Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiovuotoako? vai alkavat kuukautiset

12.07.2007 |

Minulta poistettiin pari päivää sitten jadelle implantaatit, hedelmällisyyden pitäisi palautua heti. Tänään päivällä minua nippasi vasemmalta alavatsasta ja sit alkoi pieni särky. Hehkutin jo ovulaatiota, ja sitten alkoikin tulla hiukan veristä vuotoa. ;( kuukautisetko sieltä alkaakin?

Sitten mietin hetken, että voisiko olla KUITENKIN ovulaatio. Verta ei oo kyl paljoo tullu.

Toinen kysymys: JOS onkin ovulaatio, kuin pian pitäisi sextailla, kun toiveissa tosiaan on vauva!!!!miten pian tilanne menee ohi?

Kiitokset vastannaille, en odotakkaan lääkärilausuntoja ja varmoja totuuksia , vaan ihan mielipidettä/kokemuksia. KIITOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on samantapainen tilanne: eilen (kp 12) alkoi niukka verinen spotting-vuoto, aamulla ihan punaista ja iltaa myöten rusehtavaa, joka jatkuu edelleen...

Onkohan tämä ovulaatioon liittyvää vuotoa vai jotain muuta, olisiko kellään kokemusta ovulaatiovuodosta? Minulla on taustalla km ja kaavinta 21/03, ja kierrot 42, 38 ja 29 päivää.

Varasin varmuudeksi ajan gyneltä perjantaiksi. Ja varmuuden varmuudeksi tuli vähän pupuiltua myös :-)

Vierailija
2/2 |
17.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vuoto kesti 2pvä, ja oli tosi niukkaa. Vielä se " ongelma" kun en tiedä yhtään mis kierron vaihees oon kun ne kapselit postettiin.Sen kun sais jostain selville. Jonkin näköset menkat tullu viimeks joskus huhtikuussa... mut Jadelle imlpantaattien kanssa nehän voi jäädä kokonaanki pois.

Siis sillon ku alamahasta nipisteli niin samana iltana humputettiin(" rakkaalla" asialla monta nimeä... :) )

Nyt 21.7 la ollaan lähdös etelään ilman muksuu viikos, ja siellä varmaan tulee reippaasti humputettua. Kunhan vaan ne pirun menkat ei jus sillon tuu! Voi kun tietäisi mis mennään...Toinen toiveissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla