Käytätkö merkkifarkkuja?
Levi' s -kauden päätyttyä en muista ostaneeni kertaakaan mitään merkkifarkkuja varmaan kymmeneen vuoteen. Löydän farkkuni jostain pikkuputiikeista, ja etelänlomilta, Tallinnasta, ja muista halpis-kopio-made in turkey tms, liikkeistä, eikä ole tainnut maksaa koskaan kuin 15-50 euroa. Pitäisikö käydä ostamassa aidot merkkifarkut jostain välillä?
Nuo kaikki farkut on ostettu " ai kun ihanat" -fiiliksellä, ja istuvuus on aivan toista luokkaa kuin Levi' s ja Beavers-mallistoissa.
Onko merkkifarkut vain teinien hapatusta kuten itsestäni tuntuu? En muutenkaan pue aitoja merkkivaatteita, jos ei ole tarpeen jostain erityisestä syystä (ettei löydy vastaavia tai parempiakaan ei merkillä varustettuja halvempia).
Kommentit (15)
mä ostan sellasia mitkä on kivan näköiset, merkillä ei niin väliä.
kaikki farkkuni on vero modan tai espritin, yhdet leviksen halpis eli signaturet löytyy.
Mulla farkkujen hinnassa menee kipuraja tuossa 60¿:n paikkeilla, joten jätän merkit suosiolla hyllyyn...
tosi coolia.
Mulla nyt Guess- (150 euroa), Only- (70 euroa) ja Madonna- (30 euroa) merkkisiä farkkuja.
Unelmana olisi ostaa Victoria b farkkuja timanttikoristein. Ne olisivat tooooooooosi kullit!
t. mami
en ikinä maksaisi farkuista 150e. 100e on jo paljon!
muttä mä ostelen aika usein farkkuja...
alesta tai ei.
mä ihmettelen ihmistä jonka haave on ostaa 500 euron farkut. Miten ne kohentaisi sun elämää?
Toiset ostin HenkkaMaukan alesta 11 euroa ja toiset, " Marko Poolot" normaalihinnalla vähän laadukkaammasta liikkeestä. Halpisfarkut istuu paremmin ja on myös kivemman näköiset. Taidan siirtyä kokonaan HenkkaMaukan asiakkaaksi...
Enpä tiedä, olen kai niin pinnallinen. Kuvittelisin, että hymy nousisi huuleen kun vetäisen timmit V.B:t jalkaan.
Vähän sama juttu kuin autolla ajo, silloin kun mä ajan mun autolla (ford focus) niin olen ihan tavis liikenteessä, mutta kun ajan mieheni autolla (bmw 530) niin kukkoilen törkeästi.
Äsh, en osaa selittää...
t. mami
Olen käyttänyt jos sun mitä vuosikaudet. Parit viimeset farkut, jotka ostin, hajosivat vähän turhan herkästi ja kettuunnuin siitä niin, että päätin ostaa itselleni vuosia haaveilemani Dieselit.
Ja olen TODELLA tyytyväinen. Hintaa 109 euroa, mutta uskon, että ovat rahansa arvoiset ja tulevat kestämään pitkään.
Suosittelen suuntaamaan JC:lle!
Maksoivat kyllä 169 euroa, eli parempi ollakin hyvät.
Diesel 2x
Acne
Filippa K
Massimo Dutti
Lee
...halvimmat olleet noi Massimon pillifarkut, Acnet varmaan kalleimmat
t. pahapaha uraäiti
Kalleimmat on yhdet D&G-farkut, ostin ulkomailta, en muista mitä silloin maksoivat.
paaasia, etta istuvat hyvin. Kalleimmat taitavat olla Levi' s Vintaget farkut. Noin $ 500. Normaalisti kaytan esim. Calvin Kleineja. Asun USAssa, täällä Levi' s on vintagena aika suosittu merkki.
Olen farkkuihminen ja rakastan merkkifarkkuja :)
diesel x 6kpl
seven x 3kpl
VB x 2kpl
Parhaiten istuu seven. Farkut on 200EUR eteenpain ja hinta ei ole kriteeri vaan istuvuus ja kaytan farkkuja aina.
Merkkifarkut on nykyään kyllä tosi kalliita kun ajattelee et ne on arkihousut. Farkut on lähtien +200EUR aina 350EUR joita ole ostanut