Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusperheestä, ei-bio-isovanhemmista kysymys..

Vierailija
11.07.2007 |

Miten teidän miesten vanhemmat suhtautuvat lapsiinne, etenkin jos teillä on yhteisiä lapsia uuden miehen kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tietysti kohteliaita ja pitää lapsia mukavina, mutta ex-miehen vanhemmat tietysti taas hemmottelee omalla tavallaan niitä, ei nykyisen miehen vanhempien tarvitsekaan. Tietty on kaikille lapsille mukana jotain yllätystä kun tulevat käymään (asuu kaukana), mutta " omille" vähän erityisempää.

Vierailija
2/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme tekemisissä paljon myös esikoisen (bio)mummin kanssa, joka kutsuu nuorempaa lasta myös mummin muruksi. Tämä on hänelle tärkeää ja hän kysyi luvan " mummotteluun" jo odotusaikana.

Meillä taitaa olla poikkeuksellisen hyvä tilanne =) Kolme mummolaa, joissa kyläillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä toivotettiin myös mun lapseni julkisesti tervetulleeksi sukuun, syntymäpäivinä ja jouluina muistetaan (tietysti vähän vähemmän kuin biolasta) ja esimerkiksi mökkeilemään kutsutaan myös esikoinen.. Oma lapsenlapsi on kuitenkin ymmärrettävästi erikoisasemassa.

Vierailija
4/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen vanhemmat suhtautuvat todella ihanasti! Siis heille biologisuudella ei tunnu olevan mitään merkitystä!

Uskon, että vaikka miehellä ennestään olisi lapsia, niin suhtautuminen olisi sama.

Miehellä siis ei ole lapsia ollenkaan. Minulla yksi.

Miehen vanhemmilla on biologisia lapsenlapsia miehen sisaruksen kautta.

Vierailija
5/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta taas olen koittanut pitää " omat" lapseni erossa miehen suvusta, koska heillä on oma isä ja sen puolen suku, joka taas ei kuulu yhteisille lapsillemme.

Tavatessamme mieheni sukulaiset ovat toki kohteliaita ja käyttäytyvät asiallisesti lapsiani kohtaan, mutta eivät osallistu syntymäpäiville yms.

Sama periaate toimii myös isällä, että hänen uuden vaimonsa sukulaiset eivät huomio meidän lapsia. Lapset vaikuttavat itse tilanteeseen tyytyväiseltä.

Vierailija
6/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin omiaan. Yhteinen muksumme syntyi kun mun nuorimmainen oli jo 12v joten ehtivät nauttimaan isovanhemmista monta vuotta. Eivätkä ole koskaan sanoneet kysyjille että miniän entisestä lapsia 3 ja 1 yhteinen vaan että lapsenlapsia on 4.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi