Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelkaa mun mies!

Vierailija
05.07.2007 |

35-vuotias (itse oon 30) pitkä, ihan mukiinmenevän näköinen joskin hieman oluen ja makkaran paisuttama. Kotona verkkareissa, töissä puku päällä. Tekee paljon töitä, kaikki rahat tuo perheen eteen, omia menoja ei juuri ole (maksimissaan kerran kuussa baarissa), paitsi nyt on alkanut säästää moottoripyörää varten. Juo kaljaa parina iltana viikossa sixpäkin verran, silloin vetäytyy autotalliin puuhastelemaan. Kotitöitä tekee, imuroi, pyyhkii pölyjä ja hoitaa perheen autot ja pihatöitä tekee myös.

Meillä on yksi yhteinen lapsi, 3-vuotias, sen hoidossa auttaa, mutta oikeastaan vain pyynnöstä. Ei oikein osaa leikkiä lasten kanssa, usein lukee lehteä kuin töistä tulee, vaikka lapsia pitää alkaa laittamaan nukkumaan. Minun 9-vuotiaan poikani on hyväksynyt poikapuolekseen ,kohtelee lapsia niin tasa-arvoisesti kuin ikäeron huomioon ottaen voi.

Minua kohtelee aina kunnioittaen, tosin arki on latistanut romantiikan aika tehokkaasti. Rakkautta kuitenkin on paljon, ja sen osoittaa päivittäin.

Niin, hyväksyisittekö tuollaisen turjakkeen mieheksenne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paranisi mun silmissä jos vähentäisi kaljanjuontia huomattavasti (samalla lähtis sitä mahaakin varmaan...)

Vierailija
2/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen aina hetken vähän " kuivempi" kausi, kunnes taas asia unohtuu.. Ja mahaa yrittää myös aika ajoin saada pois, mutta toisaalta, on se munkin maha kasvanut siitä mitä se oli silloin kun tavattiin..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nössö) ja hyvä sängyssä.

Vierailija
4/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asteikolla 4-10

Vierailija
5/5 |
05.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä raitis, uskollinen mies tarjolla. Muuten hyvä, mutta ei halua lapsia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi