Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ottaa pattiin yks nainen. Se tekisi vaikka mitä että saisi meidät eroamaan.

Vierailija
10.07.2007 |

Ei mitään tapoja tällä naisella. Mieheni on varsin selvästi ilmoittanut tälle ettei onnistu. Akka vaan kulkee perässä. Lähettelee viestejä ym ym ym. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oma ukkoni ei ole kohteena, mutta tiedän näitä takiaisia olevan. Ja ihan sinkkumiehiäkin osa yrittää väkisin, vaikka on jo mies moneen kertaan sanonut, ettei kiinnosta pätkääkään.

Ihmetyttää, eikö naisella ole minkäänlaista itsetuntoa, jos pitää pommittaa ja pommittaa miestä, joka ei ole pätkääkään kiinnostunut ja on vielä tehnyt sen selväksi. Säälittävää....

Vierailija
2/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sille pitää tehdä ennenkuin ymmärtää jättää rauhaan!!! Olen ihan raivona taas tänään ollut tän asian takia. Mieheni pitäis olla paljon paljon ylimielisempi ja töykeämpi tätä liehittelijää kohtaan, ärsyttää sekin ukonnahjus joka varmaan jollain tasolla nauttii tilanteesta! Mutta minä alan olla hermoraunio :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei minulle mitään laita ja tosi halveksivasti puhuu minulle.

Vierailija
4/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee koko ajan " asiaa" mieheni luo työn varjolla mutta lopulta utelee kotiasioita ja on ehdottanut eroakin ihan suoraan. Elättelee toiveita että saisi mieheni itselleen. Kyttää milloin en ole kotona ja yrittää tuppautua " kylään" yms. järjetöntä.

Ihan ala-arvoinen ihminen tämä, ei minkäänlaista moraalia, oma napa lähinnä kun haluaa hajottaa toisten perheen ja aiheuttaa kärsimystä monille ihmisille. Miehenikin on sitä mieltä että tällä naisella on huonot elämänarvot ja hän on huono äiti omille lapsilleen (yh ja hilluu vuoroviikot baarissa kun lapset ovat ex-miehellään yms.) eli ei siinä mielessä edes " varteenotettava kilpailija" mutta aiheuttaa silti eripuraa välillä suhteessamme.

Vierailija
5/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ollut torjuva isä tai ei isää ollenkaan?

Vierailija
6/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eronnut ilmeisesti siksi kun on pettänyt miestään, eli jotain on vialla kun koko ajan etsii uusia miessuhteita...

Vierailija
7/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tulkinta ainakin siitä nimenomaisesta tapauksesta oli, että se liehittelijä näki näiden toisten ihmisten suhteessa paljon sellaista hyvää, jota ei ollut omissa suhteissaan löytänyt. ja vissiin järkeili että kampeamalla tämän onnellisen suhteen naisosapuolen ulos ja itsensä hänen tilalleen, se onni tavallaan jatkuu ja hän pääsee kerrankin osalliseksi siitä. näin mä tulkitsin.

Vierailija
8/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun tulkinta ainakin siitä nimenomaisesta tapauksesta oli, että se liehittelijä näki näiden toisten ihmisten suhteessa paljon sellaista hyvää, jota ei ollut omissa suhteissaan löytänyt. ja vissiin järkeili että kampeamalla tämän onnellisen suhteen naisosapuolen ulos ja itsensä hänen tilalleen, se onni tavallaan jatkuu ja hän pääsee kerrankin osalliseksi siitä. näin mä tulkitsin.

Vierailija
9/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yks ystävä, joka avokilleni koko ajan liehitteli, että enhän minä ymmärrä sitä ja kuinka hänen kanssaan olis paremmin jne..

Avokkini sitten uskoi sen ja kävi paneskelemassa kaveriani. Erohan siitä tuli, mutta avokki ei tätä ystävääni ottanutkaan.

Meni vuosia ja menin naimisiin. Ystäväni ilmestyi heti uudelleen kuvioihin. Hänelläkin oli jo mies ja 2 lasta. Sama virsi jatkui miehelleni, että enhän minä ymmärrä ja hän olisi parempi.

Mieheni nauroi räkäisesti päin naamaa tälle ystävälleni.

Kuulin sitten jälkeen päin, että ystävä oli pettänyt miestään ja kärähtänyt rysän päältä. On nyt sitten vihdoin saanut varatun miehen itselleen.

Vierailija
10/12 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti se miehen itsetuntoa hivelee, onhan se tavallaan ihan ymmärrettävääkin, mutta myös raivostuttavaa!

Meilläkin samankaltainen tilanne päällä, vielä ei nainen kehtaa viestitellä, hänhän on " ystäväni" . Tulee muuten ilmi.

Itse en voisi noin koskaan tehdä toiselle naiselle, mutta helvetissähän on se erityinen paikka...

Vierailija
11/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällasia kantturoita löytyy, ihan joka ikäryhmästä. Täällä meidänkin pikku paikkakunnalla sellanen häärijä on, ikää yli 50v. Ukkoa on ollut jos jonkin moista, mutta kukaan ei ole joko jäänyt pitemmäksi aikaa tai sitten on laitettu pihalle. Ihan liikkeensä ovelta huutelee miesasiakkaille, josko tulisi glögille. Ei nyt tällä kertaa oli sen miehen komentti. Minunkin miestäni vokotteli vuosia. Tulkaa sinne ja sinne. Voi jumalauta. Lopetin kaikenlaisen jutustelun, en ees vilkase. Saadaan olla suht rauhassa nyt.

Vierailija
12/12 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään tapoja tällä naisella. Mieheni on varsin selvästi ilmoittanut tälle ettei onnistu. Akka vaan kulkee perässä. Lähettelee viestejä ym ym ym. :(

En usko että nainen kulkisi perässä jos miehesi olisi oikeasti tehnyt selväksi ettei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan