Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AV-SUOMI sanakirja

Vierailija
10.07.2007 |

.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVP= elää vaimon palkalla

Vierailija
22/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaveilla=palstailla av:lla

Mammasanasto= masuasukki, tisseily, kestoilu ym. tyhmät ja kaikkien av-mammojen inhoamat ilmaukset

Lähiönimi=Lucas, Nico, Jessica ym. vastaavat

S80=Stella, palstan virallinen eliittimamma, josta kukaan ei oikein tiedä onko provo vai ei

Mrs. Starlight= Palstan virallinen " huono nainen"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Provolla provosoidaan ihmisiä esim. sektio ei ole synnytys. Trolli on täysin tuulesta temmattu juttu esim. APUA ! multa tuli just lapsivedet ja mulla on 10 kk ikäinen lapsi, miten mä voin olla raskaana?!

Vierailija
24/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstan inhoama sisustyyli on niemtty sotka-tyyliksi (vrt. jysk, masku, suomisoffa). Kenelläkään ei OIKEASTI kotona ole tätä tyyliä vaan kaikilla on Vepsäläisestä ostettua muuramea, aaltoa jne. laatudesing- kalusteita. Palstalla vaan hauskutaan niitä luusereita jotka kalustavat kotinsa ns. tavallisesti = huonosti.

TV-alttari= edellä mainituista kaupoista otettuja tv-taso, jonka päälle on laitettu TV (voitteko kuvitella), ja lisänä jos on vielä muutama muistoesine, ulkomailta tuotu muisto, hääkuva tms. on alttari täydellinen (katastrofi). AV-laisella ei oikeasti ole TV-alttaria, kaikilla on mediahuone, jossa tv:ta katsotaan. Kellään se TV EI ole olohuoneessa, tai jos on niin se ei tv-alttarilla (en tiedä missä mutta ei ainakaan tv-tasolla, ilmeisesti)

Vierailija
25/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka on eka tajunnu sanoa " ap" tai " av-mamma" ? Kukaan ei taida edes tietää :)

Vierailija
26/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siis kuka on eka tajunnu sanoa " ap" tai " av-mamma" ? Kukaan ei taida edes tietää :)

Vierailija
27/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

palstan inhoama sisustyyli on niemtty sotka-tyyliksi

Vierailija
28/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

S80=Stella, palstan virallinen eliittimamma, josta kukaan ei oikein tiedä onko provo vai ei

Vierailija
29/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

TV-alttari= edellä mainituista kaupoista otettuja tv-taso, jonka päälle on laitettu TV (voitteko kuvitella), ja lisänä jos on vielä muutama muistoesine, ulkomailta tuotu muisto, hääkuva tms.

Tuokin kai käy alttarista, mutta THE alttari on sellainen pieni kirjahylly (helppohoitoista melamiinia, kirsikan värissä), jossa on sivuilla lasivitriinit (köyhillä kaapit) ja keskella iso tyhjä tila telkkarille. Telkkarin alla tila videoille ja laatikoita kaseteille. Ylhäällä on usein sivuosat yhdistävä avohylly.

Vitriineihin on kasattu elegantiksi asetelmaksi kehystettyjä valokuvia, miniviinapulloja, mainostuoppeja ja matkamuistoja aurinkorannoilta, ylähyllyllä on mariskooli ja aaltomaljakko, jossa muovikukkia. Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä.

Vierailija
30/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä.

Vierailija
31/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kyllä luullut että av-mamma on kuka tahansa viisaita neuvoja av:lla jakeleva henkilö... siis niin että myös minä lapseton ja mun mies olemme välillä av-mammoja, vaikka lapsia meillä ei ole.

olenko väärässä?

Vierailija
32/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultaköynnös mulla oli vain jouluisin...

Nykyään ei onneks tulis tommonen kotialttari kysymykseenkään.

Vierailija
33/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsilla ikäeroa 10,5 kk, joten eiköhän toi oo ihan mahdollista. Toki tiesin olevani raskaana :)

Vierailija
34/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

junttikeskustelut kävivät aikoinaan kuumina av' llä.

Keskustelijat jakautuivat lähinnä ' vihaan juntteja' - ja ' olen juntti ja ylpeä siitä!' - lahkoihin.

Huutis: nettihuutokauppa, jossa av-mammat myyvät käytettyä kamaa

Vierailija
35/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjahylly on kirjoille. TV-taso on mieluiten kotimaista designia (sellainen kiiltäväpintainen valkoinen tai musta laatikko) tai sitten joku wanha lypsyjakkara tai poljettava singeri taimuuta tosi omaperäistä ja ihanaa, joka tuo sen ripauksen eksotiikkaa tyylikkääseen kotiin.

Parastahan on, jos TV:tä ei ole. korkeintaan videotykki tai tauluksi naamioitu seinällä roikkuva litteä screeni on sallittu.

Vierailija
36/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tietysti vastakohtana teiniäidit=alle 25v äidit

Vierailija
37/57 |
11.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tuokin kai käy alttarista, mutta THE alttari on sellainen pieni kirjahylly (helppohoitoista melamiinia, kirsikan värissä), jossa on sivuilla lasivitriinit (köyhillä kaapit) ja keskella iso tyhjä tila telkkarille. Telkkarin alla tila videoille ja laatikoita kaseteille. Ylhäällä on usein sivuosat yhdistävä avohylly.

Vitriineihin on kasattu elegantiksi asetelmaksi kehystettyjä valokuvia, miniviinapulloja, mainostuoppeja ja matkamuistoja aurinkorannoilta, ylähyllyllä on mariskooli ja aaltomaljakko, jossa muovikukkia. Usein vielä kultaköynnös valumassa alas vitriinin päältä."

LOISTAVA, nauroin vedet silmissä :D

Vierailija
38/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tekemiseen liittyvissä sanavalinnoissa on siis oltava hyvin tarkkana!

Vierailija
39/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei-saa.

Vierailija
40/57 |
16.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL= paljon naurua jonkun viestistä eli lots of laughs tai laugh on loud.

myöskin

ILMAO= I laugh my ass off.