paras ravintola tampereella?? ov
sinne menossa lomailemaan, mihin kannattaa mennä syömään??
Kommentit (15)
Jos mä menen ravintolaan syömään, niin se ei tosiaan ole mikään hampurilaispaikka. ei ap
Jos haluaa erityistä Henrik' s.
Katupoika-ravintolassa myös hyvää ruokaa, paikallisia erikoisuuksiakin saatavilla.
Ravintola-alan ammattilaisten mielestä Näsinneula on Tampereen paras ravintola eli sinne kannattaa mennä, jos haluaa gourmee-ruokaa.
Hyvä italialainen La Perla
Salud takuuvarma aina
Siperiassa Bella Roma kiva rento italialainen, myös lasten kanssa
Esperanzaa on kovasti kehuttu mutta itsellä siitä huonoja kokemuksia. Salud on klassikko, upea salaattipöytä kuuluu ruoka-annoksiin, myös lasten. The Grill on kiva. Coussica on toinen klassikko, vähän syrjässä keskustasta mutta ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. En ole ruokaan ja palveluun kertaakaan pettynyt, isot annokset. Aina täynnä eli sinne täytyy varata pöytä. Astor myös ihan kiva, viimeksi oli pettymys mutta useita kertoja siellä hyvää ruokaa syönyt.
Kaikki nuo sellaisia mihin voi mennä hyvin myös lasten kanssa. Pienten kanssa en menisi Tiiliholviin, Näsinnneulan ravintolaan, ovat molemmat gourmet- ravintoloita. Tässä linkki josta löytyy kaikki em mainitut ja lisääkin:
http: //www. huviopas. net/tampere/index. php
Itse en menisi El Toroon. On sellainen tusinapaikka, joita joka kaupungissa eikä ruokakaan mitään ihmeellistä. La perla ei paras lasten kanssa. Pancho Villa keskustassa on aivan kamala, tammelantorin vieressä ilmeisesti parempi.
On miljoona täytettä mistä valita, tavallista ja tosi eksoottistakin. Siellä mä aina ex-tamperelaisena poikkean syömässä.
Thai & Laos on myös hyvä, en nyt muista millä kadulla mutta Muka Va:n kauppaa vastapäätä.
The Grill on hinta-laatusuhteeltaan ok, ei mikään huippu. Bella Romasta saa hyvät ja rasvaiset pitsat ja pastat, American Dinerin palvelu taas on aivan järkyttävän huono.
Näsinneula on luksusta.
En kyllä mihinkään Pancho Villaan tms. menis, Tampereella on oikeestikin hyviä ravintoloita!
on aivan loistava aamiainen! Suosittelen!
Siellä on tosiaan salaattipöytä ennen ruokaa ja jälkiruoka (hedelmiä ja juustoja) ja kuuluu hintaan.
Grillistä saa parhaat pihvit, mut meidän lapset ei juuri viihdy siellä. Lapset tykkää Viikinkiravintola Haraldista jossa on myös todella hyvää ruokaa ja täytettyjä karhuja ja muuta jännää.
Coussicassa on hyvää ruokaa, mutta vähän ahdasta lasten kanssa syömiselle. Sielläkin kuuluu alkusalaatti ja kahvi muistaakseni ruokaan ja lapsille jätskit jälkkäriksi.
Näsinneula on gourmet paikka ja saa taatusti hyvää ruokaa - toisaalta lapsille jännä paikka koska ikkunasta näkyvät maisemat ovat huikeat ja ravintola pyörii, mutta jos lapset eivät jaksa istua paikallaan niin on aika ikävää muille ravintolan asiakkaille - toisaalta kyllä lapset ovat olleet sinne aina tervetulleita kuten kaikkiin muihinkin paikkoihin.
Ja siellä american dinerissa lasten hampurilaiset tulee sellaisissa pahviautoissa eli pikkupojille varmasti ykköspaikka =)
Siellä voi käydä jo hyvin kouluikäisten kanssa. Äänestetty usein Tampereen parhaaksi ravintolaksi.
Hella & Huone hinnakkaampaan ja laadukkaampaan herkutteluun, ilman lapsia.
Frankly mutkatonta ja hyvää, myös lasten kanssa.
2h + k, Gastropub Tuulensuu, Bistro Alexis pienempään nälkään. Eivät myöskään lapsiperhepaikkoja.
Hyviä kreikkalaisia ravintoloita ovat Knossos Koskikeskuksessa ja Antika Väinölänkadulla. Suosittelen!
ehdottaisin Näsinneulaa sekä Hellaa & Huonetta. Kumpaankaan ei valitettavasti ole ollut vielä itse varaa, mutta hyvältä vaikuttivat nimenomaan laatua arvostavalle.
Muista paikoista Salud on mielestäni hyvä, mutta ei ihan hienostopaikka. (Tosin siellä näytetään paljon syötävän juhlapäivällisiä, joten sillä tavalla hienompi paikka.)
El Toro on myös kiva, mutta vähän tusinapaikka kuitenkin.
American Diners on huonontunut viime aikoina. Itse menisin - edellisistä kommenteista huolimatta - El Toroon.
Pidämme myös esim. Saludista, Coyotesta, New Yorkista, Rossosta, Sevillasta. Uutta Mr. Pickwickiä on myös kehuttu, mutta en ole ehtinyt vielä itse käydä. Entinen oli karmea.
Esperanzaa on tosiaan kehuttu - olis mielenkiintoista kokeilla.
Myös Tempo & Terrace, Astor, The Grill on hyviä paikkoja.
ravintola Tampereella on ehdottomasti Hook Kehräsaaressa. Hyvä mennä lastenkin kanssa, mutta kannattaa melkein varata pöytä, on aikas suosittu paikka.
kauppakeskus siperiassa oli kiva hampurilaispaikka, oiskohan ollu american diner? hyvät hampparit!