Lue keskustelun säännöt.
Jos on työttömänä, ei saa töitä ahkerasta hakemisesta huolimatta eikä pääsee haluamiinsa kouluihinkaan, niin mitä tehdä?
Kommentit (5)
Et todellakaan pääse muualle kuin jonnekin hikiseen työelämänvalmennus paikkaan, et todellakaan saa mitään sijaisuuksia etkä muuta palkkatyötä!!!
Mutta se on sit eri asia jos itse onnistuu palkkatyön hankkimaan, mutta työkkäristä sitä et saa!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Et todellakaan pääse muualle kuin jonnekin hikiseen työelämänvalmennus paikkaan, et todellakaan saa mitään sijaisuuksia etkä muuta palkkatyötä!!!
Mutta se on sit eri asia jos itse onnistuu palkkatyön hankkimaan, mutta työkkäristä sitä et saa!!
Nimittäin täällä missä mä olen, tuollaista ei tapahdu!!!
Ehkä et enää koskaan pääse töihin ja kuolet köyhänä.
Niin pistää, mutta ILMAISEKSI saat mennä!