PIDÄTTEKÖ MINUA VAINOHARHAISENA KUN IDEOLOGIAANI KUULUU ETTÄ MUUTAN VAIN ASUMATTOMIIN
eli uusiin koteihin joissa asuttu max.yksi vuosi ja ostan vain uusia en kenenkään vanhoja tavaroita enkä vaatteita koska pelkään ihmisiä,bakteereja jne.
Olen neuroottinen tiedän sen, mutta tuhlaan suuria summia että voin pitää mielenrauhani.
Kommentit (43)
Itse kärsin samasta sairaudesta. Pakko-oireinen häiriö ei todellakaan ole oma valinta, eikä elämä ole helppoa. Kiva että sulla on varaa ostaa kaikki uutena, mulla ei.. Mutta en kyllä kirppareille mene. Joo ja elelen ilman huonekaluja..
Tällaisten vastausten takia kyllä tekisi mieli tappaa itsensä kun ei tuo elämä herkkua ole muutenkaan. Siis että tuon tuskan lisäksi sitä vielä on itsekäs toisten parempien ihmisten maapallon tuhoaja..
Jos bakteereja pelkäät niin se on vielä jotenkin ymmärrettävissä. Jos ihmisiä pelkäät niin se menee jo hieman neuroottisuuden puolelle. Siitä ehkä kannattaisi jollekulle puhua .
Minäkään en suostu asumaan kuin uusissa asunnoissa. Täälläpäin maailmaa tosin se johtuu ihan varsin yleisistä kosteusongelmista.
Minä en myöskään pue itseäni, lastani tai sen paremmin miestänikään kenenkään vanhoihin vaatteisiin. Kaverilta jonkun "ihkun" vaatekappaleen lainaaminen iltamenoa varten taas on toinen juttu.
Yksi käyttää rahansa autoon, toinen viinaan ja jotkut mielenrauhaansa. Keneltä se sitten on pois?