Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mitäs tästä sanotte kateelliset vaimot? täällä toinen nainen

Vierailija
13.07.2007 |

Mies vei tänä aamuna vaimolleen avioeropaperit ja muuttaa mun luo töitten jälkeen! vai jää mies aina vaimon ja lasten luokse?!

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole eropapereita näkynyt.

Vierailija
22/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran emme tiedä AP:n miehen ensimmäisestä vaimosta tai kyseisestä parisuhteesta yhtään mitään. Mies tässä mielestäni isoimmassa vastuussa on, hänellä on moraalisia velvollisuuksia vaimoaan kohtaan.

Eri juttu sitten on, onko fiksua

a) muuttaa kimppaan uuden naisen kanssa saman tien edellisen naisen luota

b) kerskua saavutuksillaan julkisesti.

Todennäköisesti tulet saamaan ex-vaimolta ison saavillisen paskaa niskaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä on lapsia, sulla on iso vastuu. Tajuathan sen?

Vierailija
24/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovat kaiken paskan, mitä pettäviä mies heille hokee. Vaimo ei ymmärrä, vaimo on sitä ja tätä. En ole koskaan rakastanut ketään, niin kuin sinua. Vaimon kanssa ei ole seksiä, ei ole mitään yhteistä. Olet maailman ihanin nainen.... Juu, juu...

Odotas vaan kun sillä miehellä rupee tympimään arki sun kanssasi. On vähän eri asia elää sitä arkea, kuin olla se salarakas. Ja sitten nämä kakkoset vielä väittävät vaimojen olevan sinisilmäisiä :).

Vierailija
25/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi viikkoa sen jälkeen, kun oli tutustunut minuun. Ei siinä mitään ylpeilemistä ole, joskus vaan elämä tuo mukanaan odottamattomia käänteitä.

Ollaan oltu yhdessä 10 vuotta, pettänyt hän ei ole (tietääkseni) koskaan. Enkä ryhtynyt minkään maailman äitipuoleksi: en ole missään tekemisissä miehen lasten kanssa (Gott sei Dank!), mies tapaa heitä muualla.

Elämä on!

Vierailija
26/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muuten kukaan koskaan pettänyt miestänne? Oletteko sitä mieltä, että kun olette kerran pettäneet, niin varmasti petätte uudestaan?

Vierailija
27/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minua hirveästi vaimona haittaa, että jonkun toisen vaimon mies jättää tänään avioeropaperit ja muuttaa toisen naisen luokse. Eipä ole ainakaan minun mies, sillä se on lomalla. Tällaista tapahtuu jatkuvasti. Voit tietenkin olla omasta puolestasi onnellinen, että saat itsellesi miehen, mutta voi olla, etteivät tulevat vuodet välttämättä ole niin helppoja, kun miehellä on vielä lapsiakin. Mutta onnea ja menestystä.

Vierailija
28/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitäs vaan olla siinä vaiheessa pokkaa jättää edellinen parisuhde, eikä varmistella ja pitää kakkosnaista.

Vierailija
29/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mamukoilla pelko pöksyyn.... että ei kai vaan meidänkin Pena....?

pitäisiköhän ruveta huolehtimaan ulkonäöstään, laihduttaa 30 kg, tehdä jotain tukalle, lopettaa nalkuttaminen ja tissuttelu....?

Vierailija
30/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mies jättää kauniinkin vaimon. Mä en esimerkiksi ihmettelisi yhtään, että minun mies kyllästyisi siihen, että ravaan salilla, touhotan terveellisestä ruuasta ja olen varsin ulkonäkökeskeinen ja kaunis.

Vierailija
31/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ntiin vasta ekaa kertaa. Oikeestaan mies ei oo pettänyt vaimoaan ollenkaan! ap

Vierailija
32/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ttä täällä on hirveästi kateellisia vaimoja (kuulemma)

Vierailija
33/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kuitenkin panneet.. Mut sun mielestä mies ei petä vaimoaan??

Toivottavasti teidän suhteenne kestää mut luulempa et vaikeeta tulee olemaan.. Nim. kokemusta on.

Vierailija
34/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kersoja sitten " tapailee" ? Tosi luusereita oletta molemmat. Sääliksi käy - lapsia.

Vierailija
35/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman sua olisi koko perhe ollut onnellinen, niinkö?

Vierailija
36/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ilkeä jäädä kotiinsa.

En kauheasti jaksais hehkutella teidän onnella, mies on järkyttynyt ja ei täysin tasapainossa.

Petturi se mies on kuitenkin, pussailutkin on petosta puolisoa kohtaan.

Vierailija
37/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa en tunne ketään, jolla suhde ei olisi kestänyt pitkään: vuosia tai jopa kymmeniä.

Vierailija:

Todella sinisilmäsiä nää tokat

Vierailija
38/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin olemaan se ensimmäinen, jonka kanssa mies meni kimppaan eronsa jälkeen. Minä en ollut aktivinen suhteen alkamiseksi, mies sattui ihastumaan minuun työkuvioissa ja alkoi katsella minua sillä silmällä ja jutella mukavia, tehdä tikusta asiaa ym. Miehellä ei ollut sormusta enkä edes tuossa vaiheessa tiennyt hänen olevan naimisissa.

No, mies pyysi minua treffeille, ja ehdime käydä " viattomilla" treffeillä 2 kertaa (kerran kahvilla, kerran oluella) ennen miehen eroa. Ensimmäisillä treffeillä (kahvilla kaupungilla) mies sitten kertoi tilanteestaan, että on naimisissa, ja että vaimon kanssa on jäljellä enää kulissiliitto. Siinä vaiheessa tein selväksi, etten ole ollenkaan varma, haluanko lähteä hänen kanssaan mihinkään suhteeseen.

Ekoista treffeistä oli kulunut vain viikko, kun mies jo muutti pois vaimonsa luota. Hän vain sanoi tajunneensa, ettei voi enää elää valheellista elämää ja että elää mieluummin yksin kuin vaimonsa luona. Asiat menivät kuten menivät, aloimme seurustella ja olimme kaikesta huolimatta onnellisia yhdessä, vaikka miehen ero oli hyvin raskas. Yhteen muutimme vasta yli vuoden seurustelun jälkeen. Vaimo kuvitteli pitkään, että mies muutti suoraan minun luokseni ja kertoili tätäkin totuutena ympäriinsä. Hän myös panetteli minua tutuilleen, sukulaisilleen ja lapsilleen, vaikka emme olleet koskaan edes tavanneet.

Jälkeenpäin kuulin miehen sukulaisilta ja mm. omilta lapsilta, että avioliitto oli jo ajat sitten sovittu päättyväksi kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja. Eli olivat yhdessä vain lasten takia, riitelivät lähes koko ajan (lasten sanojen mukaan). Vaimo kuitenkin syytti (ja syyttää edelleen) minua edelleen kaikesta ja olen saanut kaiken mahdollisen kuran niskaani.

Olemme olleet kimpassa jo kuutisen vuotta, mutta vasta nyt exä alkaa rauhoittua. Kovaa aikaa tämä on ollut, mutta miehen kanssa olemme todella onnellisia edelleen. Ehkä vain sovimme paremmin yhteen kuin mies ja hänen exänsä, tai kuin minä ja oma exäni.

Mieti kuitenkin tarkkaan, oletko valmis siihen, että muutatte noin pian yhteen! Itse en olisi ollut moiseen valmis, myös lapset kannattaisi ajaa tilanteeseen hieman pehmeämmin.

Vierailija
39/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kersoja sitten " tapailee" ? Tosi luusereita oletta molemmat. Sääliksi käy - lapsia.

Kiva kun kommentoit tuntematta lainkaan faktonja. Miksi lasten pitäisi meille tulla - ei minulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan! Isoja lapsia, joilla on oma äitinsä ja muut ympyrät. Isä tapaa lapsiaan heidän omassa kodissaan, miksi heidän pitäisi meille tulla? Tavatakseen isin uuden vaimon - no thanks! Yhteisiä lapsia meillä ei ole, eikä tule (Gott sei Dank!). Säälittääkö sinua se, etteivät lapset saa tutustua minunlaiseeni viehättävään persoonaan?!

Vierailija
40/55 |
13.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme vuotta sitten, ei ole pettäjätyyppiä, joten koska oli ihastunut minuun, piti tunteensa piilossa vuosia, sitten huomasi että ei voi jatkaa jos ei saa tietää voisiko saada koskaan vastakaikua, alettiin mesetellä ja soitella, tapailtiin, meni monta kuukautta ihan vaan näin, no jossain vaiheessa alettiin pussailla, sitten kun oltiin harrastettu ekan kerran seksiä (heillä vaimon ja lasten ollessa muualla viikonlopun), alkoi todella tehdä eroa, jokunen kerta meillä oli seksiä ennen heidän lopullista eroaan. Mies sanoi että eroaa vaimostaan jokatapauksessa, koska ei enää sillai rakasta tätä minun jälkeeni, vaikkei koskaan kokonaan minua saisikaan. No sai hän, ja nyt ollaan onnellisia yhdessä tän kolme vuotta ainakin oltu, paskaa niskaan exältä on toki tullut (oli minun kaveri ennen ku " vein hänen miehensä" ) ja miehen lapsia tavataan säännöllisen epäsäännöllisesti. Ei pelota että pettäisi minuakin, jos on joku keneen hän ihastuu kovasti ja pysyvästi ja sitten rakastuu ja jättää minut, en minä sille minkään voi, muttei heidän pitkässä liitossaan ollut pettänyt vaimoaan kenenkään muun kanssa kuin minun ihan siinä lopussa, eikä ole ketään koskaan halunnut kuten minua (ei ainoastaan seksuaalisesti siis). Tämä ihastumisen tunne oli molemmilla sama, monen monta vuotta tosin molemmat luuli olevansa yksin tunteidensa kanssa.