Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitäs tästä sanotte kateelliset vaimot? täällä toinen nainen

Vierailija
13.07.2007 |

Mies vei tänä aamuna vaimolleen avioeropaperit ja muuttaa mun luo töitten jälkeen! vai jää mies aina vaimon ja lasten luokse?!

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olisi asiat hyvin ja pettäjä miehelläsi selkärankaa. Olisitte odottaneet - ero selkäksi - loppuun asti. Eron surut ja myös vapauden ilot - velvollisuudet ja vastuut olisi käyty läpi - kasvattu jonkin verran ihmisinä ja sen jälkeen vasta sitouduttu uuteen elämään.

Mies joka jättää vaimonsa ja lapsen suoraan toinen valmiiksi pantuna on ONNETON, LAPSELLINEN, KYPSYMÄTÖN, LUUSERI. Kirjoittele sitten meille kun hän vähän pussailee sitä seuraavaa - mutta eihän se pettämistä ole kun sinä olet silloin vaimon (jos koskaan sinne asti pääset) paikalla.

Vierailija
42/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kaunis ja ihana kuin toinen nainen. Kylläpä olen kateellinen. Ja itsetuntokin on huono. Tuolla tavalla veit hienon, uskollisen mieheni, hyvän isän ja ihanan rakastajan. Sääälisit minua raukkaa nyt hieman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan ole mikään lapsellinen ja kypsymätön. Luuseri tässä on lähinnä ex-vaimo, ei mies. Ja tämän olen ihan itse todennut ilman miehen panetteluja. Onneton hän oli ja eron jälkeen kaikki kavereita ja miehen äiti mukaanlukien ovat sanoneet suoraan, että ymmärtävät eron syyt mainiosti. Jopa eksän veli oli tunnustanut kerran, että sisko ei ole mikään normaalinainen. Kun liian nuorena menee, niin ei osaa arvioida toista oikein ja sitten onkin jumissa leikkimässä pikkuperhettä ihmisen kanssa, jota ei ikinä aikuisiällä huolisi. Vai pitäisikö ahkeran, älykkään ja koulutetun miehen katsella kouluttamatonta, hädin tuskin lukutaitoista ja patalaiskaa vaimoa loppuelämänsä sen takia, että meni tökkäämään ehkäisyttä 16-vuotiaana väärää reikää? Lapset on lapset ja niiden kanssa pitää elää ja vastuu kantaa, muttei voi olettaa, että ihmisen pitää elää toisen kanssa vain siksi, että moralistit saa mielenrauhan.

Ja ollaan onnellisia ja tasapainoisia. Suhdetta takana pian 15 vuotta ja elämme normaalia arkea.

Vierailija:

ap olisi asiat hyvin ja pettäjä miehelläsi selkärankaa. Olisitte odottaneet - ero selkäksi - loppuun asti. Eron surut ja myös vapauden ilot - velvollisuudet ja vastuut olisi käyty läpi - kasvattu jonkin verran ihmisinä ja sen jälkeen vasta sitouduttu uuteen elämään.

Mies joka jättää vaimonsa ja lapsen suoraan toinen valmiiksi pantuna on ONNETON, LAPSELLINEN, KYPSYMÄTÖN, LUUSERI. Kirjoittele sitten meille kun hän vähän pussailee sitä seuraavaa - mutta eihän se pettämistä ole kun sinä olet silloin vaimon (jos koskaan sinne asti pääset) paikalla.

Vierailija
44/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on tästä ylpee ja kuuluttelee sitä täällä palstalla.

Vierailija
45/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen se, joka kirjoitin pitkän stoorin aiemmin siitä miten sain kurat niskaani. En ole edelleenkään iloinen, että asiat menivät kuin menivät - enkä tosiaan kerskuisi asialla. Jos olisin tiennyt miehen olevan perheellinen, en olisi edes lähtenyt treffeille.

Oma exäni sanoi jokin aika sitten anteeksiannosta, että varmaan kaikilla on jossain vaiheessa elämää solmukohtia, ettei yhtään tiedä, miten pitäisi toimia. Ja niissä kohdissa varmaan kaikki lähtevät joskus väärään suuntaan. Jos joku uskoo olevansa tässä kohtaa täysin virheetön, sitten ei tarvitse antaa mitään anteeksi.

Minä en myöskään " pane" miehen kanssa, jonka kanssa olen muuttamassa yhteen.

Vierailija
46/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paneminen tarkoittaa seksiä ilman tunteita

Vierailija
47/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, ap, olet varmaankin tosi nuori juttujes perusteella. Kyllä elämä vielä opettaa. Olet avionrikkoja. Itse hyväksyn kyllä sen et saa vaihtaa partneria, mut teidän toimima tapa ala-arvoinen.

Vierailija
48/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet ole mitään aivottomia ressukoita, joita voi viedä väkisin naisen luota toisen luo kuin pässiä narusta.

Vierailija
49/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei miehet ole mitään aivottomia ressukoita, joita voi viedä väkisin naisen luota toisen luo kuin pässiä narusta.

Ne ketkä on, joutaa varmasti mennäkin ilman muuta. Kyllä mekin mieheni kanssa käytiin monet vakavat keskustelut aiheesta ennen kuin kenenkään perhettä alettiin rikkoa, mutta rakkaus voitti kuitenkin velvollisuuden ja syyllisyyden tunteet.

Vierailija
50/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Olen juuri vasta menossa naimisiin. Takana sillä lailla sama tilanne et olimme rakastaneet toisiamme lähes 20 vuotta. Mutta molemmilla oli oma perhe emmekä koskaan pettäneet puolisoitamme. Molemmille tuli ero ja löysimme toisemme.

Itse haluan elää oikean moraalin saattelemana ja tehdä asiat niinkuin on oikein. Haluan että minulla on puhdas omatunto. Tässä suhteessa ap olemme hyvin erilaisia.

T: taisin olla 62

Vierailija
51/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy oppia vastaamaan teoistaan ja seisomaan sanojensa takana. Voi sinua ja arvomaailmaasi.

Vierailija
52/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko sieltä Porvoosta käydä täällä julistamassa, että pelaat jotain ihmissuhdepeliä, jossa vastapuolen on toinen nainen ja mies taitaa oilla ihan välikappale. Kun ei kerran paljastuakaan saisi.

Vierailija
53/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten taidan tietää kuka ap on

Vierailija
54/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellanen hirmu että luojan kiitos,ei lasten tartte olla tekemisissä sen kans