Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiia Viktoria, Kiia Kirsikka, Seela, Iina?? Apua! Mikä nimeksi tytölle?

10.07.2007 |

Meidän kuopuksemme saa mitä todennäköisemmin etunimekseen Kiia, Iina tai Seela... Olemme miehen kanssa niihin niin ihastuneita :)

Toinen nimi mietietyttää kovasti, joko olemme liian huonoja päättämään ja/tai vaihtoehtoja on liikaa ! ;) Tällä hetkellä vahvimpina vaihtoehtoina siis Viktoria, Emiliina ja Kirsikka.

Tässä kaikki nimet joita olemme miettineet (ja jotka ovat pysyneet mietinnöissä mukana näin pitkälle)

Kiia/Iina/Seela Kirsikka

Kiia/Iina/Seela Viktoria

Kiia/Seela Emiliina

Emiliinassa mietityttää se, onko nimi liiankin väännetty? Meistä se on niin ihana, ettemme osaa siitä mitään negatiivista sanoa :D Viktoria nimessä taas mielleyhtymä Poshiina/Victoria Beckhamiin...

Kahdella sisaruksella on aika erikoiset/harvinaiset nimet, yhdellä aika yleinen, mutta pirteä ja hieman erikoinenkin... Kaikilla on vain kaksi nimeä.

T. Michaeela

ris

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäiset viikonloppuna :)!

Vierailija
2/5 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokonaisuudet ovat mielestäni

Kiia Kirsikka ja Iina Emiliina. Etkö halua kerto sisarusten nimiä? Tällöin voisi myös antaa mielipiteen siitä, mikä sopisi sarjaan parhaiten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallinen ja harvinaisempi nimiyhdistelmä, mutta ei yhtään liian outo. Itse vierastan myös tuota Viktoria-nimeä rouva Beckhamin vuoksi, koska hän on minusta hyvin huono roolimalli nuorille tytöille silikoneineen ja anoreksioineen. Toisaalta Vikrtoahan on perinteinen kuninkaallinen nimi, että sikäli ei huonokaan valinta.

Yksikään vaihtoehdoistanne ei ole huono, päinvastoin! Tehkää niin kuin parhaaksi näette, niin ei jää harmittamaan. Minä mietin oman kuopukseni kohdalla monien kivojen nimien kohdalla niin päin, että mitkä ovat ne nimet, joitten kohdalla todella harmittaisi, jos jäävät meillä käyttämättä. Tämä auttoi ja juuri se oikea nimi löytyi monien ihanien joukosta.

Tulehan kertomaan sitten, minkä valitsitte.

Onnea vauvasta!

- tiukkis

Vierailija
4/5 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emiliinasta minulle tulee vain mielikuva emistä (kukan osa) ja liinasta, vrt. pöytäliina tms., vaikkei emiliina tietysti mitään tarkoitakaan. Kirsikka ja Viktoria eivät ole kovasti mieleeni, mutta sopivat sopivat kyllä Seelan perään. Entäpä toiseksi nimeksi Loviisa, Esteriina, Emriikka, Kanerva, Viola tai Valpuri?

Vierailija
5/5 |
12.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiia Kirsikka on näistä minun mielestäni kivoin. Viktoria ei minusta oikein sovin Kiian kanssa, ovat niin erityylisiä nimiä.

Ina Emiliinassa minua vähän häiritsee toisto Ina -ina. Ina Kirsikka voisi myös olla ihan kiva, koska toinen nimi on pehmeä ja lyhyt ja toinen sitten vähän stydimpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän