Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos on työttömänä, ei saa töitä ahkerasta hakemisesta huolimatta eikä pääsee haluamiinsa kouluihinkaan, niin mitä tehdä?

Vierailija
10.07.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pistää, mutta ILMAISEKSI saat mennä!

Vierailija
2/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan pääse muualle kuin jonnekin hikiseen työelämänvalmennus paikkaan, et todellakaan saa mitään sijaisuuksia etkä muuta palkkatyötä!!!

Mutta se on sit eri asia jos itse onnistuu palkkatyön hankkimaan, mutta työkkäristä sitä et saa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Et todellakaan pääse muualle kuin jonnekin hikiseen työelämänvalmennus paikkaan, et todellakaan saa mitään sijaisuuksia etkä muuta palkkatyötä!!!

Mutta se on sit eri asia jos itse onnistuu palkkatyön hankkimaan, mutta työkkäristä sitä et saa!!

Vierailija
4/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin täällä missä mä olen, tuollaista ei tapahdu!!!

Vierailija
5/5 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et enää koskaan pääse töihin ja kuolet köyhänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän