Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tervessidettä suosittelet? Mikä EI rapise kävellessä?

Vierailija
10.07.2007 |

Huomasin just yövuorossa ollessani, kun on hiljaista, niin kaamee rapina kävellessä! Jos on tiukemmat housut, esim farkut niin ei rapina kuulu, mutta kun on löysemmät kesähousut niin raps raps raps ritiriti joka askeleella... Tämä siis Allways-siteen ominaisuus.. Tamponia ei niukemman vuodon aikana viiti käyttää.

Mikä ois mahd parempi merkki?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi jotain joiden merkkiä en edes tiedä (ekoputiikin alekorista ostettuja, oli muuten eka kerta kun kävin ekokaupassa, kun en ole mikään luomuihminen muuten).

Vierailija
2/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, etten ole koskaan huomannut Alwaysin tai Libressen ratisevan tai hiostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan kerran kun kokeilee, ei ole enää paluuta niihin rapiseviin, hiostaviin muovisiin kertakäyttösiteisiin. Itse olen tilannut osoitteesta www igulee fi

Vierailija
4/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omaat ompelukoneen ja vähääkään ompelutaitoa, on ne helppo tehdä itse. Ostat vaikka yhden malliksi. Netistä pitäisi löytyä ohjeitakin.

Vierailija
5/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnnostuin nyt kyllä kestositeistä. Mulla on _tosi_ runsaat kuukautiset. Kertakäytöistä sidettä saa vaihtaa jatkuvasti. Uskaltaisinko silti koittaa kangassiteitä? Kuulostaa kyllä paljon miellyttävämmältä kuin paperi-muovisysteemit.

Vierailija
6/6 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rapise.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä