Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita " kesäleskiä" , joilla puoliso&lapset poissa kotoa?Nautitteko?

Vierailija
11.07.2007 |

Meillä järjesteltiin taas kesälomia siihen malliin, et lapsi saa olla mahdollisimman pitkään pois tarhasta. Pari viikkoa on yhteistäkin lomaa miehen kanssa, mut just nyt mä olen töissä ja perhe miehen vanhempien mökillä.

Valehtelisin jos väittäisin että on kauhea ikävä, nautiskelen täysin rinnoin yksin olemisesta! Maanantain ja eilisen vaan lötköttelin kotona, kaaduin sohvalle ja luin kirjaa, ihanaa! Tänään jo mietin terassille menoa, mutta taitaa siirtyä, sataa. Josko sitten vaikka shoppaileen...

Jotain rästiin jääneitä kotihommiakin vois EHKÄ tehdä, mutta siis ehkä. Jos mies olis yksin kotona (niinkuin tulee olemaan elokuussa), niin ei varmasti mielessäkään käy ylimääräiset kotihommat, hah.

Soitellan joka päivä ja höpötän miehen ja pojan kanssa, nukkumaan mennessä vähän kaipaan miehiä, mutta koitan kestää tän...levittäytymällä YKSIN koko isoon sänkyyn :)

Kivaa olla kesälesli, hetken!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu, mies ja lapset ovat mökillä, ja matka on sen verran pitkä että en voi töiden jälkeen sinne lähteä. Kotona nautiskelen minäkin, yksin on mukava välillä olla.

Vierailija
2/2 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo lasten kanssa mökillä. Minä maalaan reilun viikon verran kotona remonttia. Mahtavaa olla 24/24 aivan omien suunnitelmien mukaisesti. Tekee hommia niin paljonkun jaksaa ja pitää sitten tauon ja saa vain rauhoittua. Ja sitten taas jaksaa.

Mietinkin kuinka paljon 5 henkinen perhe kuluttaa ihan tyhjäkäynnilläkin. Jatkuvasti on jotakin huollettavaa - sitä peruskotihommaa. Siihen pitäisi sitten jaksaa ylimääräistä remppaa tai joitain...

Nauttikaa kesälesket täysin rinnoin!

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi