Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BABY IN CAR -merkki auton takalasissa?

13.07.2007 |

Valistakaapa viisaammat minua asiassa, jota olen aina ihmetellyt.

Miksi kyseistä tarrraa käytetään, mitä sen on tarkoitus viestittää?

Itse ymmärtäisin, että se on jonkinmoinen varoitus. Mutta varoittaako se siitä, että koska autossa on pieniä lapsia voi kuskin tarkkaavaisuus liikenteessä herpaantua ja ko. autoa on syytä varoa, vai varoittaako, että pysy kaukana, ettet vahingoita meidän vauvaa??? Vai molempia...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" varokaa, kuski on väsynyt ja muissa maailmoissa"

Vierailija
2/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin aavistan että ko. merkkiä käyttävät eivät kuitenkaan sitä

aja takaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa esim. kaupan parkkipaikallakin kuinka vasta ajokortin saaneet eivät osaa yhtään ajatella, että lapsiakin on maailmassa. Kiihdytetään täysillä eikä ajatella että autojen välistä saattaa juosta lapsi eteen (josta vastuu on toki vanhemmalla, mutta vahinko olisi silti huomattavasti pienempi jos auto etenisi lähes kävelyvauhtia).

Ehkä tuollainen tarra muistuttaisi edes hiukan nuorisoa, että he eivät ole yksin liikenteessä, vaan toilailu saattaa viedä joltain toiselta ihan koko perheen.

Vierailija
4/4 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarantella:

Valistakaapa viisaammat minua asiassa, jota olen aina ihmetellyt.

Miksi kyseistä tarrraa käytetään, mitä sen on tarkoitus viestittää?

Itse ymmärtäisin, että se on jonkinmoinen varoitus. Mutta varoittaako se siitä, että koska autossa on pieniä lapsia voi kuskin tarkkaavaisuus liikenteessä herpaantua ja ko. autoa on syytä varoa, vai varoittaako, että pysy kaukana, ettet vahingoita meidän vauvaa??? Vai molempia...

Varoittaa: " Juntteja liikenteessä" .