Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eilen tuli leikkipaikalle 3 vuotias tyttö yksin, hänellä oli kännykkä mukana.

Vierailija
11.07.2007 |

Selitti tohkeissaan, että sai uuden puhelimen ja nyt voi olla yksin ulkona! Leikkipaikka on taloyhtiö pihalla, siten ettei tämän tytön kotiin näe sieltä suoraan.

Minä en ensinnäkään uskaltaisi antaa noi pienen olla yksin paikassa, johon en itse näe ja toisekseen, en antaisi noin pienelle kännykkää!

No jotkut uskaltaa...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 3v ei tasan kyllä osaisi käyttää kännykkää edes.

Vierailija
2/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuokaan kyllä oikein näyttänyt osaavan käyttää sitä kännykkää. Siellä se oli hiekan peitossa välillä ja missä milloinkin. Niin ja kyllä se oli oikea :) Ensin katsoin että se on leikkipuhelin, mutta oikea oli, kun esitteli minulle sitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa paremmin kuin oikeat leikkipuhelimet.

Mutta.. en kyllä uskaltais päästää tuon ikäistä yksin mihinkään. 6-vuotiani saa jo mennä isompien sisarusten kanssa läheiseen leikkipuistoon. Yksin en taitaisi päästää sinnekään.

Vierailija
4/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monella tuon ikäisellä tiedän olevan näin.

Mutta meillä samanlainen piha/puisto kuin ap:n tarinassa. En päästäisi yksin puistoon. Meiltä sinne näkyy vain yläkerran ikkunoista ja niidenkin edessä on kesällä tiheä puiden lehdistö. Omalla pihalla (aidattu) saa olla yksinkin. Samoin mummolassa aidatulla pihalla.

Vierailija
5/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaavat nimittäin lapset ahkerasti soitella hätäkeskuksiin.

Vierailija
6/6 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävuotta yksin jonkin kerrostaloyhtiön leikkipaikalle (tai rivitaloyhtiönkään) jollen sinne koko aikaa näe.

Onneksi on oma piha ja leikkipaikalle näkyvyys. Siihen tulen (ehkä) pienemmän päästämään 3-vuotiaana isonsiskon (9-v) kanssa. Asutaan niin syrjässä että seuraavan naapuriinkin on matkaa ja koirat kyllä pitää huolen ettei kukaan huomaamatta pihaan pääse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän