Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä painan 94 kg ja verenpainen on korkealla ja polvet sökönä!

Vierailija
12.07.2007 |

Nyt jos koskaan mun on pakko laihtua!!!! Olen ollut nyt kuurilla 10 pv ja en tahdo millään jaksaa!

Tsempatkaa mua ja kertokaa millä te laihdutatte, siis ruokavalioista olisin kiinnostunut!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin raivossa silti laihduttaa, aloin syömään HUOMATTAVASTI vähemmän ja terveellisemmin valinnoin, aikaisemmin jo olin alkanut käymään spinningissä ja bodypumpissa, tämä huhtikuussa kun aloin siis myös ruokavaliolla, nyt painan 100kg.

Vierailija
2/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi, itseltäni putosi 10 kg puolessa vuodessa eikä tarvinnut nälkää nähdä. Ja herkutellakin sai - kohtuudella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen onneksi saanut mässäilyvaihteen pois päältä!

Mutta kuitenkin tämä kuljettava tie on niin pitkä, että meinaa mennä usko!

ap

Vierailija
4/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori porkkana, rouski se ja juo lasi vettä päälle. Kumma on kun siihen tulee muutamassa päivässä jo himo. Ja samalla saat vitamiineja kuin huomaamatta sekä aurinko tarttuu paremmin.

Ai niin. Nälän tunne häviää.

Vierailija
5/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu minkä verran oot käyttäny suolaa ennen kuuria, mulla läks 2kg, mut sitten kun vaan sitkeesti syöt vähemmän ja jätä just ne mässyt pois, alkaa paino tippua jopa 1kg/vko, se tsemppaa kyllä, mulla junnas aika pitkään 5kg pudotuksen jälkeen, pidin ns kehonhämäämisviikonlopun, ja taas on lähteny 5kg aika helposti, nyt hämäsin taas kehoa ;) ja alan pudottaa seuraavaa 5kg...Tavoite olis painaa 80kg :)

kakkonen vai mikä, no 100kg kuitenkin painan.

Vierailija
6/6 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tulee se hullu himo napostella, juot ensin sen veden ja mietit sitten, haluatko todellakin vetää napaasi jotain ylimääräistä. Mä pudotin painoa 20kg tuolla konstilla, ja karsimalla ruokavaliosta kaiken pullan ja keksit tms. Tosin sadasta kilosta on tietysti aika ' helppo' saada useampi kilo putoamaan kuin alhaisemmasta painosta...

TSEMPPIÄ! ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi