuden mersun, mutta eipä sitten siitä liikkeestä ostanut :)
Mitä tästä opimme? Ulkonäkö ei kerro kaikkea! Ulkonäkö voi pettää! ;))
tuttuni on punk-tyyliin pukeutuva varsin varakas mies. meni ostamaan stereoita ja ajautui oikein riitaan myyjän kanssa, suunnileen näin:
" olisin kiinnostunut noista stereoista."
" oo vaan mutta ne on kalliit."
" joo tiedän että on, olisin siis halukas ostamaan ne."
" saa haluta, ne on kuitenkin sulle liian kalliit."
" ..öö.. siis.. miten mä nyt tän selitän.. siis mä tiedän mitä ne maksaa, mulla on rahat mukana ja mä haluaisin ostaa ne just nyt."
" mee muualle mesoomaan, me myydään täällä sulle liian kalliita vehkeitä."
jne.
lopulta tuttu oli niin turhautunut että levitti nipun seteleitä myyjän eteen, keräsi ne sitten pois ja lähti. olisi kai lähtenyt aiemmin mutta ilmeisesti ko. merkkiä ei myyty monessa liikkeessä.
Miten voi olla asiakaspalvelun taso noin huonoa. Toivottavasti kaikki täällä esimerkkejään kertoneet ovat valittaneet kyseisille liikkeille. Eihän liikkeet nyt voi ulkonäön perusteella alkaa valikoimaan asiakkaitaan.
Reklamoithan omistajalle, etkä jätä tuota tähän.