Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako selkäkivun vuoksi hakeutua lääkäriin?

Vierailija
12.07.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin keväällä, kun kipua oli ollut nelisen kuukautta. Otettiin verikokeita ja selkärankaröntgen, joka on mielestäni ihan turha, koska eihän siitä näe muuta kuin rakennepoikkeavuudet. Määrättiinn fysioterapiaa, johon minulla ei ole varaa, ja käsittääkseni sekin on aivan turhaa. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi siitä koskaan apua saanut mihinkään vaivaan. Särkylääkkeitä syön edelleen ja kipua on nyt ollut puolisen vuotta.

Vierailija
2/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pystyisi varmaan edes kävelemään jos minä en olisi mennyt fysioterapiaa. Minulla on myös vaivoja selässä. Röngenissä ei näy mitään mutta vaivat on liikevaivoja, lukkoja jne. Fysioterapeutti voi saada kipua-aiheuttavan esim. lukon aukemaan jo yhdellä käynnillä. Hän osaa myös antaa neuvoja miten huollat kuntoasi ja tekee sinulle tarvittaessa oman kunto-ohjelman. Pelkällä särkylääkkeellä et kyllä parane. Pyydä lääkäriä suosittelemaan fysioterapeuttia sinulle.

Vierailija:

Määrättiinn fysioterapiaa, johon minulla ei ole varaa, ja käsittääkseni sekin on aivan turhaa. En tiedä yhtäkään ihmistä, joka olisi siitä koskaan apua saanut mihinkään vaivaan. Särkylääkkeitä syön edelleen ja kipua on nyt ollut puolisen vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene vannomaan, että kannattaako ne. Jos kyse on lihasperäisestä kivusta, parempi on kunnon hieroja. Lekuri ei tutki, onko kipeänä lihas vai nivelvaiva, vaan määrää kuurin ja viikon saitsua, seuraava potilas kiitos....Podin tässä vuoden kovaa selkäkipua kävellessä ja nukkuessa. Söin kolme lääkekuuria. Lääkäri alkoi puhua magneettikuvauksesta ja selkäleikkauksesta. Ei onnistunut kuin 500 metrin kävelymatkat ja nekin sattui. Lihoin liikunnan puutteessa 10 kg.

Mieheni (ex-urheilija) hieroi selkäni perusteellisesti kaksi viikkoa sitten, kun annoin luvan. Olen vältellyt sitä, kun miehellä on todella kovat näpit ja minä olen kipuherkkä. Kestin sen sitten välillä itkien, ja se auttoi! Eilen kävelin 6 km, toissapäivänä 5 km...eikä satu, ei yhtään. Lonkan koukistajalihas oli aivan kireänä kummaltakin puolen ja nyt kun se on saatu pehmenemään, voisin vaikka juosta. Laihis alkoi heti. Eikä leikkausta tarvita.

Suosittelen kunnollista kovanäppistä hierojaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän