Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pettää, sille ei voi mitään...

Vierailija
13.07.2007 |

Nuorempana uskoin vakaasti, että kaikki miehet ei petä, varsinkaan oma. No, oma ukko on jo särkenyt uskomukseni pirstaleiksi ja tuttavapiirissä ei mene sen paremmin. Samaa näkee firman juhlissa tai työmatkalla.

Mä olen menettänyt loppuiäksi luottamukseni johonkin yksiavioisuuteen miesten taholta, se ei vaan onnistu niiltä. Arempikin hiiri tarttuu tilaisuuteen, nähty on. Itsellä ei vielä omakohtaisia kokemuksia pettämisestä, olekin tässä miettinyt, joko pitäisi laittaa vahinko kiertämään... :((

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä tekee naisetkin, miesten kohdalla siitä vain puhutaan enemmän...

Vierailija
2/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani on testattu. Olemme tavanneet niin, että oli varattu ja tilanne olisi ollut mitä sopivin pettämiseen, mutta ei tehnyt mitään. Tästä johtuen luotan häneen ehdoitta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä eivät koskaan pettäisi, olisi sitten mies tai nainen.

lähde: Kontula, Finsex, Sexpo.

Vierailija
4/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastasin samoin kuin sinä aikanaan tänne palstalle ja niiiiin ylpeänä uskollisesta miehestäni

ap

Vierailija
5/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 % suomalaisista pettää puolisoaan. Ja jos naiset pettää vähemmän, esim. 30% olisi vieraisiin menevää porukkaa, se jättää vielä isomman osuuden miehille.

Valitettavasti. Ja kun on miesvaltaisella alalla, sitä näkee PALJON.

Vierailija
6/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset miehet melko uskollisia, liki puolet pettää.

suomalaiset naiset hurjia pettämään, liki puolet pettää.

:DD

Vierailija
7/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on mahdollista, mutta kun miehen silloinen suhde oli kaikkea muuta kuin hyvä ja oltiin vielä ulkomailla ja kännissä ja olisi ollut tilaisuus vaikka mihin ja minä olin vielä vähän niin kuin tyrkylläkin eikä todellakaan tehnyt mitään " luvatonta" , niin vaikea mun mitään epäluottamusta kehittää.

Vierailija
8/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin että JOS VAIKKA.

Keskiarvo yhteensä miehet ja naiset = 60 %.

10

Vierailija
9/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kirjoitukseni tarkoitus ole olla mikään tilasto, kerron vain näkemästäni ja siinä olen nähnyt vain pettäjämiehiä. Voi johtua siitäkin, että olen töissä miesvaltaisella alalla.

Ketuttaa vain, mihin kaikki luottamus ja uskollisuus on kadonnut...

ap

Vierailija
10/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(puolet)

Vierailija
11/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväpiirissä, nainen pettää yhtä paljon kuin mies. Puolet pettää, puolet ei.

Vierailija
12/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä, joka tiedät, että kaikki miehet pettävät, kerropa, missä ja kenen kanssa mieheni pettää? Onko jiku hänen 15:stä miespuolisesta työkaveristaan hänen pettäjäparinsa? Vai työyhteisön ainoa nainen, 62-vuotias toimistotyöntekijä? Pettää hän hyllyjen takan kirjastovirkailijan kanssa, kun on lasten kanssa kirjastossa? Uimakopin takana, kun käyttää lapsia uimassa; onhan siellä äitejäkin lapsineen (on kylläkin mahdotonta uskoa, että hän jättäisi silmäteränsä vahtimatta rannalle). Onko hänellä suhde, jota hän toteuttaa ruokakaupan kassan kanssa ostoksilla käydessään? Hiipiikö hän nukkuessani ulos tapaamaan salarakasta? Miten hän sen tekee, koska herään pienimpäänkin liikehdintään öisin?

Onkohan sittenkin mahdollista, ettei mieheni petä? Tiedän suuren joukon miehiä, joilla ei ole halua tai tarvetta pettämiseen. Mahtaneeko tämä johtua jotenkin tuttavapiirini ja sukulaisteni poikkeuksellisesta (?) kyvystä ymmärtää, mikä elämässä on tärkeää ja mitä kannattaa välttää!

Vierailija
13/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai käy ystäviensä kanssa missään?

Vierailija
14/24 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miesvaltaisissa työpaikoissa olleena täytyy sanoa, ettei ainakaan firman juhlissa yms. naimisissa olevat erotu ainakaan positiivisesti sinkkumiehistä. Yksikin tosi läheinen työkaveri yritti päästä naimaan minua, vaikka oli mennyt viikko aiemmin naimisiin syvästi rakastamansa naisen kanssa! Näitä tarinoita riittää, mutta en yleistä enkä väitä, että naisetkaan olisivat sen kummoisempia... Yksikin kuntapuolella työskentelevä miespuolinen kaveri sanoin kerran, että kaikista anteliaimpia ovat neli-viisikymppiset naimisissa olevat naiset!

Vierailija
15/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni harrastaa henkisen työn vastapainoksi käsillä tekemistä: työtilassa hän rakentelee puusta ym. kaikenlaista mm. huonekaluja. Sen lisäksi hänen harrastuksiaan ovat kalastus pojan kanssa, lukeminen, sudokujen täyttö, vanhojen elokuvien keräily ja katselu sekä puutarhan rakentelu. Työ matkoineen vie leijonanosan päivästä, eikä hän liene kummajainen miesten maailmassa, vaikka hän haluaakin vapaa-aikanaan olla ennen muuta perheensä kanssa. Hän viihtyy kotona hyvin kuten minäkin, ja ystävämme ovat pariskuntia, joiden luona kyläilemme ja jotka kyläilevät meillä. Miehen sinkkuystävät kyläilevät mielellään meillä ehkä siksi, että aina on tarjolla kotiruokaa ja -leipomuksia.

Minä olen meillä se, joka käy mm. harrastuksissa kodin ulkopuolella, mikä johtuu ainakin osittain siitä, että olen ollut kauan kotiäitinä ja esim. kansalaisopiston kieli- ja taidepiirit ovat mukavaa vaihtelua.

Emme todellakaan kyttää toistemme menoja. Onko se sitten teistä jotenkin niin tavatonta, että kun on vienyt vapaaehtoisesti vihille ihmisen, jonka kanssa elämä on hyvää ja kun on tämän kumppanin kanssa saanut ihania ja hartaasti toivottuja lapsia, haluaa viettää vähäisen työltä jäävän ajan heidän kanssaan kaipaamatta koko ajan jonnekin pois?

Vierailija
16/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä olen itse pettänyt kolmea poikaystävää, kahta en. Nykyistä en pettäisi mistään hinnasta, on se vaan NIIN ihana, seksikäs ja upea.

Tietenkään en voi vannoa, etteikö mies jossain vaiheessa haksahtaisi. Se olisi varmaan aikamoinen järkytys hänelle itselleenkin.

Vierailija
17/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ees viitsi koko ketjua lukea!

Nuorena luulin, et miehet ajattelee vaan sillä mikä niil on haarojen välissä mut mitä vanhemmaksi (ja viisaammaksi) olen tullut, olen saanut huomata ettei se niin aina ole. Tässä hullussa maailmassa edelleenkin löytää miehiä jotka ovat uskollisia henkeen ja vereen, joille ei tulisi ikänä mieleenkään pettää. Ja mulla on sellainen mies. Uskollisempaa ei voi ees löytää!

Jos oot tavannu vaan sika-miehiä, lienee aika miettiä sitä, mistä niitä tapaat. Jos aina vaan baarista niitä bongailet, niin lienee väärä lähestymistapa. Ja minkälainen itse olet? Annatko edes itsestäsi sellaista kuvaa, että tositarkoitusella olet?

Vierailija
18/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onkohan sittenkin mahdollista, ettei mieheni petä? Tiedän suuren joukon miehiä, joilla ei ole halua tai tarvetta pettämiseen. Mahtaneeko tämä johtua jotenkin tuttavapiirini ja sukulaisteni poikkeuksellisesta (?) kyvystä ymmärtää, mikä elämässä on tärkeää ja mitä kannattaa välttää!

Näitäkin miehiä on oikeasti olemassa. Kaikki miehet eivät ajattele vain sillä mikä jalkojensa välissä roikkuu! Oikeasti on miehiä joilla on sydän paikallaan ja aivot siellä missä pitääkin. Mulla on sellainen mies ja tiedän, ettei hän ikinä petä!

Vierailija
19/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaa mulle koska mä voisin pettää, olen koti-isä siis en töissä en voi firman juhlissa pettää. Kotihoidontuella ei hirveästi käydä baareissa, eikä kaupassakaan. ov

Vierailija
20/24 |
14.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa meillä ei ole naisia homoksi en ala piste

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi