Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2v. kieltäytyy syömästä lihaa. Mitä tehdä?

Vierailija
10.07.2007 |

Pelkät kasvikset ja leipä kelpaa, lihaan ei koskekaan.

Eikö sille kohta tule jo jokin vitamiinin puutos?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjille on paljon sivuja. Go Google!

Vierailija
2/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa kasvissyöntisivuja ja korvaa lihat muilla kasvituotteilla, kyllä lapsikin pärjää ilman lihaa loistavasti. ei kuolleet/elävät eläimet ole ihmisten ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin alkaa lihakin upota kun ei muuta ole tarjolla...

Vierailija
4/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 30. Koskaan en ole mitään puutostauteja kärsinyt, kaikki arvot aina ihan huippuluokkaa.

Älä missään nimessä pakota. Tarjoa papuja eri versioina, soijarouheesta tehtyä spagettikastiketta, soijanakkeja yms.

Vierailija
5/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin menee kohtuuttomaksi jos alan tehdä jokaiselle perheen jäsenelle eri ruoat.

Itse syön hyvin vähän lihaa, matkiikohan lapsi minua?

Ap

Vierailija
6/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin menee kohtuuttomaksi jos alan tehdä jokaiselle perheen jäsenelle eri ruoat.

Itse syön hyvin vähän lihaa, matkiikohan lapsi minua?

Ap

Vierailija
7/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi sitä sinun kiusaksi tee.

Vierailija
8/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun iskä tarjoaa sitä pojalle niin eipä kelpaa :(

Meillä syynätään muutenkin ruoat että kuka voi syödä mitäkin kun on näitä allergioita, niin suututtaa kun yhdelle ei sitten kelpaa :/

Eipä muuten haittaa, mutta pysyyköhän se terveenä pelkillä kasviksilla ja napeksimalla leipää?

Voitakaan ei leivälle halua, juustoa ei pysty syömään.

Saa siis liian vähän rasvaa ainakin!

Ap

Vierailija
9/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan kuria pitämään!!!!! Taidat antaa liian helposti lapselle periksi, jos kerran kanakaan ei kelpaa... pistä kelpaamaan!

Vierailija
10/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet vieraantunut elämästä etkä tiedä mistä ruoka tulee. Mitähän ihmiset söivät ennen vanhaan? Soijaa vai?

Vierailija
11/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään lihaa kunnolla, mutta lapsi vaan ei syö. Hampurilainenkaan ei putoa, ottaa pihvin heti pois. No eipä olla enää suostuttu hampparia edes ostamaan. lapsi 4v. eikä taatusti matki ketään. Proteiinin saa korvattua kyllä muullakin.

Vierailija
12/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi nirso lapsi. Vai tunnetteko toista lasta joka ei ole eläissään leipää maistanut, ikää 4v!! Alunperin johtuen allergioista ei oppinut syömään. Nyt saisi syödä mutten kelpaa. Itsekin olen pienenä ollut tosi nirso. Lapsi siis syö paljon mutta vain puuro tai pari ruokalajia kelpaa.

Mutta siis olen aina ihmetellyt miten päiväkodissa lapset oppii syömään??? Pitäskö mun laittaa nuorin lapsi 1v päiväkotiin jotta siitä tulis kaikkiruokainen?? Meillä kotonakin jos ei syö, niin sitten on ilman, enkä esitä temppuja. mutta tämä 4v poika pärjää mainiosti aamupuurolla iltapuuroon. tekis varmaan päiväkodissa samoin??? Meillä lapsia siis 3kpl ja vanhin on kaikkiruokainen. Eli mallia saisi sisaruksiltaan mutta ei ota!!!

En siis osaa apn kysymyksiin vastata, mutta kuulisin mielelläni kommenttia omaani!

Vierailija
13/13 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nimittäin hiffasin kolmevuotiaana, että se liha lautasella on eläimistä. En erittäin eläinrakkaana lapsena syönyt sitä enkä kalaa.

Makkaraa en mieltänyt lihaksi (ovela äiti ei tainnut mainita valmistusaineita). Mutta kokolihaa en suuhuni pistänyt. Enkä kalaa. Kalaa en syö vieläkään. Kokolihaa syön nykyisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi