Reiman talvimallisto
Joko olette tutustuneet Reiman talvimallistoon? Itse otin esitteen tänään mukaani ja olen vähän pettynyt. Tytölle on onneksi valmiina viime talven alesta ostettu ruskea-vaaleanpunainen, jota muuten on melko samanlainen tänäkin talvena.
Pojalle ei ole oikein mitään kivaa väriä, harmaata ja sinistä, nou tänks. Eli taitaa mennä talvivaatevalinta tänä vuonna toiselle merkille. Harmi, olen ollut tyytyväinen Reimatecceihin.
Kommentit (44)
sain Ison Omenan Pikku Kipparista.
Nyt kun esitettä tarkemmin katson, niin ehkä - ehkä tuo ruskea- vaaleanruskea punaisella tehosteraidalla voisi mennä pojalle. Mielummin kyllä ostaisin yksivärisen niin kuin viime vuonnakin.
Ja onko se siis ihan peruspunaista?
Poikien mallissa punaista näyttää olevan vain ohut raita rinnasa ja hihoissa sekä hupun sisus. Tyttöjen mallissa (onko niissä nyt oikeestaan niin eroakaan) on enemmän punaista, se on päävärinä.
Niin ja Reimalta on tullut uutuutena sisävaatteita.
Reimalla on joskus aikoinaan ollut sisävaatteitakin, muistan että niillä oli omat myymälät jossa oli loppuunmyynti 2002 tai 2003 ja silloin ainakin siellä oli myynnissä paljon Reiman sisävaatteita..... mutta lopettivat silloin siis omat myymälänsä ja noi sisävaatteet.
Olivatko noi vaatteet kivan näköisiä?
Tyttöjen Reimatec+ haalarissa on vaaleanpunaista ja ruskeaa. Kuvastosta en muita värejä tyttöjen plussasta löydä. Kuvastossa olevat sisävaatteet näyttävät kivoille ! Reima Casual tuotevalikoimassa on pojille oranssia, mustaa, sinistä ja tytöille ruskeaa, vaaleanpunaista, harmaata. Nää värit kuvastossa, varmasti muitakin löytyy ? Reima Kiddo tuotevalikoimassa ( entinen Peuhari ) on tytöille ruskea, beige, vaalea haalari, pinkki, harmaa (?) haalari, pojille sinistä, harmaata ja mustaa.
Ja ne on just niitä sisävaatteita. Tehtaanmyymälät toimivat edelleen Kankaanpäässä ja Parkanossa
Katselin eilen sitä isompaa kuvastoa eli kauppiaiden kuvastoa ja siinä oli myös yksivärisiä haalareita.
Tuo pieni kuvastohan on vain esite, jossa on tosi vähän eri värivaihtoehtoja ym esillä. Harmi. Ja kun nettisivuillekaan ei tule kunnon kuvia kaikista värivaihtoehdoista, on vaan ne pienet ruudut missä näkyy värivaihtoehdot.
Itse en nyt mallistosta löytäisi tytöille yhtään mitään =( Onneksi esikoiselle ostettiin alesta kouluun tickettoheaven untuvatakki ja jonathan housut ja viimevuotinenkin reimatec 2.osainen mahtuu vielä.
(OT: oletteko ostaneet ekaluokkalaiselle haalarin, vai pärjäisikö tyttö jo pelkästään kahdella kosteussuojatulla takki+housut yhdistelmällä?)
Pojalle katsoin jo aiemmin tuota reimatec+ haalaria. Värinä beige-ruskea (tuosta väristäkään ei ole kuvaa siinä asiakkaille jaettavassa esitteessä). Oli ainut väri joka minua miellytti poikien väreistä, kun täytyy puvun olla kuitenkin +-versio.
Toi vihreä on just sitä mitä inhoan yli kaiken. Värejä on ihan liikaa/puku, ja kaikenlaista lumihiutaletta sun muuta sekavaa koristuksina. Levotonta ja rumaa..
Ainoat mun silmää miellyttävät löytyy Kiddoista, pari takkia ja yksi haalari.
Mustia oli koko mustina ja sitten myös sellaista jossa oli harmaata mukana. Voi olla että oli muitakin.
Tyttönukke: Minäkin heti kauhistelin tuota vihreää, aivan kamala vihreä. No en ole muutenkaan vihreän ystävä, mutta tuo oli ihan yliveto, aivan kamala.
Samoin se kelta-ruskea yhdistelmä oli musta kamala...
Koko mallisto oli tosiaan aika pettymys. Meillä on ollut ulkovaatteet aina 90% reimaa, mutta nyt ei ainakaan tule. Ja onneksi viime vuotiset mahtuu suurimmaksi osaksi. Tai no yhden kivan hatun siellä näin, sen taidan ostaa tytölle tuon ticketin takin seuraksi...
Kaksi poikien babyhaalaria ja yksi tyttöjen, sekä yksi isojen poikien haalari.
Itse en myöskään pidä leikkauksista enkä lukuisista väreistä, mutta positiivista oli, että tänä talvena Reiman ruskea jo näyttikin ruskealta :)
Eli jos mallistosta löytyy yksivärinen ruskea haalari, se voisi olla ihan ok.
Remulta tulee 2-värinen ja 3-värinen malli, jos aiemmin näkemäni kuvat vielä pitävät paikkansa. Super Remu oli myös 3-värinen. Pääväri suuressa osassa oli tummansininen, harmaa (grafiitti) tai ruskea. Yläosissa eri sinisen sävyjä, turkoosia, vaaleanpunaista, keltaista ja punaista.
Jospa Remuista löytyy vähän väriä kaipaaville vaihtoehtoja.
Aina vaan samaa ja samaa. Jos olis tytön niin haluaisin hänelle vaik persikan, aprikoosin tai mintun vihreän haalarin. Pojillekin vois keksiä uusia väriyhdistelmiä (vaik vaalea vihreä/vaalea sininen yhdistelmä), pikkupojille ainakin, isommat haluaa ehkä noita harmaita ja muita perusvärejä.
On onneksi jo haalari valmiina. Toivon että Jonathanin vaatteet ois raikkaampia niin voin sit kevään alesta ostaa :)
aprikoosin vihreä olis varmaan kamala :D
eli tuleekohan myyntiin muun värisiä Reimatec + haalareita tytöille kun se kuvastossa ollut harmaa/ruskea/vaaleanpunainen? Oli ihan ok. näköinen mutta meillä on jo viime vuoden vaaleanpunainen takki ja harmaat housut eli on liian samanlainen.... Minusta se punainen/beessi haalari näytti kivalle mutta kun ei taida tavallinen tecci kestää 5-vuotiaan käytössä.
Tietääkö joku mitä värejä Super Remussa on tulossa tytöille?
Päiväkotiin pitäisi saada joku kestävä ja hyvännäköinen puku :=)
kuulostaa taas juuri minun makuuni sopivalta.. Mikäli keltainen oli sellainen 70-luvun keltainen eikä kirkas?! Harmi, kun niitä ei tosiaan mistään sivuilta pääse vielä kurkkimaan! :(
onko Reimalla vielä peuharin tyylistä haalaria mallistossaan, nyt en tarkoita tec+ versiota vaan niiden nimi oli Protective wear. Pojilla oli viime talvena sellaiset (ostettu sitäedellisenä vuonna alesta) ja yritin talvella alesta bongata vastaavia, mutta en löytänyt.
Onko näiden tuotanto ihan kokonaan lopetettu. Sääli olis koska totesin ne hyväksi hinta-laatu suhteeltaa.
Ainakin hinta on edullisempi kuin Teceillä.
Ja se keltainen todellakin oli 70-luvun keltainen(järkyttävä väri mielestäni joka tapauksessa). Tytöille oli aivan ihana casual-puku, tumman ruskea, jossa vähän vaaleanpunaista. pojille ei mielestäni ollut ainakaan siinä pikkukuvastossa kummoistakaan valikoimaa. yksivärinen Raahe-haalari oli tummanharmaa tai musta, ei oikein saa selvää väristä.
Tosi ihania babyhaalareita mallia Rio ja Rotterdam, missä kaksi vetoketjua molempiin lahkeisiin, ainakin vaaleansinisenä ja oisko lähellä savia tuo toinen väri. Mutta tod.näköisesti kumpaakaan ei täällä oulussa löydy mistään liikkeestä....
Varmaan useampikin haalari näyttää hyvältä kun silmä tottuu...
Olen tosi monessa mallistossa törmännyt tuohon ruskea-keltainen yhdistelmään. Eka kerran nähtynä tuntui tosi oudolta, mutta onpa meillekin jo ostettu syksyksi kyseistä yhdistelmää. Ja tosi moni tuntuu pitävän. Varsinkin poikien äidit ;) Oliskohan tuo uusi ruskea-vaaleansininen, jota viime talvena oli joka paikassa ja kaikilla ;)
metsänvihreää/kirkkaampaa vihreää/vaaleaa , ruskeaa/kirkasta sinistä/vaaleaa, harmaata ja mustaa, vaaleata/punaista /ruskeaa.
Takeissa vaaleata/beigeä , ruskeaa, tummaa sinistä/vaaleata, mustaa. Nämä muistan kuvastosta ;)