Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paranormaali hissi?

Vierailija
09.07.2007 |

Vierailen silloin tällöin Helsingin Pasilassa eräässä kerrostalossa, jossa on mielestäni omituinen hissi.

Hissi on aika pieni kantokyvyltään ja olemmekin usein joukolla liikkeellä ollessamme joutuneet käyttämään hissiä useamman kerran peräkkäin.

Hississä saattaa yhtäkkiä tuoksua voimakkaasti " vanhahtavalta" hajuvedeltä. Muutaman kerran lattialle on myös ilmestynyt ruusun terälehtiä.

Olen huomannut, että hississä on jotain outoa ja olen nykyään tehnyt niin, että avaan hissin oven kohteliaasti ensiksi menevälle porukalle (nuuhkaisen hissiä, tsekkaan onko lattialla mitään) ja jään sitten itse odottamaan hissiä jäljelle jääneiden ihmisten kanssa. Kuulemme hissin menevän alas, ystävämme jäävät sinne, hissi tulee suoraan ylös uudestaan. Ja sitten siellä on näitä kummallisuuksia.

Ilmiöitä on ollut myös silloin, kun olen itse käyttänyt hissiä yksin. Ei pelota, mutta naureskelen mieheni kanssa tälle omituiselle hissille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä talossa on tollanen hissi? Joku asuintalo vai virasto vai mikä?

Vierailija
2/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin luultiin että tää on joku toiminto että hissi testaa itseään tai jotain mutta huoltomiehen mukaan sellaista ei ole. Nykyään puhutaankin jo että sielut siellä matkaa hissillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän