Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kenelläkään avo/avioliitto jossa saa käydä vapaasti vieraissa?

Vierailija
10.07.2007 |

Tai no vapaasti ja vapaasti. Siis tarkoitan, että harrastetaan parinvaihtoa ehkä kerran parissa vuodessa tai on kolmasosapuoli mukana nainen tai mies.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi