Vaimon itsetyydytys
Onko kellekkään miehelle käynyt näin. Heräätte yöllä kun vaimo tyydyttää itseään. Näin kävi minullekkin. Tein vain yhden ison virheen. Heti orgasmin jälkeen pyysin saada jatkaa hommaa omalla vehkeellä. Miten kävikään. Vaimo sai kauhean raivarin. Kun vehje oli jo pimpin suulla hän alkoi syyttämään minua raiskauksesta ja vainoharhaisuudesta. Vetäydyin heti pois tilanteesta ja painelin alakertaan. Ovatko muut miehet saaneet vastaan tällaista reaktiota?
Mikä naisia raivostuttaa ko. tilanteessa. Vaimoni väittää ettei hän tyydytä itseään. Itse nähtynä tämä oli jo kolmas kerta viikon sisään. Vaimoni taitaa on kasvatettu siten, että hän ilmeisesti häpeää ko. asiaa tai sitten meille miehille tämä on vain niin erinlaista.
Naiset auttakaa. Mitä tuntoja teillä nousee kirjoitukseni suhteen. Auttakaa minua ymmärtämään teitä ja vaimoani?
Kommentit (18)
Vaikka häpeisikin asiaa, niin jos innostut tilanteesta ja haluat jatkaa rakastelulla, niin onhan tuosta nyt raiskaus kaukana :-)
n34
Jos saan orgasmin niin olen tyydytetty enkä todellakaan kaipaa enään munaa tai seksiä sen jälkeen. Olo on raukea ja haluan jatkaa unia. Joskus mies kesken itsetyydytykseni rupeaa hieromaan minua ja tulee sisääni. Mutta tätä on tapahtunut vain pari kertaa. MIes on öisin väsynyt ja haluaa nukkua, eikä hän yleensä siihen heräkkään, että räplään itseäni.
Jos nainen tai mies tyydyttää itseään ja kumppani on siinä vieressä nukkumassa niin vaikka kumppani kuinka kiihottuisi tilanteesta niin ei kumppanilla ole minkäänlaista oikeutta hypätä päälle ja ruveta panemaan. Se on suomenlain mukaan raiskaus jos toinen ei halua eikä anna lupaa siihen.
Luepa 4:n ja 5:n kirjoittaja uudelleen ap:n kirjoitus. Siinä lukee, että " pyysin saada jatkaa hommaa rakastelulla" , nukkuvalta ihmiseltä ei varmaan kannata pyydellä mitään, varsinkin jos odottaa vastausta!
Kyllä minä ainakin ymmärsin alkuperäisen kirjoituksesta, että vaimo oli itseään tyydyttäessä hereillä ja mies ilmoitti halunsa jatkaa rakastelulla.
Voihan toki olla, että ymmärsin asian väärin...
n34
Mies innostui liiaksi, kun masturboin kiihkeästi hänen vierellään. Jostain kumman syystä hän halusi rakastella, kun olin juuri saanut ihanan orgasmin ja pilluni oli todella märkä ja periaatteessa valmis yhdyntään ja uuteen orgasmiin, mutta kun en vain halunnut.
Vierailija:
Se on suomenlain mukaan raiskaus jos toinen ei halua eikä anna lupaa siihen.
itsetyydytyksen jälkeen mies tulis sisään.. Kunhan ei luule että joka kerta tyydytän itse itseni ensin ja hänen ei tarvitse kuin vain tulla sisää.. :DD
Nainen 27
Naiset miksi itsetyydytyksestä puhuminen tai sen tunnustaminen esim. omalle aviomiehelle voi olla niin vaikeaa. Oheisena esim. yhdeltä itsetyydytys sivulta tuloksia:
Itsetyydytyksen tunnustaminen näyttää olevan suurelle osalle naisista vielä hieman vaikeaa. Naisista lähes kolmannes tunnustaisi harrastavansa itsetyydytystä, jos heiltä sitä kysyttäisiin. Sen sijaan 13% ei tunnustaisi masturboivansa, kun taas 56% naisista tunnustaisi riippuen kysyjästä.
Kuulostaa ihan siltä kun haluaisit tyydyttää itsesi vaimollasi, masturboida vaimollasi kun nyt kerran on siinä ja liukas. vaimosi oli jo saanut orgasmin, tyydyttänyt itsensä, miksi hän haluaisi sinut sisäänsä kun ei enää ole kiihottunut?en minäkään antaisi kenenkään masturboida itselläni, ja mitä jos hän masturboi öisin sen takia ettei sinun munasi kiinnosta, se ei pysty antamaan hänelle sitä mitä omat sormet. Ja sitten sinä heräät ja pilaat sen hänelle yrittämällä tunkeutua hänen sisään. Mieti itse.
en mäkään myöntäny exälle omia touhuja.
seksi oli tylsää, kuivaa ja aina samaa, siihen asti kun sitä oli, loppu aikoina ei kiinnostanut ollenkaan.
nykyinen mies on aivan ihana.
sanoo suoraan mitä haluaa, mutta tavalla jolla saa minutkin aukeamaan. en hätkähdä hänen ehdotuksia.
tosin, kyllä mua edelleen jännittää vähän hänenkanssa seksi.
ollaan nyt vajaa 2kk oltu yhdessä.
nykyinen minä, jos olisin ollu tuossa tilanteessa eli sun vaimo, olisin vaan onnellinen sun toiminnasta.
mutta luulenpa että vaimoasi vaan hävetti aivan kamalasti.
kuvittelen ja toivon paljon asioita, mutta en kehtaa sanoa niitä.
mua on auttanut puhuminen tämän nykyisenkanssa, joko kesken hommien, kuulla toisen toiveita tai vaikka mesessä jutellen! se on helpompaa kuin kasvotusten.
ja tietysti se tapa jolla mies ilmaisee asian, vaikuttaa suuresti.
ja kertoo että ei saa ottaa paineita asiasta.
ja kysyy mitä nainen toivosi hänelle tehtävän. tiedän että sitä on vaikea sanoa, itse menen ainakin mykäksi.
Onhan se kyllä niinkin, että itse tyydytys on kaikkien henkilökohtainen asia. Tuntuu vain siltä, kuin vaimo valehtelee minulle päin naamaa. Väittää kivenkovaa ettei tehnyt sitä, että näin ja kuvittelin. En enää itsekkään tiedä tekeekö hän sitä unissaan vai vedättääkö minua. Toisin sanoen kiihottaa ja samaanaikaan raivostuttaa koko touhu. Lopuksi täytyy sanoa, että ongelma on minun päässäni eikä vaimoni touhuissa. Kun saisi vain itsensä rauhoittumaan ja antaisi tehdä hänen rauhassa sen mikä jokaiselle henkilökohtaisesti kuuluu eli omankäden onni.
Minäkin olen vain ihminen.
Vierailija:
Kuulostaa ihan siltä kun haluaisit tyydyttää itsesi vaimollasi, masturboida vaimollasi kun nyt kerran on siinä ja liukas. vaimosi oli jo saanut orgasmin, tyydyttänyt itsensä, miksi hän haluaisi sinut sisäänsä kun ei enää ole kiihottunut?en minäkään antaisi kenenkään masturboida itselläni, ja mitä jos hän masturboi öisin sen takia ettei sinun munasi kiinnosta, se ei pysty antamaan hänelle sitä mitä omat sormet. Ja sitten sinä heräät ja pilaat sen hänelle yrittämällä tunkeutua hänen sisään. Mieti itse.
Meidänkin vaimo kieltää sormeilun, mutta annas olla kun yö tulee niin peitto heiluu ja hengitys huojuu. En ymmärrä miksi ei voi tunnustaa itsetyydytystä suoraan. Eihän siinä ole mitään hävettävää. Kaikkihan sitä tekevät.
Kertokaapa ne naiset jotka häpeävät itsetyydytystä varsinkin 35-ylöspäin, että mikä asiasta tekee niin hävettävän tai onko jotain muuta syytä miksei asiasta voi puhua kumppanin kanssa???
tulisi leikkiin mukaan. Tuossa tilanteessa mieheni yleensä tyydyttää itsensä minun nähden ja nautimme molemmat.
Voi olla että vaimo on halunnut nauttia tästä yksityisestä hetkestään, iettiä omiaan, rentoutua... ei sen jälkeen välttämättä kaipaa muuta kuin jatkaa uniaan ja päälle hönkivä mies valitettavasti alkaa inhottaa kun niihin touhuihin ei enää riitä intoa...
Jolekin toiselle seksi miehen kanssa iihen perään olisi kivaa.
Mutta: jos nainen sanoo ei, niin älä turhaan yritä. Selkeä peli?
Mulle ei mitkään sormiorkut riitä. Sen jälkeen on ihana saada jotain isoa, paksua, pitkää, kovaa sisäänsä. Siitä ne KUNNON ORKUT vasta sitten lähtee.
Jospa se vaan näki unta? Itsekin näen (pelottavan usein) seksiunia ja saatan herätä siihen tunteeseen, että olen just tulossa ja sitten saattaapi käsi olla hiplaamassa. Minä ainakin häpeäisin jos mieheni yllättäisi minut - tai ehkäpä sittenkin se voisi avata keskustelun;) Mutta missään nimessä ei munaa siihen saumaan.
AP:n tapauksessa ilmeisesti kysessä on nolostuminen ja siitä jotuva kieltäminen, mutta on kovin vaikea ymmärtää, miksi näin monien mielestä on oikein suuttua ja lytätä miestä tuollaisessa tilanteessa. Jos ei itse kykene sekstaamaan siihen päälle, niin eikö fiksut ihmiset terveessä parisuhteessa voi hoitaa asiaa niin, ettei kenellekään jää paha mieli? Vaan eipä suhde kai kovin terve ole jos hirveesti tekee mieli runkata, mutta oma mies vaan ällöttää.
ehkä kyse on juuri häpeästä.
jos vaikka vaimon sais kokeilemaan itsensä koskettelua seksin aikana ? jos se häpeä siitä siten lähtisi