Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reiman talvimallisto

10.07.2007 |

Joko olette tutustuneet Reiman talvimallistoon? Itse otin esitteen tänään mukaani ja olen vähän pettynyt. Tytölle on onneksi valmiina viime talven alesta ostettu ruskea-vaaleanpunainen, jota muuten on melko samanlainen tänäkin talvena.

Pojalle ei ole oikein mitään kivaa väriä, harmaata ja sinistä, nou tänks. Eli taitaa mennä talvivaatevalinta tänä vuonna toiselle merkille. Harmi, olen ollut tyytyväinen Reimatecceihin.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ostaa sitten jotain muuta merkkiä isompi puku. Tytöille siellä taisi olla nättejäkin, mutta pojille ei ainakaan ollut.

TyttöNukke72:

Toi vihreä on just sitä mitä inhoan yli kaiken. Värejä on ihan liikaa/puku, ja kaikenlaista lumihiutaletta sun muuta sekavaa koristuksina. Levotonta ja rumaa..

Ainoat mun silmää miellyttävät löytyy Kiddoista, pari takkia ja yksi haalari.

Vierailija
22/44 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juurikaan vilkaissut mutta aika mitään sanomattomalta näyttivät...ei mitään super kammotuksia, mutta ei mitään mitä olisin toista kertaa vilkaissutkaan. Tosin malleja oli vain muutama vasta esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin tällaisiin sivuihin ja jäi nuo ihme kaupunkien nimet mieleen, mitä joku tuossa luettelikin. Olisivatko nämä siis jo ensi talven reimaa..?

http://shop.reimashop.se/index.php?page=shop.browse&category_id=110&opt…

Vierailija
25/44 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mistäs mä nyt löydän ne vaaleansiniset tai ruskeat hanskat viime vuoden haalariin...? Petroolia tuntuu löytyvän joka mallistosta.

Vierailija
26/44 |
20.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut ottaa montakin eri haalaria, takkia ja housuja, mutta eipähän tartte ostaa, kun on talvivaatteet valmiina :)

Vierailija
27/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pienten mallistossa on ainakin aika kivoja! Toi Rio on kiva, kiva kun hupussa taas " jotain" :)

Ja toi ruskea-beige? Reykjavik on kans kiva, vaikka oranssien tai turkoosien asusteiden kanssa. Ja Richmond ihan ok perushaalari.

Eiköhän reiman mallistosta tällekin talvelle jotain päälle pantavaa löydy jos tarvis tulee ;)

Vierailija
28/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä tänä talvena mahtuu 98 cm, joten saattaa tuo haalari lähteä meille. Casual mallistossa oli aivan ihana oranssi poikien toppatakki (Acrobat), joka myös kiinnostaa kovasti. Tässä linkki Babies haalarien kuviin (skannasin koneelle =).

http://www.aijaa.com/v.php?i=742971.jpg

Vierailija
29/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikin sen reimatec+ beige-ruskea puvun kanssa ainoat mistä tykkäsin.

Tuo baby mallisto on minusta paljon parempi kuin isompien, onneksi vauva syntyy kahden viikon sisällä, niin voisi etsiä tuon puvun vauvalle ensi talveksi alesta ;)

Muuten harmi kun lapset on jo kaikki yli 122 kokoa, niin ei paljoa ihanuuksia vastaan tule. Varsinkin nuo takit oli minusta tänä vuonna aika valjuja...

Vierailija
31/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun tuo ruskea-keltainen olikin tuollainen " enemmän tytölle" - haalari.. ovat aivan Ihanat värit yhdessä!

Kiitos, muuten sinulle, Röpöläinen, noista kuvista.. Olen täällä kynttä purren miettinyt pari päivää, että millaisia nuo uudet puvut mahtavat olla! :D

Vierailija
32/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä varmaan pojalle joku noista joulun jälk aleista ostetaan kun odottamassa oleva 92cm tuskin koko talvea mahtuu. Kaikki muut baby-malliston mallit on kivoja paitsi tuo roosa-ruskea...en tykkää noista leikkauksista. Kiva kun ovat ainakin baby-malliston osalta palanneet simppelimpiin/selkeisiin leikkauksiin ! :)

Vierailija
33/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo espoo haalari (Reimatec + malli ) on ihan kivan näköinen minusta ruskea-beigenä

http://www.aijaa.com/v.php?i=743712.jpg

eli näkyy tässä kuvassa =)

Ja tässä oranssi takki, joka minusta on herkku (Casual mallisto, kauppatakiksi ) Olisi kiva tietää missä housumalleissa on henkselit ja mitä värejä niissä on. Tyttöjen vaatteet ovat perinteistä vaaleanpunaista ja ruskeaa, mutta meillä tykätään niistä edelleen....

http://www.aijaa.com/v.php?i=743714.jpg

Harmi tosiaan, että kuvastossa näkyvät vain tietyt värit. Täytyy odotella nettisivujen päivitystä.

Vierailija
34/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireessä ei pitäisi mitään tehdä

http://www.aijaa.com/v.php?i=743718.jpg

Vierailija
35/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun tulisivat jo kaupoihin niin pääsisi hipeltämään =O)

Onneksi meillä menee vielä ensi talvena 92 tai 98 niin voin baby- haalarin ostaa.

Tuo Raahe haalarikin voisi olla kiva kun sitä pitäisi saada ruskeana tai vaal.pun.

Vierailija
36/44 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli semmonen musta-havunvihreä..minulle siitä tuli mieleen parin vuoden takainen musta-vihreä haalari..värit oli mielestäni ihan samat. mutta tuskinpa nyt sentään :)

Vierailija
37/44 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oranssi takki on kiva, se varmaan menisi viime vuoden koko ruskeiden reimatec housujen kanssa, tai ainakin mustien.

JOS näet tuota takkia jossain tässä lähistöllä, niin olisin kiitollinen vinkistä! Jr-pukutaloon sitä ei ainakaan tule, kun niillehän ei tule kiddo eikä casual mallistoa lainkaan.

Tuskin jaksan vauvan kanssa kovasti vielä kauppoja kierrellä, joten mielelläni kuulisin täsmä vihjeen lähitienoilta, jos sitä näkyy myynnissä.

t, epiapi ja rv 40+1 (syntisipä jo...)

Vierailija
38/44 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet varma, että haluat takin, niin käy tilaamassa se Pukutalosta. Kävin muutama viikko sitten selaamassa luettelot ja jäin vielä miettimään talvivaatetusta. Meillä odottaa kaapissa viime vuoden lime/harmaa Reimatec asusteineen ja tilasin jo keväällä mustan Reimatecin 104 cm. Nyt luulen, että tuo jälkimmäinen on iso meille. Täytyypi ostaa toinen 98 ja takki + housut. Poika aloittaa hoidon elokuussa ja minua työt kutsuvat. Tuntuu tosi vieraalta ajatukselta palata töihin. Olin ajatellut löytäväni hoitovapaan aikana muuta työtä, mutta on kai oltava onnellinen että on töitä!

Itse meinaan tilata tuon oranssi takin kyläily/kauppatakiksi, kun on niin ihanan pirteä väri. Housujen väritystä itsekin mietin, ruskea tai musta olisi varmaan hyvä.

epiapi:

Tuo oranssi takki on kiva, se varmaan menisi viime vuoden koko ruskeiden reimatec housujen kanssa, tai ainakin mustien.

JOS näet tuota takkia jossain tässä lähistöllä, niin olisin kiitollinen vinkistä! Jr-pukutaloon sitä ei ainakaan tule, kun niillehän ei tule kiddo eikä casual mallistoa lainkaan.

Tuskin jaksan vauvan kanssa kovasti vielä kauppoja kierrellä, joten mielelläni kuulisin täsmä vihjeen lähitienoilta, jos sitä näkyy myynnissä.

t, epiapi ja rv 40+1 (syntisipä jo...)

Vierailija
39/44 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutkos sinäkin Riihimäellä? Nyt hoitovapaalla on ollut kiva kierrellä Tampereen Espoon, Vantaan ja Helsingin -suunnalla etsimässä kolmelle lapselle vaatetta ( 11v, 8v ja kohta siis 3v). Missä ihmeen välissä sitä ehtii taas kauppoihin, kun työt alkavat? =)

Vierailija
40/44 |
22.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu, kun täältä näki kuvat!