Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mä oikein teen??? Auttakaa...

Vierailija
10.10.2008 |

Niin se vaan on, olen ihastunut ystäväni mieheen. On kokoajan mielessä se mies, aamusta iltaan...tunne on molemminpuolinen. On ihan sellainen olo, että kohta ei enää kontrolli pidä kummallakaan...joka viikonloppu pitää nähdä ja kosketella salaa toisiaan.

Miten tästä selviää? Välejä ei voi katkaista kun ystävä on tärkeä ja olemme paljon yhdessä pariskuntina....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrität ihastua omaan ukkoosi! Pysyt sen omasi kintereillä, et jää kahden ystäväsi miehen kanssa ja LOPETATTE HETI SEN HIPLAILUN ÄÄLIÖT!

Vierailija
2/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan konkreetytisia neuvoja miten tästä pääsee yli.

Ei me voida tunteillemme mitään! Pitääkö ne tosiaan vaan tukahduttaa ystävyyden vuoksi? Mä haluan sitä niin paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aikuiset ihmiset on ihan itse vastuussa itsestään. Ystäväsi ei ole sule tärkeä, jos teet hänelle noin.

Vierailija
4/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki koskettelut, etkä jää enää kaksin tuon miehen kanssa. Se menee kyllä ohi, jos tahdot sen menevän. Ja niinhän sinä tahdot, vai...?

Vierailija
5/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa mistään tunteista ole kyse, vaan himosta. Kyllä se menee ohi järjellä ja ajan kanssa, jos ei sille antaudu. Ja kyllä, se pitäisi ystävyyden vuoksi tukahduttaa.

Vierailija
6/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin poissa kun he tulivat meille.

Tiedänpähän ainakin sen, että oma mies on se jonka eteen tekisin mitä vaan.

Kyllä välillä pääsee sata perhosta valloilleen, kun ajattelen häntä

Vierailija
7/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun löytyi joku joka tietää mistä puhun. Tää on ihan hullua! Pää sekoaa ja housut pyörii jalassa kun noita päiväunelmia hänestä näen.

Mulle niin kelpais avoin suhde oman mieheni kanssa, antaisin sillekin luvan mennä vieraisiin, jos vain itse saisin tuota ystävän miestä....

Vierailija
8/8 |
10.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

himoahan tässä enimmäkseen on. En mä sitä miestä itselleni halua. Mutta en mä tiedä haluanko mä tätä himoa tukahduttakaan! Jos kummankaan puolisot eivät saa koskaan tietää, niin miksei me voitais kokeilla yhdessä edes kerran?

Mä olen kuin lapsi karkkikaupassa, mun on vaan pakko saada. :(