Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhmis ja pieni vauva, missä on äidin oma aika? Onko sitä?

Vierailija
12.07.2007 |

Mulla ei ole, paitsi jos jostain syystä lapset ovat yhtä aikaa piväunilla, mitä tapahtuu äääääärimmäisen harvoin. Välillä olo on vähän :( kuis muilla?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. nyt suorastaan ikävystyn, kun kuopus (vajaa 3v) nukkuu päväunia ja esikoinen (vajaa 5v) huitelee naapurin lasten kanssa pihalla eikä minua kaipaa.

Silloin kuopuksen vauva-aikana kävin työväenopiston kursseilla 1-2 iltana viikossa ja sain siinä väkisin hiukan omaa aikaa. Ja viikonloppuisin saattoi mies lähteä lasten kanssa aamupäiväksi leikkipuistoon, jolloin sain levätä (tai siivota..).

Kyllä se siitä! Pidä itsestäsi huolta ja järjestä vapaa-aikaa silloin tällöin vaikka väkisin..

Vierailija
2/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vaikka tällä hetkellä täällä valitan että ei ole omaa aikaa, olen maailman onnellisin ihminen lasteni takia. Rakastan heitä täydestä sydämestäni <3 Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset on yhtäaikaa päiväunilla max 1,5-2 tuntia.

Isä hoitaa lapsia, niin pääsen tarvittaessa kodin ulkopuolellekin omiin menoihin.

Järjestä ihmeessä itsellesi omaa aikaa, vaikka hankkimalla joku hoitaja jos em. jutut ei teillä ole mahdollisia. Kyllä hengähdystauko on paikallaan, niin jaksaa sitten taas hyvin.

Äiti ja lapset 2,5 v ja 2kk

Vierailija
4/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne. Lapset ovat elämäni hienoin asia, mutta kyllä välillä väsyttää. Ruokaa ei todellakaan saa koskaan syödä rauhassa, suihkuun ei pääse yksin, vessassakin välillä käyn sellaisella kiireellä ettei tosikaan jne... ja joka paikka kotona on kaaoksessa, vaikka siivoan mielestäni koko ajan. Mulla 1 ja 4 v.

Vierailija
5/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut palkata hoitajan vaikka kerran viikkoon kunhan MLL välitys palaa lomilta, ei tätä muuten kestä.

Vierailija
6/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti jo todellisuudentajukin kadonnut, en varmaan osaisi tehdä enää mitään yksin *shock*

Ja itse asiassa kun mies on kotona, en raaski ottaa omaa aikaa, kun haluan viettää aikaa hänenkin kanssa. Olenko oravanpyörässä?

Vierailija
7/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut eiks just silloin kannattais hyödyntää kummit ja mummit..

Terveisin kummitäti, joka juuri muutama päivä sitten ilmoitti olevansa käytettävissä!

Vierailija
8/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yh siitä saakka kun kuopus oli 3 kk. Iltaisin tein jotain omia juttujani. En siis ollut yksin, koska lapset olivat nukkumassa viereisessä huoneessa, mutta olin vähän aikaa " vapaa" .

Mun nynneröitä harrastuksiani olivat palapelien tekeminen, ristikot, villasukkien kutominen, tv:n katselu, kirjeiden kirjoittelu, lukeminen ja vastaavat. Tämä 23 vuoden kypsässä iässä.

Vierailija
9/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oman ajan kaipaamisesta tarvitse tuntea huonoa omaatuntoa! Ei oman ajan kaipaaminen tarkoita, että rakastaisi lapsiaan liian vähän. Kyllä meistä jokainen tarvitsee tietyn ajan ihan itselle - jotkut enemmän ja jotkut vähemmän.

Vierailija:

Niin ja vaikka tällä hetkellä täällä valitan että ei ole omaa aikaa, olen maailman onnellisin ihminen lasteni takia. Rakastan heitä täydestä sydämestäni <3 Ap

Vierailija
10/10 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä siitä syystä että kuopus ollut syntymästään saakka sairaana ja todella riippuvainen minusta, eli vähintään hänet minun on pitänyt joka paikkaan ottaa mukaan. Minun oma aikani on 1v ajan ollut se, että kerran viikossa pääsen yksin 1.5-2 tunniksi kaupungille, luksukselta tuntuu sekin. Eiköhän tämä tästä ala helpottaa kun kuopuskin kasvaa.