PIDÄTTEKÖ MINUA VAINOHARHAISENA KUN IDEOLOGIAANI KUULUU ETTÄ MUUTAN VAIN ASUMATTOMIIN
eli uusiin koteihin joissa asuttu max.yksi vuosi ja ostan vain uusia en kenenkään vanhoja tavaroita enkä vaatteita koska pelkään ihmisiä,bakteereja jne.
Olen neuroottinen tiedän sen, mutta tuhlaan suuria summia että voin pitää mielenrauhani.
Kommentit (43)
Siis en voi sietää kaltaisiasi luonnonvarojen tuhlaajia,etkö tajua että kierrättäminen säästää luontoa.
Et voi elää vanhaksi, sillä kyllä sulla lopulta energia loppuu tuohon ralliin.
vanhoissa vaatteissa pelottaa? Jäät kyllä paljosta paitsi elämässä tuolla asenteella.
En ikinä käyttäisi toisten vanhoja vaatteita -hyi helvetti...
Tavaroitten kanssa sama juttu -ostan uutta.
Talon ( iison sellaisen ) sain juuri rakennutettua ja autot ostan tietty uusina.
Vanhat tavarat vaan haisevat pahalle noin yleisesti ottaen.
Vanhaa en osta kuin viskiä ja punaviiniä....
eli uusiin koteihin joissa asuttu max.yksi vuosi ja ostan vain uusia en kenenkään vanhoja tavaroita enkä vaatteita koska pelkään ihmisiä,bakteereja jne.
Olen neuroottinen tiedän sen, mutta tuhlaan suuria summia että voin pitää mielenrauhani.
Tavaroitten kanssa sama juttu -ostan uutta.Talon ( iison sellaisen ) sain juuri rakennutettua ja autot ostan tietty uusina.
En halua loukata mutta jos todella olet tuollainen, olet sairas ja/tai älyttömän itsekeskeinen.
Tavaroitten kanssa sama juttu -ostan uutta.Talon ( iison sellaisen ) sain juuri rakennutettua ja autot ostan tietty uusina.
peräisin 80-luvulta.
Nykyään lapset kasvatetaan eri tavalla. Opetetaan kierrätystä ym.
Ymmärrän ettei vanha 47v ämmä opi enää uutta. Sä olet aikasi lapsi.
Jokaisen oma asia. Luonnonystävänä toivon , että ostat kestävää ja kotimaista. Sekin säästää, jos ei useasti ostele. Eikä ainakaan mitään turhaa.
Ilmeneekö tuo ihmispelkosi muuten ? Ystäväni ei esim. suostu halaamaan ketään, paitsi omia lapsiaan ja miestään.
muuteen ja menettäisit työkykysi ehkä silloin arvosi muuttuisivat.
i]eli uusiin koteihin joissa asuttu max.yksi vuosi ja ostan vain uusia en kenenkään vanhoja tavaroita enkä vaatteita koska pelkään ihmisiä,bakteereja jne.
[/quote]
En halua loukata mutta jos todella olet tuollainen, olet sairas ja/tai älyttömän itsekeskeinen.