Mieheni uhkaa jättää mut, jos en lopeta sohvalla makoilua iltaisin
Kun muksut on saatu nukkumaan ja kotityöt tehtyä, mielelläni menen sohvalle katsomaan telkkaria tai dvd:tä. Nyt mies sanoi, että hänelle riitti.
Ei kestä kuulemma katsoa mua kun vaan makaan kaiket illat. Kysyin mitä pitäis sitten tehdä (ei ole tiskattavaa, ei pyykkiä tms) mutta ei osannut antaa vastausta. Karjui vaan laiskoista ämmistä... Mitä tää on?! Seksiä mies kyllä saa useasti, ettei kyse voi siitä olla. Itsekkin se menee autotalliin rassailemaan tms kun muksut menneet nukkumaan. Tätä miehen valitusta on nyt jatkunut parisen kuukautta, tänään sitten uhkas erolla...
Mitä mä teen väärin? Mitä pitäis tehdä??
Kommentit (10)
ts. miehesi haluaisi enemmän huomiota, hellyyttä....Ei vaan osaa sanoa sitä ääneen. Aika söpöä jos silleen ajatteleen alkaa.
telkkaria katsoessa polkemaan kuntopyörää. Sekä mies että minä.
leposi olet ansainnut päivän työn jälkeen. ihana levätä hetken rauhassa ja tuijottaa telkkua.
ja haastaa riitaa siitä kun ei muuta keksi. been there, done that.
Ei se siitä huuda vaan ihan toisesta syystä...
Pesen pyykit, silitän, teen suuat, imuroin yms kotityöt ja hoidat muksut samalla. Ja ei, en ole pullukka. Pituutta 161cm ja painoa 51kg. Ja miehen raissailu autotallissa ei ole kovin fyysistä toimintaa, ainakaan meillä. Toinen nainen? Ihmettelen vaan missä välissä. Ja miten? Jos sen puhelin piippaa viestiä niin useasti sanoo " kato mitä siellä on" jos ei itse jaksa lähteä katsomaan. Eli tuskin salailee mitäänn.
AP
Mikä sitä vaivaa?? Kysyin haluaako eron, suuteli vaan. Mun pää ei kestä!!!
Tai kysy, että mitä rakkaani haluaisit sitten tehdä, kun seuraavan kerran asiasta huomauttaa. Tuo haiskahtaa vähän siltä että mies on ihastunut toiseen ja hakee oikeutusta sille että sinä olisit mahdollisimman ärsyttävä hänen mielestään, joten hän voisi sitten hyvällä omalla tunnolla jättää ärsyttävän sohvalla makaavan laiskan vaimonsa... Älä mene mukaan leikkiin. ei kukaan nimittäin oikeasti eroa tuollaisen syyn takia.
kehittää itseäsi, opiskella, lukea, tehdä käsitöitä, maalata tai piirtää, jumpata, mitä nyt ihmiset tekee. Vaikka liimata valokuvia albumiin.
Jos itse on touhukas, toisten laiskottelu helposti ärsyttää. Varsinkin jos pitää laiskuutta jonkinlaisena syntinä. Tai sitten sitä on ruvennut ärsyttämään se, ettet kehity (ihmisenä) vaan olla löhnötät vain.
Mutta sinulla on oikeus olla sinä tietenkin. Turhaa sen kiukuttelu on, mutta kannattaahan se ottaa vakavasti. Yritä puhua sen kanssa.