Mä olen niiiin ylpeä mun melkein 2v pojasta!!
Vaikkei tää aihe nyt varmaan olekkaan mun ansiota, vaan sen ettei tänään ollut niin hirveästi uhmaa päällä, mutta kerrankin asiat on mennyt putkeen!
Käytiin kävellen kaupassa, pikkusisko vaunuissa ja poju seisomalaudalla, ja pysyi siinä vaikka itse täytin koria niistä NIIN houkuttelevista hyllyistä. Kaksi kertaa taisi lähteä vähän tutkiskelemaan, mutta meni laudalle takaisin kun muistutin asiasta.
Tultiin kotiin, ja herra tuli ihan suosiolla sisälle ja riisui itse (!!!!) kengät. Ikinä ei ennen ole sitä itse tehnyt, osasyynä varmaankin se ettei koskaan haluaisi tulla sisälle.
Söi lohikiusausta ilman mutinoita, ihan kunnon annoksen, ja meni oma-aloitteisesti päiväunille.
Mistähän nyt tuulee??? Meillä siis uhma pahimmanlaatuisesti päällä ja yleensä mikään asia ei suju ilman kommervinkkejä ja kiukutteluja, jotenkin ihan uskomaton fiilis kun tuo lapsi on osannut käyttäytyä noin hyvin, jopa siellä kaupassa :o
Mun ihana poika!! Toivottavasti jatkaa päivän loppuun samalla linjalla.... (niin varmaan....)
Kommentit (2)
Mun just kohta 2v neiti tuli tänään laivalta, eli oli 2 yötä poissa. Hain tytön satamasta, bussimatka sujui hyvin, mutta kun päästiin kotiin niin taas sama paska alkoi. Kaks minuuttia kotona ja olin valmis kuristamaan kakaran..
Tarvis ite vaan päiväunet niin helopttais, ei vaan neitiä nukuta...
Toivottavasti fiilis säilyy. Meidän 2 v 2 kk tytöllä yleensä toinen puolisko päivästä tuollaista ja puolet jotain ihan muuta :)