AV-SUOMI sanakirja
Kommentit (57)
Aaveilla=palstailla av:lla
Mammasanasto= masuasukki, tisseily, kestoilu ym. tyhmät ja kaikkien av-mammojen inhoamat ilmaukset
Lähiönimi=Lucas, Nico, Jessica ym. vastaavat
S80=Stella, palstan virallinen eliittimamma, josta kukaan ei oikein tiedä onko provo vai ei
Mrs. Starlight= Palstan virallinen " huono nainen"
Vierailija:
Provolla provosoidaan ihmisiä esim. sektio ei ole synnytys. Trolli on täysin tuulesta temmattu juttu esim. APUA ! multa tuli just lapsivedet ja mulla on 10 kk ikäinen lapsi, miten mä voin olla raskaana?!
palstan inhoama sisustyyli on niemtty sotka-tyyliksi (vrt. jysk, masku, suomisoffa). Kenelläkään ei OIKEASTI kotona ole tätä tyyliä vaan kaikilla on Vepsäläisestä ostettua muuramea, aaltoa jne. laatudesing- kalusteita. Palstalla vaan hauskutaan niitä luusereita jotka kalustavat kotinsa ns. tavallisesti = huonosti.
TV-alttari= edellä mainituista kaupoista otettuja tv-taso, jonka päälle on laitettu TV (voitteko kuvitella), ja lisänä jos on vielä muutama muistoesine, ulkomailta tuotu muisto, hääkuva tms. on alttari täydellinen (katastrofi). AV-laisella ei oikeasti ole TV-alttaria, kaikilla on mediahuone, jossa tv:ta katsotaan. Kellään se TV EI ole olohuoneessa, tai jos on niin se ei tv-alttarilla (en tiedä missä mutta ei ainakaan tv-tasolla, ilmeisesti)
Siis kuka on eka tajunnu sanoa " ap" tai " av-mamma" ? Kukaan ei taida edes tietää :)
Vierailija:
Siis kuka on eka tajunnu sanoa " ap" tai " av-mamma" ? Kukaan ei taida edes tietää :)
Vierailija:
palstan inhoama sisustyyli on niemtty sotka-tyyliksi
S80=Stella, palstan virallinen eliittimamma, josta kukaan ei oikein tiedä onko provo vai ei
Vierailija:
TV-alttari= edellä mainituista kaupoista otettuja tv-taso, jonka päälle on laitettu TV (voitteko kuvitella), ja lisänä jos on vielä muutama muistoesine, ulkomailta tuotu muisto, hääkuva tms.
Tuokin kai käy alttarista, mutta THE alttari on sellainen pieni kirjahylly (helppohoitoista melamiinia, kirsikan värissä), jossa on sivuilla lasivitriinit (köyhillä kaapit) ja keskella iso tyhjä tila telkkarille. Telkkarin alla tila videoille ja laatikoita kaseteille. Ylhäällä on usein sivuosat yhdistävä avohylly.
Vitriineihin on kasattu elegantiksi asetelmaksi kehystettyjä valokuvia, miniviinapulloja, mainostuoppeja ja matkamuistoja aurinkorannoilta, ylähyllyllä on mariskooli ja aaltomaljakko, jossa muovikukkia. Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä.
Vierailija:
Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä.
olen kyllä luullut että av-mamma on kuka tahansa viisaita neuvoja av:lla jakeleva henkilö... siis niin että myös minä lapseton ja mun mies olemme välillä av-mammoja, vaikka lapsia meillä ei ole.
olenko väärässä?
Kultaköynnös mulla oli vain jouluisin...
Nykyään ei onneks tulis tommonen kotialttari kysymykseenkään.
Mun lapsilla ikäeroa 10,5 kk, joten eiköhän toi oo ihan mahdollista. Toki tiesin olevani raskaana :)
junttikeskustelut kävivät aikoinaan kuumina av' llä.
Keskustelijat jakautuivat lähinnä ' vihaan juntteja' - ja ' olen juntti ja ylpeä siitä!' - lahkoihin.
Huutis: nettihuutokauppa, jossa av-mammat myyvät käytettyä kamaa
Kirjahylly on kirjoille. TV-taso on mieluiten kotimaista designia (sellainen kiiltäväpintainen valkoinen tai musta laatikko) tai sitten joku wanha lypsyjakkara tai poljettava singeri taimuuta tosi omaperäistä ja ihanaa, joka tuo sen ripauksen eksotiikkaa tyylikkääseen kotiin.
Parastahan on, jos TV:tä ei ole. korkeintaan videotykki tai tauluksi naamioitu seinällä roikkuva litteä screeni on sallittu.
ja tietysti vastakohtana teiniäidit=alle 25v äidit
" Tuokin kai käy alttarista, mutta THE alttari on sellainen pieni kirjahylly (helppohoitoista melamiinia, kirsikan värissä), jossa on sivuilla lasivitriinit (köyhillä kaapit) ja keskella iso tyhjä tila telkkarille. Telkkarin alla tila videoille ja laatikoita kaseteille. Ylhäällä on usein sivuosat yhdistävä avohylly.
Vitriineihin on kasattu elegantiksi asetelmaksi kehystettyjä valokuvia, miniviinapulloja, mainostuoppeja ja matkamuistoja aurinkorannoilta, ylähyllyllä on mariskooli ja aaltomaljakko, jossa muovikukkia. Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä."
LOISTAVA, nauroin vedet silmissä :D
Lasten tekemiseen liittyvissä sanavalinnoissa on siis oltava hyvin tarkkana!
LOL= paljon naurua jonkun viestistä eli lots of laughs tai laugh on loud.
myöskin
ILMAO= I laugh my ass off.
EVP= elää vaimon palkalla