Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Minkä ikäisen pojan voi vielä viedä naisten pukkariin uimahalleissa ym. vastaavissa paikoissa?

Vierailija
09.07.2007 |

Omasta mielestäni 7-v. on ehdoton raja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin kerran uimassa ja vastaan käveli suihkuhuoneessa oppilaita - poikia - ja olin siis naisten puolella. Oli tosi noloa ja pois oli lähdettävä. En edes heti tunnistanut kun käytän laseja, jotka eivät tietty olleet päässä. 13 -vuotiaat ovat yleensä jo murrosikäisiä. Seuraavana päivänä koulussa voi vain arvella puheenaiheet jos oltaisiin yhdessä suihkussa...

Vierailija
2/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen samaa mieltä, että kehitysvamma ei ole mikään syy tuoda murrosiäistä poikaa naisten pesutiloihin!!!

Muistan itse lapsuudestani yhden kotikaupungissani pyörällä ajelevan kehitysvmmaisen miehen, joka silloin oli siis vielä teini kun minä olin ekalla, tokalla. Rupesi kourimaan muniaan kun näki minut silloin 15 vuotiaan serkkuni kanssa uimarannalla ja huuteli " olet tosi kaunis, saako sua pussata!" .

Ja mun serkulla oli sentään uikkarit... mitäs jos olis oltu uimahallin pukkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta omasta pojastani, että 13 v.

Vierailija
4/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve alle kouluikäinen lapsi saa vielä tulla naisten puolelle.

Vierailija
5/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveillä pojilla rajan pitäis olla just siinä ekaluokkalaisten kohdalla.

Vierailija
6/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muuten isä voi mennä pojan kanssa uimaan? Meillä mies käy pojan kanssa uimassa.

Vierailija
7/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut tapausta, jossa teini-ikäinen kehitysvammainen poika sai erektion katsellessaan nuoria tyttöjä ja alkoi kirkua, että hän haluaa nussia tyttöjä. Eikö kehitysvammaisille ole jotain omia uintiaikoja?

Vierailija
8/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen ikäiset ole pukuhuonekäytäntöä jo koulussa oppineet?

Vierailija
9/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikö sen ikäiset ole pukuhuonekäytäntöä jo koulussa oppineet?

Vierailija
10/10 |
09.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi kehitysvammaisilla on tapana puhua, mitä sylki suuhun tuo (jos siis osaavat puhua). Minusta se on hyvin kiusallista ja voin kuvitella, etteivät siitä pikkutytöt ja teinitkään tykkää.