Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikas ystävä - miten kysyä mistä rahat peräisin...

Vierailija
12.07.2007 |

Minulla siis ystävä jonka tuntenut muutaman vuoden ja nyt meistä tullut aika läheisiä. Ovat miehensä kanssa nuoria, mutta asuvat isossa talossa, ajavat hienoilla, uusilla autoilla vaikka miehellä ei kummonen työ ja nainen kotona. Lapsiakin kolme. Selvästi e

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi ei rahasta pulaa. Ei tietty minulle kuulu, mutta olisi vain mukava tietää mistä rahat peräisin. En kehtaa suoraan kysyä vai pitäisikö? Onko tosi röyhkeää kysyä? Pariskunta on tosi herttainen eivätkä pröystäile rahoillaan. Perinnöstä ei voi olla kyse, kun kummallakin vanhemmat elossa ja luulisi, että sellainen olisi tullut joskus ilmi puheissa.

Vierailija
2/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat voineet periä jonkun muun sukulaisen. Rikastua osakkeilla. Vanhemmat rikkaita ja ostaneet talon. Kun ei tollasta kysytä jollei ihminen itse kerro. Kysyisitkö lihavalta että paljonko painaa? Vähän sama asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä väliä millä rahalla elää?

Vierailija
4/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea mennä tivaamaan että miten helvetissä teilläkin on rahaa tähän, ootteko periny vai betalar pappa?

Jos joskus puhe luonnostaan osuu heidän ostoksiinsa ja omaisuuteensa niin voihan sitä varovaisesti sanoa että en tajua mihin meillä rahat menee, ei olis varaa noin moneen uuteen autoon, miten te oikein suunnittelette taloutenne että saatte kaiken noin hyvälle tolalle.

Vierailija
5/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jatkuvasti kertovat mitä taas ovat ostaneet, mitä aikovat remontoida tms Jotenkin tuntuu tyhmältä, kun toisten kavereiden kanssa puhutaan suoraan ko. asioista eli tyyliin " huh, tarvittais uusi sohva, mutta ei ole vielä varaa" . Tämä perhe vaihtaa huonekalujaan lähes kuin me keittiön pyyhettä...

Mutta, en siis kysy kuten moni teistä ehdoittikin. Paras varmaan niin.