Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamu- viiva, mitä tarkottaa??

13.07.2007 |

Jos joku vois kertoa omia kokemuksia, olisin kiitollinen..

Eli oon tällä vkolla tehny 3 raskaustestiä, menkat ollu yli vko myöhässä ja kaikissa on tosi himmeä viiva (2 erimerkkistä testiä). Paketissa lukee että jos viiva on himmeä, hormonitaso on vielä alhainen. Kuitenki kun oon 2 aiemmassa raskaudessani testannu ja tehny testit heti seuraavana päivänä millon menkkojen ois pitäny tulla, niin viiva on aina heti ollu ihan selkeä punanen. Eli olisin halunnu vähän " tulkintaa" mitä tuo himmeä viiva tarkottaa? Eli onko raskaus vasta niin alussa että hormoneja ei oo paljoa vai voiko tässä olla joku kohdun ulkopuolinen tms. epänormaali raskaus menossa? MITÄÄN raskausoireita ei toistaseksi oo, vaikka molemmissa aiemmissa raskauksissa ne on alkanu heti rv 4-5. Nyt on siis kait rv 6...

Ainoastaan menkkakipuja ollu koko vkon, tällä hetkellä ei niitäkää.

Olisin kiitollinen jos joku viittis vähän edes kommentoida, vaikka eipä tähän mitään oikeaa " vastausta" taida olla :) Mutta että voiko tosiaan kyseessä olla ihan normaali raskaus, mutta joka on vasta vähän myöhemmin alkanu.

T.Vesisade

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minun käyttämissä testeissä on aina lukenut että haamukin on plussa! Aika haalean haamun sain esikoisesta, mutta ei silloin tullut mieleenkään edes tehdä uutta testiä kun kerta paketissa sanottiin että viiva on viiva... Ja ihan normaalisti raskaus eteni, nyt tuolla reilu 1-v taapertaja vipeltää.

Sitähän se haamu vissiin meinaa ettei hormonia vielä ole kovin paljon, eli raskaus on ihan alussa. Ei kuitenkaan kannattane kauheasti vertailla omiakaan raskauksiaan keskenään - ainakin minulla ovat nämä kaksi olleet tyystin erilaisia oireiden suhteen.

Että kyllä minä jo uskaltautuisin varovasti onnittelemaan! Onnea ja tarrasukkia matkaan!

Suhni

Vierailija
2/2 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en siksi kysele :) Ja jotenkin uskonkin että ihan " oikein" tässä raskaana ollaan. Mutta ihmetyttää tämä oireettomuus (tosin vielähän nuo oireet hyvinki ehtii tulla) ja se viivan haaleus koska kuitenki kaks edellistä raskautta on alkanu niin samalla tavalla toistensa kanssa...

vaikka niitä oireita en kyllä mitenkää kaipaa, mieluusti voin olla ilman pahoinvointia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla